Nowy mBank...

Data: 2013-06-04 09:55:49
Autor: MarekZ
Nowy mBank...
Użytkownik "radar"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:kok6al$p11$1@speranza.aioe.org...

...czy ktoś się może zalogować?

Ja mogę. Na pierwszym ekranie była rano straszna sieczka ale jak dobrze wylosowałem przycisk, to dalej już normalny stary interfejs.

Teraz chyba już tej sieczki nie ma (?).

Data: 2013-06-04 09:57:45
Autor: radar
Nowy mBank...
W dniu 2013-06-04 09:55, MarekZ pisze:
Ja mogę. Na pierwszym ekranie była rano straszna sieczka ale jak dobrze
wylosowałem przycisk, to dalej już normalny stary interfejs.

Na Chrome sieczka, na IE działa (?) ale nie mogę się zalogować.

--
radar

Data: 2013-06-04 15:09:49
Autor: identyfikator: 20040501
Nowy mBank...
ja nie mogę, jakiś idiotyzm na stronie głównej... widać przyszła i do nas europa... tfu...

Nowy mBank...