Nowy/młody samochód na długie trasy

Data: 2020-05-17 10:00:11
Autor: Budzik
Nowy/młody samochód na długie trasy
Użytkownik Q. zapomnialem@gdziesnakoncuinternetu.gov.ru ...

Przyszedł czas na wymianę samochodu na nowszy, co byście polecali przy takich założeniach:
- priorytetem jest komfort, czyli dobrze wyciszone wnętrze, miękkie zawieszenie, wygodne siedzenia
- niska awaryjność
- silnik dobrze nadający się do spokojnej jazdy z w miarę przepisowymi prędkościami autostradowo/ekspresówkowymi na długich trasach. Czyli najchętniej jakiś benzyniak, z conajmniej 4 cylindrami, bez turbo. Fajnie jeśli z rozsądnym zużyciem paliwa, ale nie jest to priorytet, ważniejsza jest trwałość i niezawodność przy bardzo dużych przebiegach.
- marka, "prestiż", wielkość bagażnika etc. nieistotne
Do tej pory jeździłem Citroenami z hydropneumatyką i nieźle spełniały wymagania, ale jak zobaczyłem co teraz PSA sprzedaje jako nowe C5 to nasuwa się tylko jeden komentarz - jak można to było aż tak sp****ć :( Więc czas no coś z innej "stajni".

Moze Cayenne?
Moze coś z amerykanców z jakas benzynka v6?
Przy takich wymaganiach  wybór jest praktycznie nieograniczony.

Nowe q7 jest podobno fajne. ;-DDD

(P.S.  Tak, smieje sie ze nie pdoałes widełek cenowych)

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

Data: 2020-05-17 12:48:10
Autor: JDX
On 2020-05-17 12:00, Budzik wrote:
[...]
Moze coś z amerykanców z jakas benzynka v6?
Ale V6 to jakaś bieda wersja. Standard to przecież V8. W każdym razie,
tak zupełnie poważnie, aby było komfortowo, to silnik musi być min. 6
cylindrowy - zwłaszcza przy dizlu, aby autem mniej telepało przy
ruszaniu czy na wolnych obrotach.

Data: 2020-05-17 12:00:10
Autor: Budzik
Nowy/młody samochód na długie trasy
UĹźytkownik JDX jdx@onet.pl ...

[...]

:)
Bez kozery powiem pincet! (V12!)

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Nowy/młody samochód na długie trasy