Nowy model płetwy firmy MANTA

Data: 2010-10-19 13:05:16
Autor: www.prodiving.com.pl
Nowy model płetwy firmy MANTA
Zapraszamy do obejrzenia pierwszych zdjęć nowego modelu płetwy firmy
MANTA na

www.prodiving.com.pl

Oficjalna premiera odbędzie się 6 i 7 XI 2010 na Konferencji Nurków
Technicznych Basenu Morza Bałtyckiego w Gdyni.
Nowy model to:
- 8 rozmiarów, (4 dla rozwiązań typu - Trek boots i Rock boots oraz
kolejne 4 dla butów kaloszowych oraz neoprenowych).
- 3 twardości (utwardzana, klasyczna oraz miękka).
Serdecznie zapraszamy wszystkich na konferencję Baltictech 2010 oraz
na nasze stoisko.

Michał Golc
P.W.MANTA
+48 693 55 11 63

Data: 2010-10-20 13:09:19
Autor: Włodzimierz Kołacz
Nowy model płetwy firmy MANTA
Witaj
Chyba widziałem we Wroclawiu jedną z nich, macałem, cmokałem dziwiłem się że to nie ta sama
płetwa bo organoleptycznie wygląda całkiem przyzwoicie. W każdym razie poprawiliście płetwę i
stała się bardziej ludzka. Wydaje mi się że ta będzie się nurkom podobała choć coś w niej zmienił bym. Ale to na priv jak zechcesz. Wiesz o czym piszę bo pisałem Ci na priv  moje
wnioski po testowaniu.  Chętnie popływał bym testowo w tych płetwach?

--
Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Użytkownik "www.prodiving.com.pl" <golcmichal@op.pl> napisał w wiadomości
grup

Data: 2010-10-20 23:22:04
Autor: Piotr Rybacki
On 19 Paź, 22:05, "www.prodiving.com.pl" <golcmic...@op.pl> wrote:
[...]

Michał a podałbyś czym różnią się rozwiązania dla rock'ów a czym dla
kaloszowych.
Na Waszej stronce nie udało mi się tego znaleźć.

Nowy model płetwy firmy MANTA