Nowy "kontrowersyjny"? film Brauna o Michniku

Data: 2012-12-17 17:30:45
Autor: u2
Nowy "kontrowersyjny"? film Brauna o Michniku
W dniu 2012-12-17 14:00, Klin > pisze:

  Mówią, że "Plusy dodatnie i ujemne" Brauna to "kontrowersyjny
  film dokumentalny". Widziałem  i nic kontrowersyjnego tam nie było.
  Było za to obalanie mitów i bajek jakimi na co dzień karmi nas
  michnikowszczyzna. Kontrowersyjny to jest natomiast reżyser
  Pasikowski z jego osławionym 'Pogrossiem', przepraszam - 'Pokłosiem'.
  A za pomysł filmu o Michniku - duże brawa! - miejmy nadzieję, że nie
  na wyrost.

Do Michnika nic nie mialem w latach 90-tych ub. wieku. Teraz w sumie tez
nic nie mam, ale GWno mocno sie zeszmacilo po chorobie M. w XX wieku.

Nowy "kontrowersyjny"? film Brauna o Michniku