Nowy miesiąc? Nowa WIELKA promocja!! ! Sharm el Sheikh Egipt (market)

Data: 2009-07-10 11:36:37
Autor: SHARMDIVER.PL
Nowy miesiąc? Nowa WIELKA promocja!! ! Sharm el Sheikh Egipt (market)
Witam na stronie www pojawiła się nowa promocja.

Uwaga!
Dodatkowa promocja jest dostępna TYLKO dla osób z listy subskrypcyjnej więc zapisz się na nią TERAZ !!!

Data: 2009-07-10 12:00:07
Autor: Zboj

Użytkownik "SHARMDIVER.PL" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał w wiadomości news:h3722a$4lh$1news.onet.pl...
Witam na stronie www pojawiła się nowa promocja.

Uwaga!
Dodatkowa promocja jest dostępna TYLKO dla osób z listy subskrypcyjnej więc zapisz się na nią TERAZ !!!

To wirtualna oferta. Ten mały troll nie realizuje żadnych usług. Tylko spamuje pseudoofertami. Szkoda czasu na próby umawiania się z nim. W SSH na szczęście jest duży wybór baz świadczących prawdziwe i przejrzyste usługi nurkowe. W tym bazy polskie lub zatrudniające polskich DM/Instruktorów. Na Dudzińskiego aka SharmDiver szkoda czasu.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-07-10 15:31:55
Autor: werner.henke
[...]

   ...śpik mi wyskoczył jak to przeczytałem...jedziesz pan z tym koksem po całosci.

Data: 2009-07-11 09:45:48
Autor: SHARMDIVER.PL
Adam Skowron
werner.henke@poczta.onet.pl wrote:
[...]

Panie Adamie Skowron co Pana tak rozśmieszyło?

Data: 2009-07-11 19:55:25
Autor: werner.henke
Adam Skowron

>   ...śpik mi wyskoczył jak to przeczytałem...jedziesz pan z tym koksem po > całosci.

Panie Adamie Skowron co Pana tak rozśmieszyło?
pan panie jan dudzinski.pan mnie smieszy i tylko pan.
pan wybaczy ale wyciaganie mojego nazwiska z pod nicku pod ktorym staram sie schowac jest podloscia z pana strony.wiedzac ze chce pisac pod nickiem pan wywleka moje nazwisko.coz tonacy sie brzytwy chwyta pan nie ma gruntu pod nogami,pan nie ma honoru! ja bym panu chetnie w realnym swiecie rzucil rekawice pod nogi ze to ze mnie pan oszukal panie broker z bozej laski.panie nikt! funkcjonujacy w sieci...ale to dywagacje bo pana nie ma,doslownie i w przenosni pan jestes tylko na sekcie i to tylko jako posmiewisko.panem sie pogardza a pan sie tym zywi.to jedyny pana swiat.ja sie nad panem pochylilem bo myslalem ze pana jakies lobby na sekcie chce zadeptac,i co dostalem od pana?...kopa w jaja,za przeproszeniem.pan mnie oszukal poniekad stracilem 30euro przez pana i jeszcze jedzie pan moim nazwiskiem w tytule...zastanow sie pan czy to jest wporzadku? czy to dobra postawa? jesli jest pan kolesiem ze skeczu monty pythona:"poprosze o sprzeczke" a tak mi sie wydaje, to ja panu paliwa dawac nie bede...dlatego jest to ostatni post w ktorym panu odpisuje,teraz nawet jesli pan zacznie obrazac moja mame,nie sprowokuje mnie pan.i tak w morde dac panu nie moge wiec dalsze szarpanie sie z panem w tym watku nie ma sensu.zycze panu powrotu do zdrowia.

Data: 2009-07-11 20:21:44
Autor: SHARMDIVER.PL
Adam Skowron vel Werner Henke
adamskowron@onet.eu wrote:

> [...]
> oczywiscie pelna kultura wobec klienta i ciagly usmiech na twarzy...
> ...krotko mowiac wiesz za co placisz.
> pozdrawiam
>  henke

> pan wybaczy ale wyciaganie mojego nazwiska z pod nicku pod ktorym staram sie

Czy to pański adres poczty z pana imieniem i nazwiskiem którym się pan przedstawił na tej liście z własnej woli?

adamskowron@onet.eu

Data: 2009-07-11 21:08:14
Autor: Lot
Jan Dudziński vel zarzygany sracz
Janie na literkę D. jesteś jak przedmiotowy sracz, im bardziej się otwierasz przed nami na sekcie, tym bardziej mamy ochotę się wyrzygać.

Mam wrażenie graniczące z pewnością, że kariery jako naganiacz nurkowy już tutaj nie zrobisz.

Tak wiec razem z błaznem koliną odejdź niezwłocznie tam skąd przybyleś na ten świat.

Lot

Data: 2009-07-11 22:44:04
Autor:
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
adamskowron@onet.eu wrote:

> [...]

Czy to pański adres poczty z pana imieniem i nazwiskiem którym się pan przedstawił na tej liście z własnej woli?

SHARMDIVER.PL co to jest... ??!! jeżeli masz stronę wystawioną w komercyjnym
celu to nie "karm" wszystkich wyskakującymi oknami bo to to samo co spamerstwo
a jak cię nie stać to pozbieraj butelki to będziesz mógł kupić domenę bez
wyskakujących okien... i właśnie tak wszyscy traktują ciebie jestes po prostu
niepoważny, nawet chciałem przejżeć twoją ofertę ale jedyne co znalazłem to
natychmiast pojawiającą sie ofertę cocacoli cepie

Data: 2009-07-11 22:46:45
Autor:

Data: 2009-07-15 10:55:54
Autor: SHARMDIVER.PL
Adam Skowron
[...]

pan pan nie ma honoru! ja bym panu chetnie w realnym swiecie rzucil rekawice pod nogi ze to ze mnie pan oszukal panie broker z bozej laski.panie nikt! funkcjonujacy w sieci...ale to dywagacje bo pana nie ma,doslownie i w przenosni pan jestes tylko na sekcie i to tylko jako posmiewisko.panem sie pogardza a pan sie tym zywi.to jedyny pana swiat.ja sie nad panem pochylilem bo myslalem ze pana jakies lobby na sekcie chce zadeptac,i co dostalem od pana?...kopa w jaja,za przeproszeniem.pan mnie oszukal poniekad stracilem 30euro przez pana i jeszcze jedzie pan moim nazwiskiem w tytule...zastanow sie pan czy to jest wporzadku? czy to dobra postawa? jesli jest pan kolesiem ze skeczu monty pythona:"poprosze o sprzeczke" a tak mi sie wydaje, to ja panu paliwa dawac nie bede...dlatego jest to ostatni post w ktorym panu odpisuje,teraz nawet jesli pan zacznie obrazac moja mame,nie sprowokuje mnie pan.i tak w morde dac panu nie moge wiec dalsze szarpanie sie z panem w tym watku nie ma sensu.zycze panu powrotu do zdrowia.

Proszę uprzejmie przeczytać tekst:
Informacje ze strony sharmdiver.pl

BAZY NURKOWE - jedna z nich wielokrotnie zostawała wyróżniana za jakość tytułem "Best SSI Diving Center in Egypt" czyli "Najlepsze Centrum Nurkowe SSI w Egipcie". Istnieje od roku 2000. Druga to PADI IDC - centrum szkolenia instruktorów PADI. Trzecia specjalizuje się w nurkowaniach technicznych. Mieszczą się w  najelegantszej dzielnicy Sharm el Sheikh - Naama Bay oraz jedna na Hadabie.

Baza ze względu na zapewniana jakość jest jedna z najdroższych w Sharm el Sheikh (zobaczcie "ceny na miejscu" w cenniku nurkowań). Jej głowni klienci to Szwajcarzy, Anglicy, Austriacy, Hiszpanie. Dla ograniczonej liczby Polaków są przewidziane miejsca w wyjątkowo specjalnych cenach

> [...]

> biore pakiet ale to ja decyduje kiedy bede nurkowal bo mam w planach rozne
> atrakcje na ladzie pozatym napewno sie tez na tych wczasach napije gorzaly wiec
> nie bede nurkowal dzien po dniu ,nie chce tez byc w grupie szybko zuzywajacych
> powietrze powiedzial krotko:no problem! niech pan sobie kupi egipski sim card i
> bedziemy  pana obecnosc na nurkowaniach ustalac przez telefon...
>   zobacze jak bedzie jesli beda schody pozegnam sie z panem janem i poszukam
> innej bazy jezyka sie nie boje wiec nie musi to byc baza polska...napisze jak

Tak jak pan Adam Skowron napisał na liście zamówił pakiet nurkowań 5 dni nurkowych (10 nurkowań) + Thistlegorm (2 nurkowania).
Według jego życzenia, o którym tu na liscie pisze chciał mieć możliwość nurkowania z odstępami (nie dzień po dniu) oraz miało być to wyłacznie nurkowanie rekreacyjne w grupie nurków odpowiadojącej jego wysokiemu doświadczeniu nurkowemu.
Pan Adam wielokrotnie kontaktował się przed wyjazdem mailowo i przez Skype z pytaniami na temat nurkowania. Zawsze uzyskiwał pełną odpowiedź.
Zostało mu wyjasnione iż nie będzie nurkował z polakami. Jak zapewnił (również w tym co napisał na liście powyżej) "jezyka sie nie boje"

Przd wyjazdem otrzymał w rozmowie telefonicznej Skype oraz mailowo następującą informację:

Witam,

po przyjeździe do Sharm proszę zadzwonić do bazy z którą będzie Pan nurkować pod jeden z telefonów i potwierdzić swoje nurkowania:
Osoba która odbierze mówi w języku angielskim, może rosyjskim.

XXXXX - PADI 5 star Goldpalm IDC Resort
Sharm Naama Bay XXXXXXX
Tel. & fax XXXXXX
Mobile XXXXXXX

Miłego nurkowania

XXX zastępują nazwę bazy i kontakt do niej- nie chcę wciągać jej imienia w pyskówki na liście.
Proszę jednocześnie zwrócić uwagę iż jest to "PADI 5 star Goldpalm IDC Resort" baza posiadająca najwyższą klasę jakości wg. organizacji PADI

Zgodnie z życzeniem pana Adama została ona wybrana dla niego ponieważ nurkowania odbywają sie w niej wg. rozkładu czyli np. poniedziałek Tiran, wtorek Ras Mohhamad czyli idealny wybór dla osoby chcących robić przerwy w nurkowaniach bo wiadomo gdzie łodki płyną w okreslone dni

Pan Adam Skowron wyraził chęć aby po jego przybyciu do Sharm el Sheikh przyjechał do niego ktoś z właściceli bazy w której będzie nurkował i porozmawiał z nim cytat: "w cztery oczy"

W jakim celu miało by się odbyć te "specjalne spotkanie"?

Otóż ani pracownicy bazy a tym bardziej właściciele bazy nie odwiedzają w hotelach na "rozmowach w cztery oczy" klientów.
Jeśli goście mają pytania mogą uzyskać odpowiedź telefonicznie, przez Skype, mailowo, przez formularz na stronie www oraz przyjeżdzając w godzinach pracy do bazy.

Z listy:

werner.henke@poczta.onet.pl wrote:
>  witam zboja :) jesli sobie przypominasz dluga dyskusje na temat Dudzinskiego to ja ciebie sorry ze tak ochoczo sie wstawialem za Dudzinskim...dzien przed odlotem poinformowal mnie ze mam sie zglosic do centrum africa divers albo jakos tak,nie pamietam,no i ze tam mowia po rosyjsku :)

Nie, ta baza się tak nie nazywa. Jakim cudem pan Adam nawet nie wie jak nazywa sie baza w jakiej miał nurkować??
Powtarzam infrmację którą otrzymał pan Adam Skowron:

[...]

Po otrzymani wiadomości o bazie pan Adam w jakikolwiek sposób nie zaprotestował ( a zresztą z niby jakiego powodu?)
W jakikolwiek też sposób nie odwołał swojej rezerwacji w bazie - jest to przykre ponieważ utrwala obraz niesłownego "polaczka" wśród innych narodowości.

> na szczescie dla mnie ponurkowalem bardzo dobrze.moze nie tanio ale
> dobrze...oczywiscie nie z p. Dudzinski
> pzdr

Tak to prawda. Przez swoją niesłowność pan Adam ponurkował sobie bardzo NIE TANIO PONAD 100% DROŻEJ :(

> w sumie zaplacilem za siedem nurkowan 280euro (dwa nurki na tiran,dwa ras muhaamed,dwa na thistlegorm+EAN i checkdive na temple 62min czyli w sumie normalny nurek)
> p.s.
> zona raz byla ze mna na lodzi
> oczywiscie platne dodatkowo 25euro
> ...raz jeszcze podkresle ze zostawiajac w sumie 305euro

Ile zapłaciłby zgodnie z promocyjna umową pan Adam Skowron gdyby zanurkował w najwyższej jakości centrum PADI 5 star Goldpalm IDC Resort?

Otóż za pakiet 5 dni/10 nurkowań z nitroksem 180 euro (130 euro pakiet nurkowań + 50 euro nitrox) - promocja dodatkowe 10% upustu od pakietu znizkowego + nitrox w cenie.
Wypłynięcie na wrak Thistlegorma 79 euro (2 nurkowania)
Morska wycieczka żony 20 euro.
Od osób z takim doświadczeniem nurkowym jak pana Adama Skowrona check dive nie jest wymagany (oczywiście po dokładnym obejrzeniu loog booka oraz posiadanych licencji) :)

Razem: 180+79+20 czyli 279 euro

Czyli pan Adam jak pisze zapłacił w innej bazie 305 euro za TRZY DNI nurkowania + przymusowy check dive.
Gdyby się zgłosił do bazy zgodnie z rezerwacją zapłaciłby 279 euro za SZEŚĆ DNI czyli kombinując zapłacił PONAD DWA RAZY DROŻEJ

Pozdrawiam i zapraszam na profesjonalne nurkowania.

Data: 2009-07-10 18:19:31
Autor: _Slnt_
SHARMDIVER.PL pisze:

Dodatkowa promocja jest dostępna TYLKO dla osób z listy subskrypcyjnej więc zapisz się na nią TERAZ !!!

Sam się zapisz.

Data: 2009-07-10 21:16:43
Autor: PesTYcyD

napisał w wiadomości !
Dodatkowa promocja jest dostępna TYLKO dla osób z listy subskrypcyjnej więc zapisz się na nią TERAZ !!!

Ta promocja to zostawienie nurka samego na rafie?

Data: 2009-07-10 21:56:21
Autor: _Slnt_
Nowy miesiąc? Nowa WIELKA promoc ja!!! Sharm el Sheikh Egipt (market)
PesTYcyD pisze:
ści !
Dodatkowa promocja jest dostępna TYLKO dla osób z listy subskrypcyjnej więc zapisz się na nią TERAZ !!!

Ta promocja to zostawienie nurka samego na rafie?

Jak będziesz zapisany, to Jasiu po Ciebie wróci. Dnia następnego, ale jednak wróci... ;)

Data: 2009-07-11 22:09:27
Autor: _Slnt_
SHARMDIVER.PL pisze:

Dodatkowa promocja jest dostępna TYLKO dla osób z listy subskrypcyjnej więc zapisz się na nią TERAZ !!!

Jasiu to jak, zapisałeś sie w końcu?

Zresztą, bez znaczenia. I tak nie skorzystasz ani nikt inny, bo nie masz możliwości, wypierdku strzykwy...

Data: 2009-07-12 10:07:14
Autor: Maciej S.
Nowy miesiąc? Nowa WIELKA promocja!!! Sharm el S heikh Egipt (market)
Uwaga!
Dodatkowa promocja jest dostępna TYLKO dla osób z listy subskrypcyjnej więc zapisz się na nią TERAZ !!!

I znowu żadnych konkretów tylko obrzucanie błotem i wyciąganie jakiś wypadków sprzed lat (na mój rozum każdemu się zdarza)

NIE JESTEM INSTRUKTOREM, WŁAŚCICIELEM BIURA, itd, tylko zwykłym turytą i nie miałem sposobności nurkować z Janem D.
Ale jako turysta chciałbym się dowiedzieć konkretów -dlaczego nie polecacie tego Pana jako instruktora, z jakich powodów nurkowanie jest z tym biurem złe.

Przeszukałem archiwum grupy - i też zero konkretów. Więc może ktoś odpowie?

MS

Data: 2009-07-12 17:23:09
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "Maciej S." <macius@cyberia.pl> napisał w wiadomości news:h3c5jk$kaq$1news.onet.pl...

Przeszukałem archiwum grupy - i też zero konkretów. Więc może ktoś odpowie?

to przeszukaj dobrze

Data: 2009-07-12 11:44:06
Autor: rozwazny
Nowy miesiąc? Nowa WIELKA promocja!!! Sharm el Sheikh Egipt (market)
Witam wszystkich !
Naprawdę nie rozumię po co te negatywne emocje wokół Pana Jana każdy
ma prawo sie promować i zdobywać klientów w granicach prawa czyli jak
mamiętamy hasło /dotyczy tych po 40-tce/ z lat 90 tych" że nic co
prawem nie jest zabronione jest dozwolone" a ci co plulą i maja ochotę
żygać na wszystko co dotyczy w/'w robia mu tylko przysługę w postaci
reklamy niech lepiej zamilkną.Ja z cała odpowiedzialnoscia
stwierdzam ,iż nurkowanie z Panem Janem , które odbywałem w kwietniu
ubr. były dobrze zoorganizowne i świetnie przeprowadzone .Kilka razy
nurkowałem w Sharm i te z Janem Dudzińskim wspominam jako najlepsze w
tym rejonie .
Pozdrowiena
Viti 44

Pozdrowienia
VITI 44

Data: 2009-07-13 11:22:26
Autor: SHARMDIVER.PL
Kilka razy,> nurkowałem w Sharm i te z Janem Dudzińskim wspominam jako najlepsze w tym rejonie .
rozwazny@wp.pl wrote:
Witam wszystkich !
[...]

Dziękuję bardzo za miłe słowa.

Serdecznie dziękuję i zapraszam znowu :)

Data: 2009-07-16 06:36:45
Autor: SHARMDIVER.PL
SHARMDIVER.PL wrote:
Witam na stronie www.sharmdiver.pl pojawiła się nowa promocja.

Uwaga!
Dodatkowa promocja jest dostępna TYLKO dla osób z listy subskrypcyjnej więc zapisz się na nią TERAZ !!!

www.sharmdiver.pl

Nowy miesiąc? Nowa WIELKA promocja!! ! Sharm el Sheikh Egipt (market)