Nowy instruktor CCR Hammerhead

Data: 2011-02-02 08:58:16
Autor: jacekplacek
Nowy instruktor CCR Hammerhead
Właśnie się dowiedziałem, że Tomek Maślonka z Katowic: http://heliox.webd.pl/heliox/index.html został nowym instruktorem CCR Hammerhead. Serdecznie gratuluję Tomku! :)

--

Data: 2011-02-02 09:45:41
Autor:
Nowy instruktor CCR Hammerhead
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Właśnie się dowiedziałem, że Tomek Maślonka z Katowic: http://heliox.webd.pl/heliox/index.html został nowym instruktorem CCR Hammerhead. Serdecznie gratuluję Tomku! :)

"Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Wybrane bazy:
Polskie: ( Wynalazki)
Liczba wyników:
Zadane pytanie:
Twórca zawiera "Tomasz Maślonka"
Nie znaleziono żadnych przedmiotów"

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-02 12:35:31
Autor: Krzysztof B
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
"Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej
Twórca zawiera "Tomasz Maślonka"
Nie znaleziono żadnych przedmiotów"

pozdrawiam rc
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_laureat%C3%B3w_Nagrody_Nobla

tu tez go niema,
Czy dlatego nie może być instruktorem?

Data: 2011-02-02 16:14:15
Autor:
Krzysztof B <movano@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_laureat%C3%B3w_Nagrody_Nobla

tu tez go niema,
Czy dlatego nie może być instruktorem?

Nie negowałem możliwości bycia dobrym instruktorem.
Dlaczego żart Ciebie zmusza do odsieczy ?

W ramach opowieści o wyższości Apeksów nad Poseidonami, nowo upieczony instruktor ma na stronie hełm nurkowy produkcji Leszka Górskiego ( http://www.gorskihat.com/ ), w tym hełmie jest AO Poseidon. (jaja, żebyś nie miał podstaw się czepiać kolejnego wpisu na serio)

pozdrawiam rc

Data: 2011-02-02 13:40:10
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Właśnie się dowiedziałem, że Tomek Maślonka z Katowic: > http://heliox.webd.pl/heliox/index.html > został nowym instruktorem CCR Hammerhead. Serdecznie gratuluję Tomku! :)

Drogi Ryszardzie. Lista instruktorów nurkowania PSAI znajduje sie tutaj: http://www.psai.pl/instruktorzy.php Wyszukiwanie ich w innych miejscach, nawet w tak szacownej instytucji jak Urząd Patentowy, jest z dużą dozą prawdopodobieństwa skazane na niepowodzenie. Urząd Patentowy nie tylko nie zawiera listy instruktorów PSAI ale nie znajdziesz tam też wykazu instruktorów: PADI, CMAS, IANTD, GUE, SSI, LOK, NAUI, SDI/TDI. Powiem więcej: Urząd Patentowy RP nie ma tego nawet w swoich zadaniach statutowych i o ile ktokolwiek tam zatrudniony, takowe listy prowadzi, to jest to wyłącznie Jego prywatne hobby i nie koniecznie ma prawo do jej publikacji na oficjalnej stronie Urzędu. Weź to, proszę pod uwagę a być może unikniesz w przyszłości wielu zbędnych rozczarowań. Pozdrawiam. Jacek.

Data: 2011-02-02 18:17:23
Autor: mcgregorius
> [...]

> został nowym instruktorem CCR Hammerhead. Serdecznie gratuluję Tomku! :)

"Wyszukiwanie przedmiotów ochrony własności przemysłowej

Polskie: ( Agenci UB i SB)
Liczba wyników:

Zadane pytanie:

Agent zawiera "Ryszard Czarnecki"

Znaleziono "Agenta Ryszarda Czarneckiego"

I co ty na to Rysiu?

--

Nowy instruktor CCR Hammerhead