Nowy monitor vs UPS.

Data: 2015-05-22 12:18:20
Autor: Nathan
Nowy monitor vs UPS.
W dniu 2015-05-22 o 11:35, neelix pisze:
Kupiłem monitor LG z TV. Monitor niestety ma zasilanie tylko z zasilacza
sieciowego. Mam UPS Trust 1000VA. Niestety wszystkie gniazda UPSa sÄ…
starego typu, które pasują tylko do starego monitora z odpowiednią
wtyczką. Komputer też jest połączony z UPsem standardowym kablem starego
typu. Widzieliście może gdzieś jakąś przejściówkę do UPSa na zwykłe
gniazdo sieciowe?

neelix

A nie możesz sam takiej przelotki poskładać? Ze starego kabla + klasyczne gniazdko. W sumie 15 min roboty, łącznie w wygrzebaniem kombinerek i śrubokręta czy lutownicy.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzÄ… z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2015-05-22 12:45:52
Autor: m
Nowy monitor vs UPS.
W dniu 22.05.2015 o 12:18, Nathan pisze:
> [...]

A nie możesz sam takiej przelotki poskładać? Ze starego kabla + klasyczne gniazdko. W sumie 15 min roboty, łącznie w wygrzebaniem kombinerek i śrubokręta czy lutownicy.

Jeden może drugi nie może. Jak ja zacząłem sobie takie składać to na
szczęście na tyle przytomny byłem że najpierw sprawdziłem "świetlówką"
czy nie mam fazy nie tam gdzie trzeba. Miałem na wszystkich 3 bolcach.

p. m.

Data: 2015-05-22 13:33:30
Autor: neelix
Nowy monitor vs UPS.

Użytkownik "Nathan" <some@wh.ere> napisał w wiadomości news:mjmvpe$gbd$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Mogę, ale chciałbym by to jakoś wyglądało. Rozważałem taką ewentualność.

neelix

Data: 2015-05-22 16:41:06
Autor: 666
Nowy monitor vs UPS.
Kabel zasilania 230 V jest nieodłączalny od Twojego monitora?

-- -- -
Mogę, ale chciałbym by to jakoś wyglądało.

Data: 2015-05-22 16:49:27
Autor: Michal Lukasik
Nowy monitor vs UPS.
On 22/05/2015 15:41,  666 wrote:
Kabel zasilania 230 V jest nieod³±czalny od Twojego monitora?

Przecie¿ napisa³, ¿e ma zewnêtrzny zasilacz.
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2015-05-22 18:01:37
Autor: 666
Nowy monitor vs UPS.
Kable do zewnêtrznych zasilaczy maj± zwykle koñcówki IEC (no chyba, ze siê trafi "ósemka"), wiêc w ogóle nie by³oby problemu.

-- -- -
Przecie¿ napisa³, ¿e ma zewnêtrzny zasilacz.

Data: 2015-05-22 17:31:29
Autor: Michal Lukasik
Nowy monitor vs UPS.
On 22/05/2015 17:01,  666 wrote:
Kable do zewnêtrznych zasilaczy maj± zwykle koñcówki IEC (no chyba, ze
siê trafi "ósemka"), wiêc w ogóle nie by³oby problemu.

Mia³y (faktycznie by³oby ³atwiej). Teraz to przewa¿nie jak to napisa³e¶ "ósemka", rzadziej z uziemieniem jak w laptopach.
Najwidoczniej najwygodniej bêdzie mu u¿yæ przej¶ciówki o jak± pyta³. Zak³adam, ¿e zauwa¿y³by mo¿liwo¶æ u¿ycia kabla zasilaj±cego od starego monitora by pod³±czyæ nowy zasilacz - ju¿ nie przesadzajmy i nie bierzmy ludzi za idiotów.
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2015-05-22 21:33:22
Autor: neelix
Nowy monitor vs UPS.

U¿ytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:mjnllo$f5l$1news.mixmin.net...
On 22/05/2015 17:01,  666 wrote:
[...]

Te¿ tak uwa¿am. :-)

neelix

Data: 2015-05-22 21:31:58
Autor: neelix
Nowy monitor vs UPS.

Użytkownik " 666" <6@6.6> napisał w wiadomości news:mjnisb$r5e$1news.supermedia.pl...
Kabel zasilania 230 V jest nieodłączalny od Twojego monitora?

Jest luzem.

neelix

Nowy monitor vs UPS.