Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))

Data: 2009-05-04 12:05:06
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On 4 Maj, 20:54, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:
Polska obywateli, nie elit!
Emerytury i renty wolne od podatku dochodowego!
Wzrost wynagrodzeń w służbie zdrowia!
Zakaz eksmisji na bruk!
 Przywrócić prawo do wcześniejszych emerytur!
 Tani transport publiczny!
Dochód gwarantujący minimum godnej egzystencji!
Kara więzienia dla niepłacących za pracę!
Zniesienie obowiązku odrabiania chorobowego i dni oddawania krwi, przy
przechodzeniu na emeryturę!
Podwyżki płac dla nauczycieli i pielęgniarek!
Rozpoczęcie przez rząd natychmiastowych rozmów z Komisją Europejską w
sprawie zniesienia regulacji dyskryminujących polskie pielęgniarki i położne
w zakresie wykształcenia!
Jawny dialog pomiędzy społeczeństwem i władzą, przy pełnej reprezentacji
stron!

Pierdolicie Hipolicie. Większość z tych postulatów (tj wszystkie
powyżej) jest jedynie żądaniem elementarnej sprawiedliwości. Z
manifestem PKWN nie mają one nic wspólnego, takie skojarzenie mogło
powstać chyba tylko w jakimś mocno niedotlenionym mózgu.
J-23

Data: 2009-05-04 13:08:34
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On 4 Maj, 21:49, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak to się ma do PiSu i kapitalizmu, którego tak zawzięcie bronisz? Jak dwie
skrajności. Witam nowego zwolennika socjalizmu.

Sprawiedliwość nie ma nic wspólnego z socjalizmem, co więcej- jest
jego zaprzeczeniem. Zdefiniowana została wieki temu jako stała i
niezłomna wola dawania każdemu tego, co mu się słusznie należy. I otóz
pracownikowi nalezy się za jego pracę zapłata, a tobie bekon za twoje
wybryki- odsiadka.

Data: 2009-05-04 22:39:41
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:b80d7ef4-37d9-470b-8cda-ec12ea9f4766z19g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Polityka nie jest zajęciem dla wszystkich, widzę, że dla ciebie to jest czarna magia. Witam wśród zwolenników sprawiedliwości społecznej. Pensja minimalna powinna wynosić w Polsce 3000 zł (tyle samo emerytura), a zasiłek dla bezrobotnych dożywotni i pierwszy rok 1500 zł. albo 65% ostatnich zarobków.
Jakie ja mam wybryki, jakch ty  byś nie miał?

boukun

Data: 2009-05-04 13:51:41
Autor: mrdevilyn
On May 4, 10:39 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Pensja minimalna
powinna wynosić w Polsce 3000 zł (tyle samo emerytura),

A dlaczego nie 18 tysięcy? Albo trzysta dwadzieścia szesć tysięcy
osiemset plus darmowy helikopter z pilotem? Jakie masz uzasadnienie
dla owych trzech tysięcy i jak udowodnisz za taka właśnie owa płaca
minimalna BYĆ POWINNA? Zacznij od uzasadnienia dlaczego ,w ogóle ma
byc jakakolwiek prawnie gwarantowana płaca minimalna, kto i z czego ją
będzie gwarantował. Smiało, pośmiejemy się wszyscy

a zasiłek dla bezrobotnych dożywotni

Już w momencie urodzenia przybywa na swiat jedna sztuka bezrobotnego.
Zatem za sam fakt że się szanowny bezrobotny raczył pojawic na naszym
padole płaczu nalezy mu wg ciebie placić? Smiało bekon, nie krepuj się
KTO ma mu placić I SKAD ma na to brac kase?

Jakie ja mam wybryki, jakch ty  byś nie miał?

Ja mam taki wybryk że wszystkie polskie bekony powinny zapierdalac z
żelazna kula u nogi i kilofem w dłoni przy regulacji Wisły. Co ich
idol edziogierek obiecał, oni powinni przekuć w czyn.
J-23

Data: 2009-05-04 14:30:39
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On 4 Maj, 23:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
A dlatego, że w każdym europejskim czyli cywilizowanym kraju jest więcej!!!

Więcej niz 18 tysięcy? Ty głupi menelu, W Chorwacji, kraju jak
najbardziej cywilizowanym i europejskim oraz zbliżonym zamożnościa do
Polski minimalna płaca to ok. 300 ojro. 1000 złociszy, tyle żeby
delikwent nie zechł z głodu szukając pracy, to dość. Nas nie stac na
hodowanie armii bezczelnych leniwych boukunów takich jakich stada
zafundowała sobie Franca czy Niemcy.

Wszystkich stać to i Polskę stać, proste,

A otóż NIE WSZYSTKICH stać menelu. Japonii na przykład zupełnie na
płacę minimalną nie stać...

trzeba tylko zmienić gospodarzy

Taa, na ciebie i tobie podobną swołocz.

Data: 2009-05-04 23:35:54
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:0a952c9e-4dd4-445e-b6e1-d0696d0e4865u10g2000vbd.googlegroups.com...
On 4 Maj, 23:10, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
A dlatego, że w każdym europejskim czyli cywilizowanym kraju jest więcej!!!

Więcej niz 18 tysięcy?
-- --
Ja pisałem 3000 tys., 18 to ty wymyśliłeś tępaku.

Wszystkich stać to i Polskę stać, proste,

A otóż NIE WSZYSTKICH stać menelu. Japonii na przykład zupełnie na
płacę minimalną nie stać...
-- -- -- -- -- -- -- -
Oni nie mają minimalnej, bo oni mają średnią minimalną. Tam mają godziwe zarobki na porządku prawnym.

trzeba tylko zmienić gospodarzy

Taa, na ciebie i tobie podobną swołocz.
-- -- -- -- -- -- --
Ja rozumiem, że strzeliłeś sobie w kolano, ale skulił byś ogon i sobie poszedł, szczekaczko bez poglądów...

boukun

Data: 2009-05-04 14:53:38
Autor: mrdevilyn
On 4 Maj, 23:35, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Ja rozumiem, że strzeliłeś sobie w kolano,

W jakie "kolano" menelu? Napisałem ze ok. połowa postulatów "S80" to
zwykłe żądanie sprawiedliwości i tyle więc porównywanie ich z
manifestem PKWN to jakieś umysłowe kurewstwo. A że druga połowa ich
żądań to komuchoidalne majaczenia (w rodzaju ":bezpłatnej służby
zdrowia"... lekarze mają za darmo wg nich zasuwać? No bo skoro
bezpłatna.. to może niech sobie "związkowcy" sami lecza za darmochę)
to juz zupełnie inna sprawa.
J-23

Data: 2009-05-04 15:14:21
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On 5 Maj, 00:00, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

 W socjaliźmie wszystko da się uregulować,

Taa, zwłaczka sraczke. No i Wisłę, wystarczy pojechać i sprawdzic jak
pieknie uregulowana, zupełne tak jak edziogierek obiecał. Bo,
wicierozumicie, jak partia mówi że da to znaczy ze mówi....

> nawet służbę zdrowia bezpłatną, a i przy tym lekarze będą solidnie
zarabiać.

To ja poprosze o  helikopter bezpłatny na zawołanie, tylko żeby jego
pilot zarabiał porządnie. Jak dostanę coś takiego to się natychmiast
nawracam na socjalizm. I nie pierdol że się nie da- helikopter jest
dużo tańszy od szpitala, a skoro da sie bezpłatny szpital to z
helikopterem powinno byc dużo łatwiej ;)

Data: 2009-05-05 00:24:03
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:237ec068-f450-451d-b353-c3f645d255e5r34g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
Za Gierka to była godziwa praca, godziwa płaca, kombinaty, stocznie i huty bardzo dobrze prosperujące, no i pochody pierwszomajowe tłumnie obchodzone przez klasę robortniczą inteligencję i szkoły.
Dzisiejsze czasy mogą się chować do czasów Edwarda Gierka, jeśli chodzio  prawa czlowieka.

> [...]

dużo tańszy od szpitala, a skoro da sie bezpłatny szpital to z
helikopterem powinno byc dużo łatwiej ;)
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Najpierw musi być socjalizm, żebyś to mógł otrzymać, w kapitaliźmie robią wszyscy na jednostki, w socjaliźmie wszyscy na wszystkich.

boukun

Data: 2009-05-04 15:59:00
Autor: mrdevilyn
On May 5, 12:24 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Najpierw musi być socjalizm, żebyś to mógł otrzymać, w kapitaliźmie robią
wszyscy na jednostki,

Gówno prawda- wszyscy PRACUJĄ dla siebie i swoich rodzin. Zaprawdę
godne to i sprawiedliwe ;)

> w socjaliźmie wszyscy na wszystkich.

Tak, ROBIĄ wszyscy na wszystkich- rzadką kupę. Natomiast pracują na
garstkę cwaniaków i armie notorycznych meneli. Takich jak ty bekon,
krętaczy, złodziei, nierobów.

Data: 2009-05-05 08:42:28
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2bf421ef-69ae-4822-ae48-4da0b169e2aet10g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Co ty dziadu, dzisiaj nie spałeś? Poczytaj sobie nowy wątek "Eurospryciarze", za prawdę pracują urzędnicy na siebie?

boukun

Data: 2009-05-04 16:04:15
Autor: mrdevilyn
Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))
On May 5, 12:24 am, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Najpierw musi być socjalizm, żebyś to mógł otrzymać

Socjalizm już przecież był. I po zastanowieniu muszę ci przyznac
rację, faktycznie miałem wtedy helikopter. W wojsku- do pomalowania.
Połowa z malujących rzygała po inhalacjach tą farbą jak koty. A
mlodzież sobie teraz myśli ze z tą Wołgą (do przepłynięcia) dla
kazdego kacapskiego emeryta to taki dowcip, bez związku z
rzeczywistością. Naiwni....

Data: 2009-05-05 08:44:20
Autor: boukun

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fa85cdb2-c8c1-4ace-8c12-7ec9d9eebe70z19g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

I dlatego, że się rozwiojał w dobrym kierunku, zagrażając kapitalistom i wyzyskiwaczom został podstępem zniszczony. Ale się odrodzi, ze zdwojoną siłą, to tylko kwestia czasu. Świat nie stoi w miejscy, tylko Polska się cofa...

boukun

Data: 2009-05-04 13:11:01
Autor: mrdevilyn
On 4 Maj, 21:07, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@vp.pl> wrote:
> Pi****icie Hipolicie. Większość z tych postulatów (tj wszystkie
> pwyżej) jest jedynie żądaniem elementarnej sprawiedliwości.

Z was towarzyszu widać taki wolnorynkowiec jak z koziego tyłka trąbka...

Wolny rynek jest jedynie środkiem, nigdy celem. Jeżeli wolny rynek
byłby sprzeczny ze sprawiedliwością (a NAPRAWDĘ wolny rynek byc z nią
sprzeczny chyba nie może) to nalezy raczej uchybić wolnemu rynkowi niz
zachować się niesprawiedliwie.

Data: 2009-05-04 21:08:28
Autor: Zennon
[...]

Elementarnej socjalistycznej sprawiedliwosci spolecznej. Wszyscy mamy rowne zoladki, wczasy pracownicze dla wszystkich i takie tam rozne lewackie pierdoly.

Zennon

Data: 2009-05-04 12:20:58
Autor: mrdevilyn
On 4 Maj, 21:08, "Zennon" <z...@nigdzie.pl> wrote:
> [...]

J-23

Elementarnej socjalistycznej sprawiedliwosci spolecznej.

Taa, żadanie surowego karania za nie płacone wynagrodzenia to zaiste
czysty socjalizm, w kapitalizmie by zenio pracownicy najemni winni
zapierdalac za darmochę i jeszcze dziękować. Albo transport publiczny-
oczywiscie powinien byc drogi, jak najdroższy, a wladza nie powinna
się bawić w żadne dialogi z rządzonymi tylko za pysk trzymac krótko a
wrazie czego w ryj i z kopa. I tak dalej i tym podobnie... zaprawde
sympatycy  pełostwa to nader często osobnicy wymagający specjalnej
troski...

Nowy manifest PKWN wydala Solidarnosc 80 ;)))