Nowy mBank

Data: 2012-03-28 22:38:30
Autor: Waldek
Nowy mBank

U偶ytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:almarsoft.1151116586553477716news.neostrada.pl...
No i jak si臋 Wam podoba pomys艂?
http://nowymbank.pl/

Taaa... jedyne czego oczekuje od mBanku to serwisow spolecznosciowych :]
Czy oni zmierzaja do ostatecznego sfinalizowania zalozen "oddzialu detalicznnego"  BRE
ale dedykowanego pryszczatym mlodziencom obracajacym kieszonkowym od rodzicow ?

Data: 2012-03-29 18:06:00
Autor: Rafa艂 Grzelak
Nowy mBank
Waldek wrote:

> [...]
:] Czy oni zmierzaja do ostatecznego sfinalizowania zalozen "oddzialu
detalicznnego"  BRE ale dedykowanego pryszczatym mlodziencom

Noooo ja to si臋 nie mog臋 doczeka膰, a偶 zamiast normalnego logowania b臋d臋
m贸g艂 wej艣膰 do mb膮ku pod艂aczajac do艅 swoje konto na fb...

:>

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-29 21:18:01
Autor: Waldek
Nowy mBank

U偶ytkownik "Rafa艂 Grzelak" <spam@spam.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:xn0hw6h8h4rjjad000news.gazeta.pl...

Noooo ja to si臋 nie mog臋 doczeka膰, a偶 zamiast normalnego logowania b臋d臋
m贸g艂 wej艣膰 do mb膮ku pod艂aczajac do艅 swoje konto na fb...

E tam, klikniesz <publikuj> i pelen szpan - nic nie ryzykujesz  ;)
- najwyzej  trafi na wiocha.pl  :D

Data: 2012-03-29 19:45:08
Autor: Rafa艂 Grzelak
Nowy mBank
Waldek wrote:

> [...]

> b臋d臋 m贸g艂 wej艣膰 do mb膮ku pod艂aczajac do艅 swoje konto na fb...
> E tam, klikniesz <publikuj> i pelen szpan - nic nie ryzykujesz  ;)

"Rafa艂 Grzelak w艂a艣nie sp艂aci艂 swoja kart臋 kredytow膮 mBank Visa Classic
kwot膮 666pln na 3 dni przed up艂ywem terminu z wyci膮gu!"

7 os贸b lubi to / 2 komentarze

--
Pozdrawiam, Rafa艂.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-03-29 22:44:10
Autor: Waldek
Nowy mBank

U偶ytkownik "Rafa艂 Grzelak" <spam@spam.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:xn0hw6js34v2x77001news.gazeta.pl...
Waldek wrote:

> [...]

"Rafa艂 Grzelak w艂a艣nie sp艂aci艂 swoja kart臋 kredytow膮 mBank Visa Classic
kwot膮 666pln na 3 dni przed up艂ywem terminu z wyci膮gu!"

Siema, brawo ziom. Skroiles jakiego drecha ?
- JP na 100%

Narka ;)

Data: 2012-03-30 08:34:41
Autor: xbartx
Nowy mBank
Dnia Thu, 29 Mar 2012 19:45:08 +0000, Rafa艂 Grzelak napisa艂(a):

"Rafa艂 Grzelak w艂a艣nie sp艂aci艂 swoja kart臋 kredytow膮 mBank Visa Classic
kwot膮 666pln na 3 dni przed up艂ywem terminu z wyci膮gu!"

7 os贸b lubi to / 2 komentarze

Tak to lipa raczej tak bym to widzia艂:

"Jan Kowalski po raz kolejny nie sp艂aci艂 kwoty minimalnej od zad艂u偶enia na swojej kk i aktualnie jego stan zad艂u偶enia wynosi 7k z艂"

15 os贸b lubi to

--
xbartx

Data: 2012-03-30 13:41:22
Autor: Rafa艂 Grzelak
Nowy mBank
xbartx wrote:

Tak to lipa raczej tak bym to widzia艂:

"Jan Kowalski po raz kolejny nie sp艂aci艂 kwoty minimalnej od
zad艂u偶enia na swojej kk i aktualnie jego stan zad艂u偶enia wynosi 7k z艂"

15 os贸b lubi to

mBank i 14 innych os贸b lubi to

:>

--