Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI

Data: 2011-04-20 01:59:09
Autor: Alex81
Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
On 20 Kwi, 10:37, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
Ktoś takiego użytkuje, na coś zwrócić uwagę przy odbiorze, może trochę
za późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie.
Nie w kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

Mam nieco inne auto ale z takim samym zespolem napedowym (Focus
1.6TDCI). W 2.5 roku zrobil niemal 190kkm. Nie mial wymienianej
dwumasy i nie czuc zeby jej koniec byl bliski, podobnie jest z
wtryskiwaczami - zeby odniesc sie do legend o dieslach. Z
udokumentowanych awarii silnika to tylko wymiana przepustnicy w
okolicy 160kkm. Zapewne rowniez Tobie bedzie palic absurdalnie
malo ;-)

IMHO powinien bezproblemowo przetrwac zakladany przebieg, czego
szczerze zycze :-)

--
pzdr
Alex

Data: 2011-04-20 03:48:11
Autor: Adam Adamaszek
On 20 Kwi, 10:59, Alex81 <a13...@gmail.com> wrote:
> [...]

dwumasy i nie czuc zeby jej koniec byl bliski, podobnie jest z
wtryskiwaczami - zeby odniesc sie do legend o dieslach. Z

Bo legendy o dieslach biora sie z diesli sprowadzanych, ktore rzeczone
190kkm maja na liczniku, a przejechane pewnie z 2-3x tyle.

pozdr
AA

Data: 2011-04-20 14:23:43
Autor: Agent

Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisał w wiadomości news:65d05a8e-1d2e-4766-8e8f-665d4c5c9a11m23g2000prl.googlegroups.com...
> [...]

Bo legendy o dieslach biora sie z diesli sprowadzanych, ktore rzeczone
190kkm maja na liczniku, a przejechane pewnie z 2-3x tyle.
-- -- -- -- -- -- --
Mam to samo zdanie. Ja narazie testuje 3 diesla w tym 2 na common rail i nie popsuło sie kompletnie nic.

Data: 2011-04-20 15:58:27
Autor: Robert_J
Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
Bo legendy o dieslach biora sie z diesli sprowadzanych, ktore rzeczone
190kkm maja na liczniku, a przejechane pewnie z 2-3x tyle.

Dokładnie :-))).

Data: 2011-04-21 14:39:35
Autor: komar
W dniu 2011-04-20 10:59, Alex81 pisze:
. Z
udokumentowanych awarii silnika to tylko wymiana przepustnicy w
okolicy 160kkm.

a jaka tam jest przepustnica? serio pytam. W dieslach zwykle nie ma przepustnicy powietrza.

Data: 2011-04-21 07:17:06
Autor: Alex81
On 21 Kwi, 14:39, komar <ko...@125.cc> wrote:
> [...]
> okolicy 160kkm.

a jaka tam jest przepustnica? serio pytam. W dieslach zwykle nie ma przepustnicy powietrza.

Skrot myslowy (moj oraz mechanikow ktorzy to robili - w ksiazce
wpisali wprost "przepustnica") ;-) Poprawna nazwa to "klapa gaszaca
powietrza doladowujacego".

--
pzdr
Alex

Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI