Nowy mBank

Data: 2012-03-28 20:55:04
Autor: Marek
Nowy mBank
No i jak się Wam podoba pomysł?
 http://nowymbank.pl/

--
Marek

Data: 2012-03-28 20:59:05
Autor: maruda
Nowy mBank
W dniu 2012-03-28 20:55, Marek pisze:
No i jak się Wam podoba pomysł?
http://nowymbank.pl/

.... jeśli jeszcze będzie miał jakichś totalnie zaspanych klientów...

;)

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-03-28 20:59:31
Autor: Grzexs
Nowy mBank
No i jak się Wam podoba pomysł?
http://nowymbank.pl/

No a ja właśnie pozbyłem się pozbyłem się złotej rybki i delfinka, znacznie zmniejszyłem dopuszczalny debet na koncie i przekierowałem wypłatę do innego banku…

Ale nie mam resentymentu, jak zaoferują coś lepszego, to wrócę.

--
Grzexs

Data: 2012-03-28 21:15:37
Autor: Szymon
Nowy mBank
W dniu 2012-03-28 20:55, Marek pisze:
No i jak się Wam podoba pomysł?
http://nowymbank.pl/

Pomysły dla małolatów. Efekciarskie, ale kompletnie nieprzydatne do codziennego zarządzania pieniędzmi. Co więcej - niektóre z nich sugerują znaczne obniżenie bezpieczeństwa przy i tak już bardzo mało bezpiecznym logowaniu do mBanku.

Moim zdaniem od kilku lat mBank skupia się na młodzieży. Stąd jakieś tam breloczki, kubki, koszulki itp. pierdołki przy bardzo lichym oprocentowaniu. Inwestycje idą w gadżety, a nie to, co kiedyś powodowało, że mBank był siłą.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-03-29 14:52:12
Autor: pwz
Nowy mBank
W dniu 2012-03-28 21:15, Szymon pisze:
[...]

(...)

Może właśnie na tym polega ich strategia? Ta dzisiejsza breloczkowo-kubkowa młodzież kiedyś pójdzie (o ile pójdzie ;-)) do pracy, zacznie zarabiać, a jako stado posłusznych lemingów nie będzie znała innej oferty.
pwz

Data: 2012-03-29 21:08:07
Autor: Chris94
Nowy mBank
Dnia Thu, 29 Mar 2012 14:52:12 +0200, pwz napisa(a):

Moe wanie na tym polega ich strategia? Ta dzisiejsza breloczkowo-kubkowa modzie kiedy pjdzie (o ile pjdzie ;-)) do pracy, zacznie zarabia, a jako stado posusznych lemingw nie bdzie znaa innej oferty.

Ale w ten sposb mBank straci "breloczkowo-kubkow modzie", ktr
pozyska 10 lat temu, a ktra teraz jest ju ustabilizowana, ma rodziny,
samochody oraz kas i teraz poszukuje czego innego ni tylko breloczki
i kubeczki.
Jeli mBank chce takich klientw zamieni na pryszczatych maolatw, to
nie wr mu powodzenia.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-28 22:38:30
Autor: Waldek
Nowy mBank

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.1151116586553477716news.neostrada.pl...
No i jak się Wam podoba pomysł?
http://nowymbank.pl/

Taaa... jedyne czego oczekuje od mBanku to serwisow spolecznosciowych :]
Czy oni zmierzaja do ostatecznego sfinalizowania zalozen "oddzialu detalicznnego"  BRE
ale dedykowanego pryszczatym mlodziencom obracajacym kieszonkowym od rodzicow ?

Data: 2012-03-29 18:06:00
Autor: Rafał Grzelak
Nowy mBank
Waldek wrote:

> [...]
:] Czy oni zmierzaja do ostatecznego sfinalizowania zalozen "oddzialu
detalicznnego"  BRE ale dedykowanego pryszczatym mlodziencom

Noooo ja to się nie mogę doczekać, aż zamiast normalnego logowania będę
mógł wejść do mbąku podłaczajac doń swoje konto na fb...

:>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-29 21:18:01
Autor: Waldek
Nowy mBank

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hw6h8h4rjjad000news.gazeta.pl...

Noooo ja to się nie mogę doczekać, aż zamiast normalnego logowania będę
mógł wejść do mbąku podłaczajac doń swoje konto na fb...

E tam, klikniesz <publikuj> i pelen szpan - nic nie ryzykujesz  ;)
- najwyzej  trafi na wiocha.pl  :D

Data: 2012-03-29 19:45:08
Autor: Rafał Grzelak
Nowy mBank
Waldek wrote:

> [...]

> będę mógł wejść do mbąku podłaczajac doń swoje konto na fb...
> E tam, klikniesz <publikuj> i pelen szpan - nic nie ryzykujesz  ;)

"Rafał Grzelak właśnie spłacił swoja kartę kredytową mBank Visa Classic
kwotą 666pln na 3 dni przed upływem terminu z wyciągu!"

7 osób lubi to / 2 komentarze

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-29 22:44:10
Autor: Waldek
Nowy mBank

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hw6js34v2x77001news.gazeta.pl...
Waldek wrote:

> [...]

"Rafał Grzelak właśnie spłacił swoja kartę kredytową mBank Visa Classic
kwotą 666pln na 3 dni przed upływem terminu z wyciągu!"

Siema, brawo ziom. Skroiles jakiego drecha ?
- JP na 100%

Narka ;)

Data: 2012-03-30 08:34:41
Autor: xbartx
Nowy mBank
Dnia Thu, 29 Mar 2012 19:45:08 +0000, Rafał Grzelak napisał(a):

"Rafał Grzelak właśnie spłacił swoja kartę kredytową mBank Visa Classic
kwotą 666pln na 3 dni przed upływem terminu z wyciągu!"

7 osób lubi to / 2 komentarze

Tak to lipa raczej tak bym to widział:

"Jan Kowalski po raz kolejny nie spłacił kwoty minimalnej od zadłużenia na swojej kk i aktualnie jego stan zadłużenia wynosi 7k zł"

15 osób lubi to

--
xbartx

Data: 2012-03-30 13:41:22
Autor: Rafał Grzelak
Nowy mBank
xbartx wrote:

Tak to lipa raczej tak bym to widział:

"Jan Kowalski po raz kolejny nie spłacił kwoty minimalnej od
zadłużenia na swojej kk i aktualnie jego stan zadłużenia wynosi 7k zł"

15 osób lubi to

mBank i 14 innych osób lubi to

:>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-29 09:01:55
Autor: Piotr Gałka
Nowy mBank

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.1151116586553477716news.neostrada.pl...
No i jak się Wam podoba pomysł?
http://nowymbank.pl/

Przed napisaniem nie przeglądasz aktualnych postów ?
P.G.

Data: 2012-03-29 12:04:08
Autor: Waldek
Nowy mBank

Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomości news:4f7408e2$1news.home.net.pl...

Przed napisaniem nie przeglądasz aktualnych postów ?

Staram sie to robic, ale czasami z synchronizacja bywa roznie ;)

Data: 2012-03-29 10:12:48
Autor: Sebastian
Nowy mBank
W dniu 2012-03-28 20:55, Marek pisze:
No i jak się Wam podoba pomysł?
http://nowymbank.pl/

Nie podoba się. Co to za bonus, że mBank wykorzysta moje konto na
Facebooku do własnego marketingu? Żenada.

mBank od lat ma wyraźnie niższe od konkurencji oprocentowanie lokat.
Ładniejszy interfejs mnie nie przekona żeby przelać tam pieniądze.
Masowe procesy z bankiem "szczęśliwych" posiadaczy kredytów hipotecznych
też nie zachęcają.

Zamiast poprawić opłacalność produktów wywalają 100mln na marketing i
wodotryski. Brawo!

Sebastian

Data: 2012-03-29 13:07:00
Autor: Waldek
Nowy mBank

Użytkownik "Sebastian" <nospam@nospam.com> napisał w wiadomości news:jl15hu$aog$1polsl.pl...

Zamiast poprawić opłacalność produktów wywalają 100mln na marketing i
wodotryski. Brawo!

No wyglada ze nie tylko  - mozna dostac "talon na balon" ;)
- czyzby wzrosl odplyw ?
http://www.polecambank.pl/

Data: 2012-03-29 16:24:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy mBank

"Waldek" jl1fok$259$1@node2.news.atman.pl

No wyglada ze nie tylko  - mozna dostac "talon na balon" ;)
- czyzby wzrosl odplyw ?
http://www.polecambank.pl/

IMO banki zaczynaj ostr walk o nowych klientw -- ale
chyba jednoczenie zaniedbuj dotychczasowych. Za oknem
wieci soce i pada deszcz. Fajne -- jak w banku.

Data: 2012-03-29 16:58:56
Autor: Waldek
Nowy mBank

Uytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisa w wiadomoci news:jl1raa$74f$1inews.gazeta.pl...

[...]

U mnie na dodatek wicher duje  :]

Data: 2012-03-29 17:10:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy mBank

"Waldek" jl1tbg$h87$1@node2.news.atman.pl

IMO banki zaczynaj ostr walk o nowych klientw -- ale
chyba jednoczenie zaniedbuj dotychczasowych. Za oknem
wieci soce i pada deszcz. Fajne -- jak w banku.

U mnie na dodatek wicher duje  :]

Ostatnio porywy wiatru s spore -- nawet do 100 km/h na ldzie tak zwanym.
I stale wiejce wiatry maja niez szybko -- na przykad u nas bywao,
e wiatr mia szybko 25 km/h -- wanie teraz tyle jest. Przy tak
szybkim wietrze ldowanie moe by utrudnione. :) Mae samoloty lduj
ju przy szybkociach (wzgldem wiatru oczywicie) 70 km/h. Duy Tupolev
lduje z szybkoci okoo 77 m/s -- 277 km/h.

-=-

Mam ju ponad 50 tysicy ZOOdolcw. Jeszcze niecae 250 tysicy
i bd mg kupi ziemi. Och, gdyby tak jaki kredyt na niski procent...
Oszczdzam na czym si da -- nawet na pracownikach. Zatrudniam tylko
dziewczyn -- wiadomo do czego... Oczywicie robi to z ni, nie
zostawiam jej samej...

  http://www.myfreezoo.pl/game/

Data: 2012-03-29 18:45:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy mBank

"Eneuel Leszek Ciszewski" jl1u2l$fme$1@inews.gazeta.pl

e wiatr mia szybko 25 km/h -- wanie teraz tyle jest. Przy tak

Ju 29 km/h a w porywach jest 40 km/h -- ale fajnie.
Na szczcie pada deszcz. Twoje wiatry w zestawieniu
z biaostockimi s jak... Wiadomo jak co. ;)

Data: 2012-03-29 21:14:58
Autor: zlotowinfo
Nowy mBank
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:jl1fok$259$1node2.news.atman.pl...

[...]

ja w tym widzę tylko promocje strony HolidayCheck.pl

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-29 14:50:36
Autor: pwz
Nowy mBank
W dniu 2012-03-28 20:55, Marek pisze:
No i jak się Wam podoba pomysł?
http://nowymbank.pl/

IMHO zerżnięty z Aliora, więc podoba się nijak.
Vide: https://www.sync.pl/ oraz opis:
http://banki.wp.pl/kat,6602,title,Alior-bedzie-mial-Synca,wid,13995519,wiadomosc.html?ticaid=1e2d6)
Pzdr
pwz

Data: 2012-03-29 15:00:58
Autor: Waldek
Nowy mBank

Użytkownik "pwz" <pwz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jl1lqs$8rp$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mnie sie najbardziej to podoba  :D
==
- Jeśli ktoś ma na FB profil o nazwie Satan i tylko trzech znajomych,
to ja takiej osobie kredytu nie udzielę - obrazowo tłumaczy prezes Aliora.
==
- nie masz konta na FB ? - nie istniejesz ;)
nie masz znajomych to jestes niewarygodny  LOL

Data: 2012-03-29 16:28:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy mBank

"Waldek" jl1mea$9kp$1@node2.news.atman.pl

- Jeli kto ma na FB profil o nazwie Satan i tylko trzech znajomych,
to ja takiej osobie kredytu nie udziel - obrazowo tumaczy prezes Aliora.
==
- nie masz konta na FB ? - nie istniejesz ;)

Ja nie mam.

nie masz znajomych to jestes niewarygodny  LOL

Wkrtce bd osobliwoci jak nie przymierzajc
JKaczyski z jego brakiem konta bankowego?

Nic nie pomoe ponad 40 tysicy  postw posanych na grupy dyskusyjne?
Jeszcze moe bliniaka mi Rosjanie zabij pod Smoelenskiem...
[a najpierw cofn czas i dobuduj -- zrobi mi mego bliniaka]

Nowy mBank