Nowy iTakTak

Data: 2009-11-08 14:29:31
Autor: Michał Rolka
Nowy iTakTak
Nie zauważyłem informacji, a chyba od niedawna jest nowy iTakTak. Jest nowy layout, a w billingu pojawiły się połączenia GPRS oraz możliwość eksportu do pliku tekstowego lub pdf.

--
Michał Rolka
http://mrc.tychy.pl/

Data: 2009-11-08 15:59:45
Autor: zlotowinfo
Nowy iTakTak
Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@m.rolka.info> napisał w wiadomości news:200911081525-pmtgdell.mrc.tychy.pl...
Nie zauważyłem informacji, a chyba od niedawna jest nowy iTakTak. Jest nowy layout, a w billingu pojawiły się połączenia GPRS oraz możliwość eksportu do pliku tekstowego lub pdf.

jakoś nie bardzo działa ten nowy itaktak
"Przepraszamy. Ustalenie aktualnej taryfy nie jest możliwe w tym momencie. Spróbuj później."
próbowałem wczoraj i dziś kilka razy

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-11-08 16:34:14
Autor: skrot
Nowy iTakTak
U mnie dziala bez problemow. Tylko jednej rzeczy nie widze.
W starym iTT mozna bylo sprawdzac na biezaco ile minut
nazbieralo sie w "Bonusie". W nowym systemie tego nie
widze, albo jestem slepy... ;-)

Pozdrawiam!
skrot

Nowy iTakTak