Nowy iPhone - niezła lipa

Data: 2014-09-28 01:34:50
Autor: Jan Drawski
Nowy iPhone - niezła lipa
Data: 2014-09-28 11:04:37
Autor: maderos
Nowy iPhone - niezła lipa
W dniu 2014-09-28 01:34, Jan Drawski pisze:
http://technowinki.onet.pl/smartfony/iphone-6-wygina-sie-w-kieszeni/y91ej

Już od dłuższego czasu o tym się trąbi. Zarząd Apple nie widzi problemu, bo na ileśtam milionów sprzedanych urządzeń, mieli raptem 9 zgłoszeń o wygięciu. Ja na swojej LG 4x HD siadałem już wiele razy ( oczywiście całkiem przypadkiem ) i nie mam takich problemów :D. Za ułamek ceny nowego ajfona mam spokój.

Data: 2014-09-28 09:52:11
Autor: A.L.
Nowy iPhone - niezła lipa
On Sun, 28 Sep 2014 11:04:37 +0200, maderos <maderos@tkdami.net>
wrote:

[...]

Apple dziala tak jak Wielki Brat w 1984. Wystarczy lemingom
wytlumaczyc ze "jak sie zgina, to tak wlasnei powinno byc i na tym
polega wielkosc i innowacyjnosc Apple". Lemingi kupuja i orgazmuja ze
szczescia

A.L.

Data: 2014-09-29 10:10:59
Autor: rs
Nowy iPhone - niezła lipa
wrote:

[...]

a ponizsze napisales 4 godziny pozniej.

"Wyniki: iPhone nie zgina sie bardziej niz inne telefony, a nawet jest
odpornieszy na zginanie niz wiele popularnych marek."

<rs>

Data: 2014-09-28 11:53:19
Autor: Jan Drawski
Nowy iPhone - niezła lipa
Już od dłuższego czasu o tym się trąbi.

Jak przeczytałem artykuł to "oczy wyszły mi na wierzch" i od razu rzuciłem na grupę. Po chwili zorientowałem się, że o tym już było.
Kliknąłem "Wycofaj wiadomość" ale wyskoczył błąd "NNTP...".

Zarząd Apple nie widzi problemu,

Taką wybrali strategię, dla mnie to nieporozumienie.

Ja na swojej LG 4x HD siadałem już wiele razy ( oczywiście
całkiem przypadkiem ) i nie mam takich problemów :D. Za ułamek ceny
nowego ajfona mam spokój.

Nigdy nie uszkodziłem mechanicznie żadnego telefonu, smartfona mimo, że noszę w kieszeni, czasami mi upadnie itp.
IPhone zawsze był kreowany na urządzenie z najwyższej półki, cena jest kosmiczna a nie potrafią sobie poradzić ze wzmocnieniem ramki, dla mnie żenada.

Jan Drawski

Data: 2014-09-28 09:33:52
Autor: Pszemol
Nowy iPhone - niezła lipa
"Jan Drawski" <dfghdfg@o2.pl> wrote in message news:5427da90$0$18074$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wzmacnianie ramki jest jak się okazuje niepotrzebne. Przeczytaj:
http://gizmodo.com/apple-iphone-6-plus-wont-bend-under-normal-use-only-9-1639173696

Data: 2014-09-28 14:51:24
Autor: masti
Nowy iPhone - niezła lipa
Pszemol wrote:

Wzmacnianie ramki jest jak się okazuje niepotrzebne. Przeczytaj:
http://gizmodo.com/apple-iphone-6-plus-wont-bend-under-normal-use-only-9-1639173696

trzymanie iPhone'a lewą ręką też nie było potrzebne?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-28 10:14:39
Autor: Pszemol
Nowy iPhone - niezła lipa
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:m0979c$kkd$1dont-email.me...
Pszemol wrote:

Wzmacnianie ramki jest jak się okazuje niepotrzebne. Przeczytaj:
http://gizmodo.com/apple-iphone-6-plus-wont-bend-under-normal-use-only-9-1639173696

trzymanie iPhone'a lewą ręką też nie było potrzebne?

Masti, jesteś na dobrej drodze aby otrzymać oficjalną pozycję grupowego przygłupa.

Według testów zrobionych w niezależnym labolatorium, siła potrzebna
na wygięcie iPhone6 jest taka sama jak siła (70 funtów) potrzebna na wygięcie
innego popularnego telefonu z metalową obudową: HTC One M8, który jest już
od dawna na rynku. Czy ktoś słyszał o telefonach HTC One M8 wyginających
się w kieszeniach? Nie.
Mało tego, jak się okazuje z testów, iPhone6 Plus wymaga jeszcze *większej*
siły (90 funtów) na wygięcie większego modelu. Problem jest wyolbrzymiony.

Data: 2014-09-28 15:20:24
Autor: masti
Nowy iPhone - niezła lipa

Pszemol wrote:

[...]

argumenty się skończyły, jadą adpersony :)

a odpowiedzzi na moje pytanie nie ma

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-09-28 18:31:57
Autor: Jan Drawski
Nowy iPhone - niezła lipa
[...]

1. HTC przestało być popularne, trendy.
2. Ten model HTC kosztuje połowę ceny iPhone 6.

Mało tego, jak się okazuje z testów, iPhone6 Plus wymaga jeszcze *większej*
siły (90 funtów) na wygięcie większego modelu. Problem jest wyolbrzymiony.

Tylko, że może się okazać, że ze względu na wielkość łatwiej go zgiąć.
Fakt takiego zginania odstrasza mnie jako potencjalnego nabywcę. Dodatkowo nie ma informacji jak te reklamacje zostały rozpatrzone, przypuszczam, że pozytywnie ale gdyby nie to dla mnie gwóźdź do trumny tej firmy. Dodatkowo 70 funtów (około 32 kg.) to dużo a na filmikach widać jak goście wyginają kciukami do pewnego momentu nie używając specjalnie dużej siły. Wydaje się, że warunki badań były tak stworzone aby wyszło jak najwięcej.

Jan Drawski

Data: 2014-09-28 14:56:56
Autor: rs
Nowy iPhone - niezła lipa
On 9/28/2014 12:31 PM, Jan Drawski wrote:
[...]

owszem. wiec znajdź teraz smartfon o takich gabarytach innej firmy i go porównaj z iphonem 6+. żadne inne porównanie nie ma sensu.
zamiast mądralować tutaj jaki to apple jest kiepski i podstępny, podziękowalibyście mu, że wypościł niedoróbę. tę firmę na to stac, zeby ponieść ewentualne konsekwencje. teraz inne firmy mogą wyciągnąć wnioski i zabezpieczyć swój sprzęt w sytuacji, kiedy kros ma kaprys noszenia takiego wiosła w kieszeni spodni albo siadania na nim.

Fakt takiego zginania odstrasza mnie jako potencjalnego nabywcę.

no i super. nie kupisz. czy fakt, ze go nie kupisz, będzie tym gwoździem do applowej trumny, o której niżej wspominasz?

Dodatkowo nie ma informacji jak te reklamacje zostały rozpatrzone,
przypuszczam, że pozytywnie ale gdyby nie to dla mnie gwóźdź do trumny
tej firmy.

kurcze, a ja czekam na ten gwoźdź już prawie ćwierć wieku, a nawet jeszcze trumny nie widziałem. co mnie ominęło?

[...]

wiadomo przecież, że teorie spiskowe są ciekawsze niż to co pokazują mierniki i skale. <rs>

Data: 2014-09-29 03:33:18
Autor: Titus Atomicus
Nowy iPhone - niezła lipa
In article <m098j5$uqa$1@dont-email.me>, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

> trzymanie iPhone'a lewą ręką też nie było potrzebne?

Masti, jesteś na dobrej drodze aby otrzymać oficjalną pozycję grupowego przygłupa.

"Jeśli jako dorosły dziś człowiek nie widzisz nietaktu w
swoich wypowiedziach, często rażącego nietaktu żeby nie powiedzieć zwykłego prostackiego chamstwa, to znaczy że kultury się nie nauczyłeś i nic z tym zrobić już dziś nie można." (c) Pszemol

LOL
--
TA

Data: 2014-09-28 21:57:34
Autor: Pszemol
Nowy iPhone - niezła lipa
wrote:

> [...]

swoich wypowiedziach, często rażącego nietaktu żeby nie powiedzieć
zwykłego prostackiego chamstwa, to znaczy że kultury się nie nauczyłeś i

Tak, tak, poniosło mnie - przepraszam.

Data: 2014-12-15 11:52:08
Autor: Diabełson
Nowy iPhone - niezła lipa
W dniu 2014-09-28 o 01:34, Jan Drawski pisze:
http://technowinki.onet.pl/smartfony/iphone-6-wygina-sie-w-kieszeni/y91ej

  Dlatego trza brać dwa od razu, na zapas. Ja tak właśnie zrobiłem.

--

Nowy iPhone - niezła lipa