Nowy nabytek rozdziewiczony ;)

Data: 2011-04-06 19:40:35
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Nowy nabytek rozdziewiczony ;)
W dniu 2011-04-06 18:54, Czarek Daniluk pisze:
W poniedziałek przyprowadziłem z Olsztyna, a dzisiaj na Moście Grota
(DC)w korku baba mi przyładowała w tył ;)
Uparła się na Policję ;) przyjechali panowie dostała 300 i 6pkt, za
spowodowanie kolizji :D

Z ciekawości: umotywowała jakoś swój upór? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-04-06 20:05:34
Autor: Czarek Daniluk
[...]

Tak - twierdziła że ja wjechałem w 1,5m lukę przed nią i wymusiłem na niej pierwszeństwo przejazdu, znaczy wjechałem przed nią i zahamowałem nie zostawiając jej miejsca na hamowanie ;)

Policaj jej wytłumaczył że nie miałem możliwości wjechania 5metrowym Mondeo w 1,5 metrową lukę przed nią :D

Pierwsze jej słowa po przyjechaniu Policjantów to to że ma męża też Policjanta i próba wręczenia im telefonu żeby porozmawiali niby z mężem ;)

Pozdrawiam !

PS:
Przyjęła mandat ;)

Data: 2011-04-06 20:08:42
Autor: kml

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospamcedaniluk.com> napisał w wiadomości news:inia19$jhe$1news.onet.pl...

[...]

Zajebista baba :/

kml

Data: 2011-04-06 21:52:48
Autor: MariuszM
W dniu 6-04-2011 20:05, Czarek Daniluk pisze:

Pierwsze jej słowa po przyjechaniu Policjantów to to że ma męża też
Policjanta i próba wręczenia im telefonu żeby porozmawiali niby z mężem ;)

Takie numery to się robi w 4 oczy a nie przy ¶wiadkach:)

Mi kiedy¶ w dupę wjechał strażak pożarny. Ci±ł zacnym BMW zreszt±...
Policjantom jak przyjechali na hulajnogach sugerował, że też jest z resortu i żeby wzięli to pod uwagę przy ocenie kto jest winny. W sumie nie wiem na co liczył, bo ja stałem na ¶wiatłach w czasie gdy on wymachiwał pię¶ci± jakiemu¶ "frajerowi" który jechał "nie tak" zamiast hamować.
--
M.

Data: 2011-04-06 23:18:51
Autor: Mateusz
On 6 Kwi, 20:05, Czarek Daniluk <cza...@nospamcedaniluk.com> wrote:
Pierwsze jej słowa po przyjechaniu Policjantów to to że ma męża też
Policjanta i próba wręczenia im telefonu żeby porozmawiali niby z mężem ;)

No to w sumie dobrze, że wezwała t± policję ;) ja bym się bardzo
szeroko u¶miechn±ł gdyby mi kobitka podała tak± argumentację -
zwłaszcza przy panach policjantach ;)

Co do spalania: może skończ z tym toczeniem się (widzę to po sobie, to
wcale nie pomaga) i osi±gaj docelowy bieg jak najszybciej a potem już
hamowanie silnikiem - tak jak przedmówcy powiedzieli zreszt± (jeżeli
oczywi¶cie w tych korkach masz takie warunki ;))

Data: 2011-04-06 23:29:32
Autor: Czarek Daniluk
On 7 Kwi, 08:18, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
> [...]

No to w sumie dobrze, że wezwała t± policję ;) ja bym się bardzo
szeroko u¶miechn±ł gdyby mi kobitka podała tak± argumentację -

:) Oni też się u¶miechnęli ;)
Ja z ni± nie zamierzałem dyskutować, tylko czekałem grzecznie na panów
w niebieskich mundurach :)
Wcze¶niej jeszcze dzwoniła do swojego ubezpieczyciela, i chciała ode
mnie moje dane - pewnie do zgłoszenia szkody - stwierdziłem tylko ze
spokojem, że podam jak przyjedzie Policja :)

[...]

Tia ;) szczególnie w korku - na Krakowskiej od 17Stycznia do
Szyszkowej, - cholera a za Szyszkow± korek cudownie się urywa :D
godzina 12:30 a korek na 20 minut stania.

Pozdrawiam !

Nowy nabytek rozdziewiczony ;)