Nowy interfejs BZWBK

Data: 2014-09-20 22:19:59
Autor: RobertS
Nowy interfejs BZWBK

BZWBK dorobiło się nowego interfejsu, robionego ewidentnie na modłę Flat UI.
Powinien przypaść do gustu użytkownikom prostych interfejsów, chcących uciec
z mBanku. ;)

https://blog.bzwbk.pl/2014/09/zmiany-w-bzwbk24-internet-3

akurat mam tam konto (nieco nieaktywne), ale przy okazji oblookam co tam znowu namieszali

ten bank był kiedyś pionierem w bankowości elektronicznej

RobertS

Data: 2014-09-20 23:43:10
Autor: Wojciech Bancer
Nowy interfejs BZWBK
On 2014-09-20, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

[...]

akurat mam tam konto (nieco nieaktywne), ale przy okazji oblookam co tam znowu namieszali

ten bank był kiedyś pionierem w bankowości elektronicznej

Też mam (do karty kredytowej) i z pierwszego rzutu wydaje się ok.
W odbiorze wydaje mi się czytelniejszy niż poprzedni system, ale
też nie robię na nim zbyt wielu operacji.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Nowy interfejs BZWBK