Nowy kant w Orange?

Data: 2011-04-17 16:28:08
Autor: the_foe
Nowy kant w Orange?
W dniu 2011-04-09 11:50, ikaros30 pisze:
Do teściowej (ma numer w Orange) niedawno zadzwonił ktoś z numeru
513332377. Od razu na wstępie rozmowy powiedział, że dzwoni na koszt
teściowej!:))) Więc ona bezzwłocznie rozłączyła się. Od tej pory z podanego
wyżej numeru kilkunastokrotnie do niej dzwonili a ona mądrze nie odbierała.
Dostaje później sms-y z Orange, że z tego numeru ktoś usiłował połączyć się
na koszt teściowej ale połączenie nie zostało dokonane. Dzisiaj sam
zadzwoniłem do BOK i kazałem zablokować takie rozmowy na jej telefonie.
Ktoś już spotkał się z takim czymś? Sama blokada to trochę złe rozwiązanie
bo przecież każdemu może zdarzyć się potzeba takiego dodzwonienia się.

w panelu mozna zrobic white i black list tej uslugi.

--
the_foe

Nowy kant w Orange?