Nowy mBank i Getinup do wgl±du

Data: 2013-01-28 12:47:49
Autor: Clegan
Nowy mBank i Getinup do wgl±du
W dniu poniedzia³ek, 28 stycznia 2013 18:28:06 UTC+1 u¿ytkownik xbartx napisa³:
/.../
Tylko dlaczego dajesz linka do bardzo s³abych wpisów ? Przecie¿ tekst o nowym Getinie jest poni¿ej wszelkiej krytyki - autor zachwyca siê wygl±dem wzorowanym na Windows 8, pomijaj±c "drobny" fakt, i¿ zestawienie bia³ego i jasnozielonego bardzo szybko mêczy wzrok, co dyskwalifikuje projektantów tego rozwi±zania.
W ogóle SW to chyba kolejny serwis w którym autorzy pisz± na tematy, na których siê nie znaj±. Tu masz szerzej i krytycznie o mB: http://www.webaudit.pl/blog/2013/mbanku-nie-idz-ta-droga/
+ komentarz twórcy tego rozwi±zania.

Zdaje siê ¿e "rewolucja" mB polega na nowym opakowaniu tego samego produktu.

Data: 2013-01-28 22:35:14
Autor: xbartx
Nowy mBank i Getinup do wgl±du
Dnia Mon, 28 Jan 2013 12:47:49 -0800, Clegan napisał(a):

W dniu poniedziałek, 28 stycznia 2013 18:28:06 UTC+1 użytkownik xbartx
napisał:
/.../
Tylko dlaczego dajesz linka do bardzo słabych wpisów ?
Przecież tekst o nowym Getinie jest poniżej wszelkiej krytyki - autor
zachwyca siÄ™ wyglÄ…dem wzorowanym na Windows 8, pomijajÄ…c "drobny" fakt,
iż zestawienie białego i jasnozielonego bardzo szybko męczy wzrok, co
dyskwalifikuje projektantów tego rozwiązania.
W ogóle SW to chyba kolejny serwis w którym autorzy piszą na tematy, na
których się nie znają.

Tu masz szerzej i krytycznie o mB:
http://www.webaudit.pl/blog/2013/mbanku-nie-idz-ta-droga/
+ komentarz twórcy tego rozwiązania.

Zdaje się że "rewolucja" mB polega na nowym opakowaniu tego samego
produktu.

Nie mam czasu ostatnio na czytanie/szukanie. Te linki to bardziej mi chodziło aby popatrzeć na obrazki/filmy niż czytać i się sugerować tym co jest tam nasmarowane. Ja nawet nie przeczytałem ale zgadzam się z Twoim zdaniem, że pewnie są słabe, bo są, jak większość na tej i nie tylko, stronie tego typu.
Na Twój link rzucę okiem w wolnej chwili, także dzięki.

--
xbartx

Nowy mBank i Getinup do wgl±du