Nowy motocyklista

Data: 2015-05-22 10:50:46
Autor: Martyn@
Nowy motocyklista
UWAGA MAM MEGA WAŻNE PYTANIE!
Chcę rozpocząć nowy etap w swoim życiu - kupić motocykl, z czasem może i quad.
Nie mam nikogo ze znajomych o podobnych zainteresowaniach.
Czy zakładanie, że w grupie motocyklowej (konkretnie Grupa Południe), czy ewentualnie jakiejś innej znajdzie się ludzi chętnych do integracji jest Waszym zdaniem prawidłowym tokiem myślenia?
Czy może już jestem skreślona, skoro nikogo takiego nie znam?
Bardzo Was proszę o odpowiedź, przekopuję cały internet by zdobyć informację na ten temat...

Data: 2015-05-22 12:56:52
Autor: Marcin N
Nowy motocyklista
W dniu 2015-05-22 o 12:50, Martyn@ pisze:
[...]

Integrowanie się w ciuchach motocyklowych jest mocno utrudnione ze względu na wielce uciążliwe zdejmowanie tego ubrania. Znacznie łatwiej jest się zintegrować w krótkiej spódniczce.

--
MN

Data: 2015-05-22 11:04:23
Autor: Martyn@
Nowy motocyklista
Oj tam, Marcin, ciuchy motocyklowe ściągnąć można zawsze ;p
Ale pytam poważnie...

Data: 2015-05-22 13:15:06
Autor: Marcin N
Nowy motocyklista
W dniu 2015-05-22 o 13:04, Martyn@ pisze:
Oj tam, Marcin, ciuchy motocyklowe ściągnąć można zawsze ;p
Ale pytam poważnie...

Poważnie, to nie będzie żadnego problemu. Płeć jest dodatkowym atutem.
Każdy motocyklisto to pies na baby (oprócz Kucza, który sam woli chodzić w spódniczkach).

--
MN

Data: 2015-05-22 11:56:41
Autor: Martyn@
Nowy motocyklista
Marcin N napisal

[...]

No tak, ale czy sądzisz / sądzicie, że bycie w stowarzyszeniu, wybieranie się od czasu do czasu na eventy i na tor wystarczy żeby znaleźć sobie ekipę? Jak to u Ciebie wyglądało?
Po prostu boję się, bardzo się boję, że będę samotną motocyklistką.

Data: 2015-05-22 14:54:37
Autor: Marcin N
Nowy motocyklista
W dniu 2015-05-22 o 13:56, Martyn@ pisze:
Marcin N napisal

[...]

Nie będzie problemu. Ludzie na forach umawiają się w różnych grupach w różnych celach. Dołącz się do takiej grupy, np. ćwiczących coś na parkingu, albo jadących pofikać na torze gokardowym.

--
MN

Data: 2015-05-22 13:18:47
Autor: Martyn@
Nowy motocyklista
Marcin N napisal

[...]

Dzięki. Czyli fora internetowe i plener ;D
Ja z ludźmi zawsze miałam problem, stąd te obawy. A robienie praw jazdy, doszkalanie się i zakup sprzętu to naprawdę poważne przedsięwzięcie :)

Data: 2015-05-22 13:05:02
Autor: Kuczu
Nowy motocyklista
W dniu 2015-05-22 o 12:56, Marcin N pisze:

Znacznie łatwiej jest się zintegrować w krótkiej spódniczce.

Nosisz czasami ze wiesz ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-05-22 16:01:13
Autor: tadzik
Nowy motocyklista
On Fri, 22 May 2015 13:05:02 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
W dniu 2015-05-22 o 12:56, Marcin N pisze:

> Znacznie łatwiej jest się zintegrować w krótkiej spódniczce.

Nosisz czasami ze wiesz ?

Ale patrzcie jak się nasz Marcin ożywił! Jaka aktywność :)

--
pozdro

Data: 2015-05-22 14:44:45
Autor: Martyn@
Nowy motocyklista
tadzik napisal

> [...]

> Znacznie łatwiej jest się zintegrować w krótkiej spódniczce.

Nosisz czasami ze wiesz ?

Ale patrzcie jak się nasz Marcin ożywił!

Nooo jestem mu bardzo wdzięczna.
Skąd Marcin jesteś? ;p

Data: 2015-05-23 16:46:07
Autor: ARQ
Nowy motocyklista
W dniu 2015-05-22 o 12:50, Martyn@ pisze:

Nie mam nikogo ze znajomych o podobnych zainteresowaniach.

Ja też i wcale mnie to nie przeraża, a nawet pozytywnie wpływa na moje ego.

Czy może już jestem skreślona, skoro nikogo takiego nie znam?

Stan posiadania nie determinuje osobowości. Ludzie zrzeszeni w klubach są tak samo różni jak ci, których spotykasz na ulicy.

--
ARQ
ędóro

Data: 2015-05-23 18:00:54
Autor: Martyn@
Nowy motocyklista
ARQ napisal

[...]

Czyli na zlotach poznajesz ludzi? No właśnie ego - od tego chyba wszystko się zaczyna :)

Data: 2015-05-26 08:36:43
Autor: Gof
Nowy motocyklista
Martyn@ <rollerworld@_nospam_interia.pl> wrote:

UWAGA MAM MEGA WAŻNE PYTANIE!

Czy ja wiem, czy ważne...

Czy zakładanie, że w grupie motocyklowej (konkretnie Grupa Południe), czy ewentualnie jakiejś innej znajdzie się ludzi chętnych do integracji jest Waszym zdaniem prawidłowym tokiem myślenia?

Nie pytaj, tylko po prostu się tam zapisz, przywitaj i zobaczysz.

Czy może już jestem skreślona, skoro nikogo takiego nie znam?

Każdy jakoś zaczynał, też nikogo nie znałem zanim kupiłem moto, miałem jedynie kumpla na skuterze.

--
Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
http://motogof.tumblr.com/

Data: 2015-05-26 12:56:56
Autor: Mari@
Nowy motocyklista
[...]
*** Musisz przesłać zdjęcie, najlepiej w stroju kąpielowym i swoje wymiary to pogadamy ;)
Grupa południe integruje się w najbliższy długi weekend, a i w niedzielę w Rybniku będzie można parę osobników spotkać. Skąd jesteś?

--
+-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F -- +
+  Slow Rider & Road Lamer MC President  +

Nowy motocyklista