Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))

Data: 2009-05-04 20:54:53
Autor: Zennon
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
Polska obywateli, nie elit!Europejska płaca minimalna!

Natychmiastowy program ratowania polskiego przemysłu stoczniowego, zbrojeniowego, wydobywczego, energetycznego i kolei!

Rządowy program wsparcia polskiego rolnictwa, rybołówstwa i przetwórstwa!

Emerytury i renty wolne od podatku dochodowego!

Wzrost wynagrodzeń w służbie zdrowia!

Stop prywatyzacji szpitali. Bezpłatna, powszechnie dostępna opieka medyczna.

Zachowanie Państwowego Ratownictwa Medycznego!

Zakaz eksmisji na bruk!

Przywrócić prawo do wcześniejszych emerytur!

Tani transport publiczny!

Dochód gwarantujący minimum godnej egzystencji!

Kodeks pracy równy dla całej Europy

Kara więzienia dla niepłacących za pracę!

Więzienie dla oszustów wymuszających samozatrudnienie!

Bezpłatny Internet dla wszystkich!

Zniesienie obowiązku odrabiania chorobowego i dni oddawania krwi, przy przechodzeniu na emeryturę!

Podwyżki płac dla nauczycieli i pielęgniarek!

Przyjęcie Europejskiej Karty Praw Podstawowych!

Rozpoczęcie przez rząd natychmiastowych rozmów z Komisją Europejską w sprawie zniesienia regulacji dyskryminujących polskie pielęgniarki i położne w zakresie wykształcenia!

Jawny dialog pomiędzy społeczeństwem i władzą, przy pełnej reprezentacji stron!

Nie ma nic o parcelacji majatkow powyzej 50 ha i nacjonalizacji fabryk. Ot niedopatrzenie.

Zennon

Data: 2009-05-04 12:05:06
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On 4 Maj, 20:54, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:
Polska obywateli, nie elit!
[...]

Pierdolicie Hipolicie. Większość z tych postulatów (tj wszystkie
powyżej) jest jedynie żądaniem elementarnej sprawiedliwości. Z
manifestem PKWN nie mają one nic wspólnego, takie skojarzenie mogło
powstać chyba tylko w jakimś mocno niedotlenionym mózgu.
J-23

Data: 2009-05-04 13:08:34
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On 4 Maj, 21:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak to się ma do PiSu i kapitalizmu, którego tak zawzięcie bronisz? Jak dwie
skrajności. Witam nowego zwolennika socjalizmu.

Sprawiedliwość nie ma nic wspólnego z socjalizmem, co więcej- jest
jego zaprzeczeniem. Zdefiniowana została wieki temu jako stała i
niezłomna wola dawania każdemu tego, co mu się słusznie należy. I otóz
pracownikowi nalezy się za jego pracę zapłata, a tobie bekon za twoje
wybryki- odsiadka.

Data: 2009-05-04 22:39:41
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b80d7ef4-37d9-470b-8cda-ec12ea9f4766z19g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Polityka nie jest zajęciem dla wszystkich, widzę, że dla ciebie to jest czarna magia. Witam wśród zwolenników sprawiedliwości społecznej. Pensja minimalna powinna wynosić w Polsce 3000 zł (tyle samo emerytura), a zasiłek dla bezrobotnych dożywotni i pierwszy rok 1500 zł. albo 65% ostatnich zarobków.
Jakie ja mam wybryki, jakch ty  byś nie miał?

boukun

Data: 2009-05-04 13:51:41
Autor: mrdevilyn
On May 4, 10:39 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Pensja minimalna
powinna wynosić w Polsce 3000 zł (tyle samo emerytura),

A dlaczego nie 18 tysięcy? Albo trzysta dwadzieścia szesć tysięcy
osiemset plus darmowy helikopter z pilotem? Jakie masz uzasadnienie
dla owych trzech tysięcy i jak udowodnisz za taka właśnie owa płaca
minimalna BYĆ POWINNA? Zacznij od uzasadnienia dlaczego ,w ogóle ma
byc jakakolwiek prawnie gwarantowana płaca minimalna, kto i z czego ją
będzie gwarantował. Smiało, pośmiejemy się wszyscy

a zasiłek dla bezrobotnych dożywotni

Już w momencie urodzenia przybywa na swiat jedna sztuka bezrobotnego.
Zatem za sam fakt że się szanowny bezrobotny raczył pojawic na naszym
padole płaczu nalezy mu wg ciebie placić? Smiało bekon, nie krepuj się
KTO ma mu placić I SKAD ma na to brac kase?

Jakie ja mam wybryki, jakch ty  byś nie miał?

Ja mam taki wybryk że wszystkie polskie bekony powinny zapierdalac z
żelazna kula u nogi i kilofem w dłoni przy regulacji Wisły. Co ich
idol edziogierek obiecał, oni powinni przekuć w czyn.
J-23

Data: 2009-05-04 14:30:39
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On 4 Maj, 23:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
A dlatego, że w każdym europejskim czyli cywilizowanym kraju jest więcej!!!

Więcej niz 18 tysięcy? Ty głupi menelu, W Chorwacji, kraju jak
najbardziej cywilizowanym i europejskim oraz zbliżonym zamożnościa do
Polski minimalna płaca to ok. 300 ojro. 1000 złociszy, tyle żeby
delikwent nie zechł z głodu szukając pracy, to dość. Nas nie stac na
hodowanie armii bezczelnych leniwych boukunów takich jakich stada
zafundowała sobie Franca czy Niemcy.

Wszystkich stać to i Polskę stać, proste,

A otóż NIE WSZYSTKICH stać menelu. Japonii na przykład zupełnie na
płacę minimalną nie stać...

trzeba tylko zmienić gospodarzy

Taa, na ciebie i tobie podobną swołocz.

Data: 2009-05-04 23:35:54
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:0a952c9e-4dd4-445e-b6e1-d0696d0e4865u10g2000vbd.googlegroups.com...
On 4 Maj, 23:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
A dlatego, że w każdym europejskim czyli cywilizowanym kraju jest więcej!!!

Więcej niz 18 tysięcy?
-- --
Ja pisałem 3000 tys., 18 to ty wymyśliłeś tępaku.

Wszystkich stać to i Polskę stać, proste,

A otóż NIE WSZYSTKICH stać menelu. Japonii na przykład zupełnie na
płacę minimalną nie stać...
-- -- -- -- -- -- -- -
Oni nie mają minimalnej, bo oni mają średnią minimalną. Tam mają godziwe zarobki na porządku prawnym.

trzeba tylko zmienić gospodarzy

Taa, na ciebie i tobie podobną swołocz.
-- -- -- -- -- -- --
Ja rozumiem, że strzeliłeś sobie w kolano, ale skulił byś ogon i sobie poszedł, szczekaczko bez poglądów...

boukun

Data: 2009-05-04 14:53:38
Autor: mrdevilyn
On 4 Maj, 23:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Ja rozumiem, że strzeliłeś sobie w kolano,

W jakie "kolano" menelu? Napisałem ze ok. połowa postulatów "S80" to
zwykłe żądanie sprawiedliwości i tyle więc porównywanie ich z
manifestem PKWN to jakieś umysłowe kurewstwo. A że druga połowa ich
żądań to komuchoidalne majaczenia (w rodzaju ":bezpłatnej służby
zdrowia"... lekarze mają za darmo wg nich zasuwać? No bo skoro
bezpłatna.. to może niech sobie "związkowcy" sami lecza za darmochę)
to juz zupełnie inna sprawa.
J-23

Data: 2009-05-04 15:14:21
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On 5 Maj, 00:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

 W socjaliźmie wszystko da się uregulować,

Taa, zwłaczka sraczke. No i Wisłę, wystarczy pojechać i sprawdzic jak
pieknie uregulowana, zupełne tak jak edziogierek obiecał. Bo,
wicierozumicie, jak partia mówi że da to znaczy ze mówi....

> nawet służbę zdrowia bezpłatną, a i przy tym lekarze będą solidnie
zarabiać.

To ja poprosze o  helikopter bezpłatny na zawołanie, tylko żeby jego
pilot zarabiał porządnie. Jak dostanę coś takiego to się natychmiast
nawracam na socjalizm. I nie pierdol że się nie da- helikopter jest
dużo tańszy od szpitala, a skoro da sie bezpłatny szpital to z
helikopterem powinno byc dużo łatwiej ;)

Data: 2009-05-05 00:24:03
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:237ec068-f450-451d-b353-c3f645d255e5r34g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
Za Gierka to była godziwa praca, godziwa płaca, kombinaty, stocznie i huty bardzo dobrze prosperujące, no i pochody pierwszomajowe tłumnie obchodzone przez klasę robortniczą inteligencję i szkoły.
Dzisiejsze czasy mogą się chować do czasów Edwarda Gierka, jeśli chodzio  prawa czlowieka.

> [...]

dużo tańszy od szpitala, a skoro da sie bezpłatny szpital to z
helikopterem powinno byc dużo łatwiej ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Najpierw musi być socjalizm, żebyś to mógł otrzymać, w kapitaliźmie robią wszyscy na jednostki, w socjaliźmie wszyscy na wszystkich.

boukun

Data: 2009-05-04 15:59:00
Autor: mrdevilyn
On May 5, 12:24 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Najpierw musi być socjalizm, żebyś to mógł otrzymać, w kapitaliźmie robią
wszyscy na jednostki,

Gówno prawda- wszyscy PRACUJĄ dla siebie i swoich rodzin. Zaprawdę
godne to i sprawiedliwe ;)

> w socjaliźmie wszyscy na wszystkich.

Tak, ROBIĄ wszyscy na wszystkich- rzadką kupę. Natomiast pracują na
garstkę cwaniaków i armie notorycznych meneli. Takich jak ty bekon,
krętaczy, złodziei, nierobów.

Data: 2009-05-05 08:42:28
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2bf421ef-69ae-4822-ae48-4da0b169e2aet10g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Co ty dziadu, dzisiaj nie spałeś? Poczytaj sobie nowy wątek "Eurospryciarze", za prawdę pracują urzędnicy na siebie?

boukun

Data: 2009-05-04 16:04:15
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On May 5, 12:24 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Najpierw musi być socjalizm, żebyś to mógł otrzymać

Socjalizm już przecież był. I po zastanowieniu muszę ci przyznac
rację, faktycznie miałem wtedy helikopter. W wojsku- do pomalowania.
Połowa z malujących rzygała po inhalacjach tą farbą jak koty. A
mlodzież sobie teraz myśli ze z tą Wołgą (do przepłynięcia) dla
kazdego kacapskiego emeryta to taki dowcip, bez związku z
rzeczywistością. Naiwni....

Data: 2009-05-05 08:44:20
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa85cdb2-c8c1-4ace-8c12-7ec9d9eebe70z19g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

I dlatego, że się rozwiojał w dobrym kierunku, zagrażając kapitalistom i wyzyskiwaczom został podstępem zniszczony. Ale się odrodzi, ze zdwojoną siłą, to tylko kwestia czasu. Świat nie stoi w miejscy, tylko Polska się cofa...

boukun

Data: 2009-05-04 13:11:01
Autor: mrdevilyn
On 4 Maj, 21:07, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> Pi****icie Hipolicie. Większość z tych postulatów (tj wszystkie
> pwyżej) jest jedynie żądaniem elementarnej sprawiedliwości.

Z was towarzyszu widać taki wolnorynkowiec jak z koziego tyłka trąbka...

Wolny rynek jest jedynie środkiem, nigdy celem. Jeżeli wolny rynek
byłby sprzeczny ze sprawiedliwością (a NAPRAWDĘ wolny rynek byc z nią
sprzeczny chyba nie może) to nalezy raczej uchybić wolnemu rynkowi niz
zachować się niesprawiedliwie.

Data: 2009-05-04 21:08:28
Autor: Zennon
[...]

Elementarnej socjalistycznej sprawiedliwosci spolecznej. Wszyscy mamy rowne zoladki, wczasy pracownicze dla wszystkich i takie tam rozne lewackie pierdoly.

Zennon

Data: 2009-05-04 12:20:58
Autor: mrdevilyn
On 4 Maj, 21:08, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:
> [...]

J-23

Elementarnej socjalistycznej sprawiedliwosci spolecznej.

Taa, żadanie surowego karania za nie płacone wynagrodzenia to zaiste
czysty socjalizm, w kapitalizmie by zenio pracownicy najemni winni
zapierdalac za darmochę i jeszcze dziękować. Albo transport publiczny-
oczywiscie powinien byc drogi, jak najdroższy, a wladza nie powinna
się bawić w żadne dialogi z rządzonymi tylko za pysk trzymac krótko a
wrazie czego w ryj i z kopa. I tak dalej i tym podobnie... zaprawde
sympatycy  pełostwa to nader często osobnicy wymagający specjalnej
troski...

Data: 2009-05-04 21:01:14
Autor: Piotr
Dnia Mon, 4 May 2009 20:54:53 +0200, Zennon napisał(a):

Nie ma nic o parcelacji majatkow powyzej 50 ha i nacjonalizacji fabryk. Ot niedopatrzenie.

Większość zerżneli z tuskobełkotu, plagiaciarze.
By żyło się lepiej...
Piotr

Data: 2009-05-04 22:36:16
Autor: awe
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
Ale to chyba nawiazuja do Twojego rodowodu wrecz. Ja tam w PZPR nigdy nie bylem i zawsze uwazalem ze PZPR to chuje.
awe

Data: 2009-05-04 22:55:21
Autor: matusm

Użytkownik "Zennon" <zas@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:gtndli$9a4$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie ma tez nic o tym  ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-05-05 07:45:47
Autor: jan paszek
Zennon <zas@nigdzie.pl> napisał(a):
[...]

Zennon niech nam zyje SOCJAZIM

Data: 2009-05-05 10:28:13
Autor: Vic
Zennon wrote:
Emerytury i renty wolne od podatku dochodowego!

Jedna madra rzecz w calym manifescie. Tez mnie wpienia zachlannosc panstwa, polegajaca na kilkukrotnym opodatkowywaniu tych samych pieniedzy. Ale rzady socjalistow zawsze zmierzaja do zwiekszenia obciazen podatkowych, bo z czegos trzeba finansowac te zasilki, subwencje, dotacje, "darmowe" szkoly, sluzby, zdrowia, internety, itp.

Zakaz eksmisji na bruk!
[...]
Kara więzienia dla niepłacących za pracę!

Celowo zestawilem te dwa postulaty. Zastanawiam sie dlaczego dla nieplacacych za prace przewidziano kare wiezienia, a dla nieplacacych za wynajem mieszkania takiej kary nie przewidziano? Malo tego - przewidziano ochrone dla uchylajacych sie od placenia za wynajem, aby mogli korzystac z mieszkania nie placac za to korzystanie. Dlaczego wiec nie chronic nieplacacych za prace, aby mogli korzystac z owocow tej pracy nie placac za nia?? To jest rownosc?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-06 08:21:28
Autor: Vic
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
Vic wrote:
Zakaz eksmisji na bruk!
[...]
[...]

Wie ktos dlaczego? Moze Jadrysio?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-06 14:18:21
Autor: jadrys
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
Vic pisze:
Vic wrote:
Zakaz eksmisji na bruk!
[...]
Kara wiĂŞzienia dla niepÂłacÂących za pracĂŞ!

[...]

Jest na to ratunek - skończyć z kapitalizmem i  ogłosić to w dzienniku ustaw.. Na co niby mam ci odpowiedzieć? Chcesz usłyszeć Ĺźe kapitalizm to wyzysk i jeden Ĺźeruje na innych? PrzecieĹź wszyscy to wiedzą..

Data: 2009-05-06 20:25:13
Autor: jadrys
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gtrv7n$mvi$1news.task.gda.pl...
Vic pisze:
Vic wrote:
Zakaz eksmisji na bruk!
[...]
Kara wiezienia dla niep3ac?cych za prace!
[...]
Jest na to ratunek - skończyć z kapitalizmem i  ogłosić to w dzienniku ustaw.. Na co niby mam ci odpowiedzieć? Chcesz usłyszeć że kapitalizm to wyzysk i jeden żeruje na innych? Przecież wszyscy to wiedzą..

Komuniści żerowali na innych znacznie bardziej i efektywniej, to też wszyscy wiedzą.

No to pokaż jakiegoś aparatczyka partyjnego który się dorobił na wyzysku.. Który jest z tego powodu dzisiaj milionerem.. I najlepiej nie powołuj się na innych którzy wiedzą tylko tyle co im propaganda podpowie..

Data: 2009-05-06 12:33:20
Autor: mrdevilyn
On 6 Maj, 20:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

No to pokaż jakiegoś aparatczyka partyjnego który się dorobił na
wyzysku.. Który jest z tego powodu dzisiaj milionerem.. I najlepiej nie
powołuj się na innych którzy wiedzą tylko tyle co im propaganda podpowie

Urbach wywianowany jeszcze przy okragłym stole. Kwasior. Mjulera
wnuczka na pewno chodziła do angielskiej szkoły w Warszawie, gdzie
czesne wynosiło ponad 2 tysiące miesiecznie (w 2004 roku!) więc u
mjulera w rodzinie też głodem nie przymierają (jego syn handlował
akcjami za grube miliony). Gawronik, zięć Sekuły który kasę zarobił
wiadomo jak (jak nie wiesz to sobie znajdź albo...przypomnij). Makler
Cimoch,  handlował akcjami za grubą kasę kłamiąc że pozyczoną od
córki. Tyle wiemy na pewno. Ilu tzw "biznesmenów" jest w
rzeczywistości "słupami" obracajacymi kasa dawnej pezetpeerii i
prylowskich SS to się możemy jedynie domyslać. O dwóch wiemy ze mieli
z esbecja silne powiązania - to Leszek Czarnecki i Aleksander
Gudzowaty. O następnych dwóch (Ryszard Krauze i Jan Kulczyk) mozemy to
powiedziec na 99%.

Data: 2009-05-07 08:57:21
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

No tak ale ci wszyscy wymienieni zostali ludźmi bogatymi dopiero po tym jak odebraliście im te rzekome przywileje tzn. po obaleniu komuny.. A ty Hans chyba im nie masz za złe  że do czegoś doszli za panowania kapitalizmu?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-05-07 13:32:16
Autor: Hans Kloss
On 7 Maj, 08:57, jadrys <C...@op.pl> wrote:

No tak ale ci wszyscy wymienieni zostali ludźmi bogatymi dopiero po tym
jak odebraliście im te rzekome przywileje tzn. po obaleniu komuny..

To prawda, za komuny to oni nie mieli prawie nic. Samochodów prywatnych nie
mieli, musieli korzystać ze służbowych renówek zaopatrzonych w  służbowego
szofera. Mieszań prywatnych nie mieli, musieli mieszkac w państwowych willach.
Na meble ich stać nie było więc te wille trzeba było umeblować w państwowe
muzealne antyki  a na ścianach powiesić obrazy wypożyczone z państwowych
muzeów. Na lekarza stać ich nie było więc musieli sie leczyć w klinice
rządowej będącej własnością państwa. W alkohole i żywność zaopatrywani byli ze
specjalnych sklepów rządowych, bo w zwykłych była okropna drożyzna i ich stać
nie było na prywatny zakup marnej butelczyny koniaku czy whisky. A na wysłanie
małżonki do paryskiego fryzjera samego edziagierka stać nie było, musiała
biedaczka w tym celu korzystać z rządowego Tupolewa. Na polowania towarzysze
wyjeżdżali państwowymi terenówkami, zaopatrzeni w państwowe sztucery pobrane z
magazynów MSW.. itekurwade itepe. Po prostu bieda z nędzą, rozpacz i ciągłe zaciskanie pasa, takie życie komunistycznego kacyka to było jedno nie kończące
się pasmo udręk, wyrzeczeń i upokorzeń. --

Data: 2009-05-07 16:02:23
Autor: Vic
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
Hans Kloss wrote:
To prawda, za komuny to oni nie mieli prawie nic. SamochodĂłw prywatnych nie
mieli, musieli korzystać ze słuĹźbowych renĂłwek zaopatrzonych w  słuĹźbowego
szofera. Mieszań prywatnych nie mieli, musieli mieszkac w państwowych willach.
Na meble ich stać nie było więc te wille trzeba było umeblować w państwowe
muzealne antyki  a na ścianach powiesić obrazy wypoĹźyczone z państwowych

Pieknie napisane!

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-07 17:40:48
Autor: jadrys
Vic pisze:
Hans Kloss wrote:
[...]

Tobie Vic każdy tekst się spodoba który jest napisany po twojej myśli..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Data: 2009-05-08 09:36:07
Autor: Vic
jadrys wrote:
Tobie Vic każdy tekst się spodoba który jest napisany po twojej myśli..

To zupelnie inaczej niz tobie, nieprawdaz?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 13:30:50
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Tobie Vic każdy tekst się spodoba który jest napisany po twojej myśli..

To zupelnie inaczej niz tobie, nieprawdaz?

Raczej nikomu nie przyklasnę za durnowaty tekst..

Data: 2009-05-08 14:03:35
Autor: Vic
jadrys wrote:
Raczej nikomu nie przyklasnę za durnowaty tekst..

Ja przyklaskuje tylko blyskotliwym tekstom.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 15:31:58
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Raczej nikomu nie przyklasnę za durnowaty tekst..

Ja przyklaskuje tylko blyskotliwym tekstom.

Co dokładnie widać po powyższym.. :-P

Data: 2009-05-08 15:39:27
Autor: Vic
jadrys wrote:
Co dokładnie widać po powyższym.. :-P

Exactly, jak powiedzieliby nasi przyjaciele zza Kanalu.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-07 17:39:04
Autor: jadrys
Hans Kloss pisze:
[...]

Jak sam zauważyłeś - nic z tych przywilejów nie mieli na własność , nie była do nich przypisana.. I naprawdę niektórzy ideowcy głupio się musieli czuć w roli opasanej gęsi..
Czy ty Hans czułbyś się bogaty i rzeczywiście byłbyś bogaty mieszkając w wynajętej willi, jeżdżąc służbowym samochodem itd.?
To byli w rzeczywistości gołodupcy zarabiający niewiele więcej od robola z fabryki..

Data: 2009-05-07 15:33:10
Autor: mrdevilyn
On 7 Maj, 17:39, jadrys <C...@op.pl> wrote:

To byli w rzeczywistości gołodupcy zarabiający niewiele więcej od robola
z fabryki..

Taaa, jeszcze większym gołodupcem był tow. Stalin. Ponoć nigdy przy
sobie nie miał ani kopiejki, jak czegos potrzebował to jego ludzie
jechali do sklepu i z litości kupowali za swoje własne pieniądze,  a
jak potrzebował czegoś nie do kupienia np. kanału z Morza Białego do
jeziora Onega, to po prostu grzecznie o to prosił...i dostawał bo miał
wielki dar przekonywania ;). Takim samym gołodupcem jak Stalin był car
Mikołaj II, który nie miał nawet kieszeni nie mówiąc juz o portfelu.
Dziś takim nędzarzem jest chocby Bill Gates, też nigdy kasy nie mający
przysobie-  pomyśl, jaki tam z niego wyzyskiwacz bez centa w
kieszeni;).

Data: 2009-05-08 13:36:43
Autor: jadrys
mrdevilyn@gmail.com pisze:
[...]

Zupełnie nie w tym rzecz.. Stalin na własność nie miał nic (w momencie odejścia od koryta przyszłoby mu zamieszkać pod mostem), natomiast nie zliczyłbyś pałaców w których myłby zamieszkać car po abdykacji..

Data: 2009-05-07 14:19:14
Autor: Hans Kloss
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Przeciez powyzej  mowisz o ludziach , ktorzy za namowa oglupionego narodu zrezygnowali z lewicowych

Ty tępy śmieciu. Chcesz mi wmówić że kossaki i ludwiki XVI w państwowych
willach prylowskich kacyków, ich państwowe limuzyny z państwowymi szoferami,
ich wyloty na zakupy do paryża organizowane przy pomocy rządowego samolotu,
ich polowania zakrapiane państwowymi koniakami i zagryzane państwowym
jesiotrem- że to wszystko tepy śmieciu to była REALIZACJA LEWICOWYCH IDEAŁÓW?
A może tego wszystkiego nie było, może mi się zdawało że jak przyjechał
onegdaj generał Urbanowicz do Wedrzyna na polowanie to, chamie bez szkoły,
BATALION WOJSKA oddano mu na nagonkę? A to był jedynie mało  znaczący generał
Urbanowicz, o którym nawet, kanalio, nie słyszałeś nigdy w swoim zasraniutkim
życiu. Ja bym ci te ich lewicowe ideały najchętniej na dupie nahajem wypisał a
potem wbił do głowy rózne mądre myśli marxa czy innego lenina przy pomocy kija
bejsbolowego.
To jest kapitalizm , ten prawdziwy iten ktoreo z taka determinacja bronisz

Gówno prawda, znowu łżesz w żywe oczy. Z kapitalizmem toto nie ma wspólnego
nic, a prezesi kierownicy i managerowie to odpowiednik niegdysiejszych
sekretarzy, dyrektorów, prezesów itditp czerwonej hołoty, czyli socjalizm
czystej wody. Niech do twojej tępej paly dotrze ze tylko w socjalizmie jest
mozliwa "pomoc" państwowa dla firm- w kapitalizmie sie bankrutuje i szlus.
Tak, US of A, Franca, Wielka Brytania czy Niemcy SĄ PAŃSTWAMI
SOCJALISTYCZNYMI, naturalnie znacznie lepiej zorganizowanymi niz pryl ale
podobnie zbudowanymi na bazie niesmiertelnych idei MELS ;)

Data: 2009-05-07 16:33:42
Autor: CYC
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:gtuo51

Tak tepy jestes ?  .
Przeciez powyzej  mowisz o ludziach , ktorzy za namowa oglupionego narodu zrezygnowali z lewicowych idei zamieniajac je na  kapitaliczne hobby , poddajac sie i wykorzystujac w pelni jego regulom ! .
Pokaz lewicowca w PRL-u , nawet tego z najwyzszej polki , ktory poza talonem na samochod otrzymywanym nieco czesciej niz nalezalo sie innym ,
otrzymanym poza kolejka czynszowym mieszkaniem w typowym, blokowisku i kilka metrow "przecienionych " wloskich kafelek " do swojej lazienki , dorobil sie ? .
Panujaca wtedy w Polsce zgrzebnosc obowiazywala wszystkich lacznie z ludzmi rzadu !! . Nie bylo prezesow panstwowych firm zarabiajacych jak Konwacki , Balcerowicz , czy inna jakas gronkowiec z walcow zarabiajacych milony zl/mc i placacych z publicznych pieniedzy podleglym sobie urzednikom za lojalnosc, jak to ktores z wymienionych powiedzalo , nieco tylko mniejsze niz sobie pieniadze i to w sytuacji , kiedy 75% narodu cierpi glod , bezrobocie i co gorsze , na brak nadziei na to aby ich egzystencja mogla sie poprawic !.
Kapitalizm kolejny raz pokazal cala swoja bezwzglednosc , powiem wiecej , bezczelnosc , kiedy objawiono swiatu tzw. "kryzys" !!. Powyrzucano miliony ludzi na bruk bez srodkow do zycia a ci ktorym udalo sie i jeszcze pracuja , moca rzadowych decyzji zrobili "sciepe" na bankrutujace firmy w tym na lupiezcze banki ale glownie na bankierow i prezesow , ktorzy z radoscia przyjeli owa " pomoc " i juz na drugi dzien poprzyznawali sobie kolejne wielomilionowe premie za ..........kryzys ktorego byli autorami !.
To jest kapitalizm , ten prawdziwy , ten ktorego z taka determinacja bronisz !!.
Pewnie teraz powiesz , ze to ludzi i tylko ludzie sprowadzili kapitalizm do takich obrazkow i ze wszedzie sie tacy znajda !.................ale takie tlumaczenie skads juz znam , powiem wiecej , doskonale je pamietam ale wtedy mowiono nam  " to nie socjalizm winny , to ludzie , ktorzy go WYPATRZAJA " !.

cyc

Data: 2009-05-07 08:59:05
Autor: jadrys
cirrus pisze:

[...]

A Kwaśniewski?

Za komuny Kwach był zwykłym golcem..

Data: 2009-05-07 10:00:48
Autor: Vic
jadrys wrote:
Za komuny Kwach był zwykłym golcem..

W randze ministra... A ministrowie to znani golce.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-05-07 17:45:59
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Za komuny Kwach był zwykłym golcem..

W randze ministra... A ministrowie to znani golce.

Oczywiście że golce, gdy się zajmują tylko ministerką.. Myślisz że z ministerialną pensją w wysokości około 20 000 zł można się stać bogatym człowiekiem?

Data: 2009-05-08 09:39:05
Autor: Vic
jadrys wrote:
Oczywiście że golce, gdy się zajmują tylko ministerką.. Myślisz że z ministerialną pensją w wysokości około 20 000 zł można się stać bogatym człowiekiem?

Az sie zadumalem nad ich smutnym losem...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 13:38:20
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Oczywiście że golce, gdy się zajmują tylko ministerką.. Myślisz że z ministerialną pensją w wysokości około 20 000 zł można się stać bogatym człowiekiem?

Az sie zadumalem nad ich smutnym losem...

I dobrze, zostanie Kulczykami im nie grozi..

Data: 2009-05-08 14:07:01
Autor: Vic
jadrys wrote:
I dobrze, zostanie Kulczykami im nie grozi..

Pewnie dlatego niektorzy z nich nie moga sobie nawet pozwolic na stolowanie sie w Hawelce, gdzie obiad kosztuje 20 zl, musza jesc pod szatnia za 10,5... No, ale nie dziwota, jak sie zarabia 20.000 to trudno zwiazac koniec z koncem :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-08 15:38:21
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

No raczej za takie pieniądze zaszaleć się nie da.. Mam na myśli oczywiście takie życie gdy nie ma potrzeby patrzeć na to ile co kosztuje.

Data: 2009-05-08 15:46:47
Autor: Vic
jadrys wrote:
No raczej za takie pieniądze zaszaleć się nie da.. Mam na myśli oczywiście takie życie gdy nie ma potrzeby patrzeć na to ile co kosztuje.

Takie zycie - od pierwszego do pierwszego.
Ale slyszalem, ze niektorym - przy ogromnej dyscyplinie wydatkow oczywiscie - udaje sie nawet odlozyc na comiesieczna rate za sokowirowke.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-07 21:23:45
Autor: jadrys
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@op.pl> napisał w wiadomości news:gtu0rm$r6t$2news.task.gda.pl...
cirrus pisze:
[...]

Chciałbyś być takim golcem.

Nie sądzę.. Za komuny raczej był za cienki żeby robić jakieś przekręty, A tej pensyjki ministerialnej na pewno mu nie zazdroszczę..

Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))