Nowy, lepszy, rowerowy PoRD wg PAP i Wprost

Data: 2011-02-03 20:40:19
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
Nowy, lepszy, rowerowy PoRD wg PAP i Wprost
W dniu 03.02.2011 00:42, Marcin Hyła pisze:
http://www.wprost.pl/ar/229938/Rowerzysta-wyprzedzi-z-prawej/

Z czystego lenistwa - nie chce mi się szukać aktualnej wersji projektu,
a w gazecie nie napisali - co z przyczepkami dla dzieciaków?

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-02-03 20:48:53
Autor: Marcin Hyła
On 2011-02-03 20:40, Wojciech 'Wheart' Penar wrote:
[...]

Będzie wolno przewozić dzieci. Zero kontrowersji.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Nowy, lepszy, rowerowy PoRD wg PAP i Wprost