Nowy kant w Orange?

Data: 2011-04-09 17:19:33
Autor: JanKo
Nowy kant w Orange?
Agent ikaros30 nadaje:

Do teściowej (ma numer w Orange) niedawno zadzwonił ktoś z numeru
513332377. Od razu na wstępie rozmowy powiedział, że dzwoni na koszt
teściowej!:))) Więc ona bezzwłocznie rozłączyła się.

A to nie jest przypadkiem numer zięcia?
http://biuroprasowe.orange.pl/pr/75687/rozmowa-na-koszt-odbiorcy-w-orange

Data: 2011-04-09 20:35:17
Autor: ikaros30
Nowy kant w Orange?
Dnia Sat, 9 Apr 2011 17:19:33 +0200, JanKo napisał(a):

[...]

Jestem jej jedynym zięciem i tak się składa, że znam swój numer!:))) Powiem
więcej, nie jest to numer nikogo z mojej rodziny a teściowa też go nie zna.

--
ikaros30@wp.pl

Nowy kant w Orange?