Nowy miesiąc? Nowa WIELKA promocja!!! Sharm el S heikh Egipt (market)

Data: 2009-07-12 10:07:14
Autor: Maciej S.
Nowy miesiąc? Nowa WIELKA promocja!!! Sharm el S heikh Egipt (market)
Uwaga!
Dodatkowa promocja jest dostępna TYLKO dla osób z listy subskrypcyjnej więc zapisz się na nią TERAZ !!!

I znowu żadnych konkretów tylko obrzucanie błotem i wyciąganie jakiś wypadków sprzed lat (na mój rozum każdemu się zdarza)

NIE JESTEM INSTRUKTOREM, WŁAŚCICIELEM BIURA, itd, tylko zwykłym turytą i nie miałem sposobności nurkować z Janem D.
Ale jako turysta chciałbym się dowiedzieć konkretów -dlaczego nie polecacie tego Pana jako instruktora, z jakich powodów nurkowanie jest z tym biurem złe.

Przeszukałem archiwum grupy - i też zero konkretów. Więc może ktoś odpowie?

MS

Data: 2009-07-12 17:23:09
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:h3c5jk$kaq$1news.onet.pl...

Przeszukałem archiwum grupy - i też zero konkretów. Więc może ktoś odpowie?

to przeszukaj dobrze

Nowy miesiąc? Nowa WIELKA promocja!!! Sharm el S heikh Egipt (market)