Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI

Data: 2011-04-20 11:58:37
Autor: mirek
Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dae9b4d$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
Cóż, nie wiem jeszcze czy się chwalić czy się żalić, ale niedługo przybędzie nowy Partner 1.6HDI, w zasadzie oprócz tego że to pierwsze nowe auto w rodzinie to auto jak każde inne.

Ktoś takiego użytkuje, na coś zwrócić uwagę przy odbiorze, może trochę za późno, ale auto będzie robiło same trasy po około 60-200km dziennie. Nie w kraju. Liczę, że 4-5 lat przejeździ w miarę ok. ...co wy na to? :)

Mamy Partnera Tepee 1.6HDI. Jeśli jest to wersja 100 konna, to ma DPF. Nasz w maju będzie miał 2 lata. Póki co odpukać nic się nie dzieje, aczkolwiek mam wrażenie, że w pewnym zakresie obrotów silnik inaczej pracuje niż na początku, ale może to być objaw dotarcia się(?). Kołpaki lubią odpadać - ja już zgubiłem dwa. Poza tym jak dla mnie troszkę mało miejsca na prawą nogę - na dłuższych trasach odgniata mi się kolano o konsolę środkową. Na niskich biegach ma odejście i fajnie idzie, problem jest przy prędkościach 120-140km, trzeba mieszać biegami. Niby ma 110 koni, ale auto jest wielkie, ciężkie i ma aerodynamikę cegły. Po rozbujaniu się licznikowe 190 idzie:). Ponadto, jak za tą kasę całkiem sensowne rozwiązanie - nasz jest w wersji vtc, kosztował (z kosztem kredytu 50/50) około 74 tys, ale rocznikowo starszy na przełomie roku można już kupić za 60 tys.

--
Mirek

Data: 2011-04-20 11:59:23
Autor: mirek
Użytkownik "mirek" <mirek_lucky@onet.pl> napisał w wiadomości news:iomaob$31i$1news.onet.pl...
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dae9b4d$0$2461$65785112news.neostrada.pl...

Mamy Partnera Tepee 1.6HDI. Jeśli jest to wersja 100 konna, to ma DPF. Nasz w

errata - 1,6 110 koni.

--
Mirek

Data: 2011-04-20 19:27:59
Autor: Adam P³aszczyca
Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
Dnia Wed, 20 Apr 2011 11:58:37 +0200, mirek napisa³(a):

odej¶cie i fajnie idzie, problem jest przy prêdko¶ciach 120-140km, trzeba mieszaæ biegami. Niby ma 110 koni, ale auto jest wielkie, ciê¿kie i ma
??? Ja mam 90KM i jako¶ nie mieszam. Inna sporawa, ¿e ja nie u¿ywam niemal
hamulca - trzeba planowaæ manewry z wyprzedzeniem. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2011-04-20 19:35:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-04-20 19:27, Adam PÅ‚aszczyca pisze:
Dnia Wed, 20 Apr 2011 11:58:37 +0200, mirek napisał(a):

odejście i fajnie idzie, problem jest przy prędkościach 120-140km, trzeba
mieszać biegami. Niby ma 110 koni, ale auto jest wielkie, ciężkie i ma
??? Ja mam 90KM i jakoś nie mieszam. Inna sporawa, że ja nie używam niemal
hamulca - trzeba planować manewry z wyprzedzeniem.

Ty masz skrzynie 5-tkÄ™. W wersji 110KM jest chyba 6-tka.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-20 19:55:03
Autor: Czarek Daniluk
Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI

Ty masz skrzynie 5-tkÄ™. W wersji 110KM jest chyba 6-tka.

Apropo skrzyń 6 - przejechałem się jeden dzień Mondeo 6 speed TDCi 130KM - po DC porażka, trzeba machać i machać tą wajchą ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-04-20 20:18:08
Autor: Adam P³aszczyca
Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI
Dnia Wed, 20 Apr 2011 19:55:03 +0200, Czarek Daniluk napisa³(a):

Ty masz skrzynie 5-tkê. W wersji 110KM jest chyba 6-tka.

Apropo skrzyñ 6 - przejecha³em siê jeden dzieñ Mondeo 6 speed TDCi 130KM - po DC pora¿ka, trzeba machaæ i machaæ t± wajch± ;)

Zawsze mia³em takie wra¿enie, ¿e zamiast do skrzyni ta wajcha jest podpiêta
do wykorbionej pó³osi napêdowej ;)

Data: 2011-04-20 23:00:04
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-04-20 11:58, mirek pisze:

[...]

Nie ma DPF, tam na to FAP chyba mówią. sprzedajawca w salonie okazał się ponoć miłośnikiem aut, więc sobie z nim sporo pogadałem :) auto z racji ograniczeń ni ebędzie przekraczało 110km/h, tam gdzie jeździ za 10km to jest jakieś 1000zł mandacik ;-)

Też mi się spodobał, aczkolwiek ma tylko tylne drzwi, ale wyszedłem z założenia, że to lepiej, nie ma szyn, nie ma co sie psuć i urywać jeśli chodzi o klamki. Troche tak pogrzebowo, ale ponad 30% rabatu. I do tego dywanik na wymiar do paki :)

Nowy nabytek, oczekiwanie :) Partner 1.6HDI