Nowy mBank najbardziej....... :)

Data: 2013-10-30 10:44:48
Autor: Piotr Gałka
Nowy mBank najbardziej....... :)

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:l4os4f$gkr$1node1.news.atman.pl...
Nowy mBank najbardziej przełomową innowacją na świecie.

http://www.mbank.pl/blog/post,3222,nowy-mbank-najbardziej-przelomowa-innowacja-na-swiecie.html

 Już za sam tytuÅ‚ tej wiadomoÅ›ci należy siÄ™ nagroda "przygÅ‚upa roku".
Takie pierdoły to możecie "menagery" mBanku opowiadać w żłobku. Należy wam się chyba tytuł najbardziej "oczojebnego" systemu bankowego.

Kilka dni temu z tej pierwszej strony gdzieś wszedłem potem wróciłem (już nie pamiętam) i to co wtedy ona zaczęła wyczyniać to było dopiero ....
Te małe obrazki jeździły jak normalnie, ale tło się do jakiegoś momentu nie zmieniało - nie było widać tej linii która stopniowo zasłania te górne obrazki.
Bez tej linii one wyglądały jakby je coś od dołu zjadało ale nie wiadomo co bo tło takie samo (na prawdę dziwne wrażenie). Potem (jak już z pół ekranu było zjedzone) nagle była skokowa zmiana i dalej chyba normalnie. W drugą stronę odwrotnie i tak za każdym razem.
P.G.

Nowy mBank najbardziej....... :)