Nowy net w Plusie

Data: 2012-11-02 09:40:15
Autor: Piotr M
Nowy net w Plusie
Umowa bezterminowa i niezłe stawki:

• 1 GB za 14,90 zł,
• 3 GB za 29,90 zł,
• 10 GB za 49,90 zł,
• 15 GB za 59,90 zł,
• 20 GB za 79,90 zł,
• 25 GB za 99,90 zł,
• 35 GB za 139,00 zł

I np Play już bladziutko bladziutko, raz że lojalka na rok, dwa że  ograniczajÄ… szybkość transferu, a w Plusie hulaj dusza nawet LTE :) ByÅ‚oby  już idealnie gdyby byÅ‚o jakieÅ› zawieszanie usÅ‚ugi.
A wÅ‚aÅ›ciwie to można porównać ofertÄ™ Plusa umowy bezterminowej do Playa na  kartÄ™, bo czemu nie?

5 zł 150 MB 3 dni
10 zł 300 MB 7 dni
20 zÅ‚   1 GB 14 dni
30 zÅ‚   2 GB 30 dni
50 zÅ‚   5 GB 60 dni
75 zÅ‚   8 GB 90 dni
125 zł 15 GB 120 dni

Do tego dochodzi opÅ‚ata 10zÅ‚ na free poÅ‚Ä…czenia po północy i kolejna  opÅ‚ata miesiÄ™czna za szybkość transferu do 4Mb/s. Bo inaczej Å›lamazarność  prehistoryczna do 1Mb/s ;p bladziutko bladziutko..

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-11-02 10:29:33
Autor: Piotr M
Nowy net w Plusie
Ehh, to tylko promocja cenowa do połowy listopada :/

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-11-02 13:18:01
Autor: Maciek.
Nowy net w Plusie
W dniu pi±tek, 2 listopada 2012 09:40:19 UTC+1 u¿ytkownik Piotr M napisa³:
Umowa bezterminowa i niez³e stawki:

A rzucilbys  link do oferty?
Bo cos znalezc tego nie moge - a dokladniej nie widze "bezterminowa" :P

Data: 2012-11-02 22:26:21
Autor: Piotr M
Nowy net w Plusie
W dniu 02.11.2012 o 21:18 Maciek. <mmuran@gmail.com> pisze:

[...]

A bo to jaka¶ widocznie konspiracja, ale tu masz regulamin (pdf)
http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2012-10/regulamin_promocji_internet_bez_sprzetu_02%2011%2012.doc

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-11-03 00:20:06
Autor: JoteR
Nowy net w Plusie
"Piotr M" napisa³:

A bo to jaka¶ widocznie konspiracja, ale tu masz regulamin (pdf)
http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2012-10/regulamin_promocji_internet_bez_sprzetu_02%2011%2012.doc

Od kiedy to pdf-y maj± rozszerzenie .doc i czy to jest na pewno oficjalny regulamin, czy tylko jaki¶ wyciek roboczego dokumentu?
Przy okazji: ile wynosi limit na, cytujê: "Dzienny pakiet wys³anych i odebranych danych" w tej taryfie za 14,90, po przekroczeniu którego zaczyna siê skubanie jeleni (§2 pkt. 9)?

JoteR

Data: 2012-11-02 18:08:47
Autor: ToMasz
Nowy net w Plusie
W dniu 02.11.2012 09:40, Piotr M pisze:
Umowa bezterminowa i niezłe stawki:

• 1 GB za 14,90 zł,
• 3 GB za 29,90 zł,

allegro-> orange free na kartÄ™
6 giga - 23.99 + wysyłka 2 złote.
http://allegro.pl/orange-free-6gb-lacznie-internet-na-karte-szybko-i2759235574.html

po co dalsza dyskusja?

ToMasz

Data: 2012-11-02 12:27:33
Autor: Pszemol
Nowy net w Plusie
"ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote in message news:5093fe1e$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Choćby po to, że ten internet z Orange jest kompresowany
niemiło i nie wszystko działa na takim łączu...

Data: 2012-11-02 20:50:41
Autor: ToMasz
Nowy net w Plusie
W dniu 02.11.2012 18:27, Pszemol pisze:
[...]

co za różnica? TVN24 nie działa? W GG znikają literki? Z Youtube nie da się oglądać hd? Internetu nie da się skompresować, przekaz w pewnych przypadkach tak, obrazki jpeg napewno.

i nie wszystko działa na takim łączu...
nie wierzę, że w orange free coś nie działa a w plusie/playu/aero2 tak.

ToMasz

Data: 2012-11-02 21:49:03
Autor: UnclePete
Nowy net w Plusie
Choćby po to, że ten internet z Orange jest kompresowany
niemiło i nie wszystko działa na takim łączu...

Co dokładnie nie działa? Bo mam od dwóch lat i wszystko chodzi. Kompresowane są tylko obrazki.

Piotr

Data: 2012-11-02 21:50:22
Autor: Pszemol
Nowy net w Plusie
UnclePete <pkozarzewski@isppan.waw.pl> wrote:
Choćby po to, że ten internet z Orange jest kompresowany
niemiło i nie wszystko działa na takim łączu...

Co dokładnie nie działa? Bo mam od dwóch lat i wszystko chodzi.
Kompresowane sÄ… tylko obrazki.

Nie wiem czy tylko obrazki, czy tak sie Orange deklaruje gdzieÅ›?
W każdem razie zgadzałoby się to z tym co widziałem w lipcu w Polsce: coś
im to kompresowanie nie wychodziło bo widziałem na stronach www częste
czerwone x'y.
Nawet jesli kompresuja - mozd ja nie chce aby mi operator pogarszał jakość
grafiki, wolÄ™ nieobrzezany internet.

Data: 2012-11-03 09:51:55
Autor: UnclePete
Nowy net w Plusie
Nie wiem czy tylko obrazki, czy tak sie Orange deklaruje gdzieÅ›?

Tak siÄ™ deklaruje.

W każdem razie zgadzałoby się to z tym co widziałem w lipcu w Polsce: coś
im to kompresowanie nie wychodziło bo widziałem na stronach www częste
czerwone x'y.

Nigdy tego nie miałem, a dużo jeżdżę i na wyjazdach stale korzystam z OFnK.

Piotr

Data: 2012-11-03 18:33:59
Autor: Pszemol
Nowy net w Plusie
"UnclePete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> wrote in message news:5094db2d$1news.home.net.pl...
Nie wiem czy tylko obrazki, czy tak sie Orange deklaruje gdzieÅ›?

Tak siÄ™ deklaruje.

Nigdy nie udało mi się znaleźć notatki na ten temat na ich website...
MajÄ… to gdzieÅ› napisane w regulaminie na www?

[...]

Może masz nowego laptopa który zna nowsze formaty plików...
Ja odwiedzam mamę w Polsce która używa starego rzęcha z WinXP.

Data: 2012-11-03 17:28:08
Autor: Jacek Midura
Nowy net w Plusie
Dnia 2012-11-02, o godz. 21:49:03
UnclePete <pkozarzewski@isppan.waw.pl> napisał(a):

> Choćby po to, że ten internet z Orange jest kompresowany
> niemiło i nie wszystko działa na takim łączu...

Co dokładnie nie działa? Bo mam od dwóch lat i wszystko chodzi. Kompresowane są tylko obrazki.

Oprócz kompresji obrazków swego czasu (nie wiem jak teraz) doklejali
do pobieranych stron HTML kod javascript, który pozwalał ściągnąć
obrazki oryginalne po wciśnięciu jakiejś kombinacji klawiszy. A że
doklejanie nie było idealne, to zdarzało się że pewne strony
przestawały działać.

Parę miesięcy temu spotkałem się z niemożnością przeprowadzenia
aktywacji przez OFnK pewnego programu firmy YDP. Po wpuszczeniu ruchu w tunel SSH aktywacja przeszła. Wiadomo, przynajmniej częściowo wina
po stronie YDP, ale najwyraźniej Orange robi coś więcej niż tylko
kompresja obrazków.

--
Jacek Midura

Data: 2012-11-03 18:27:51
Autor: Pszemol
Nowy net w Plusie
Jacek Midura <jacek@m.krakow.pl> wrote:
[...]

Po prostu warto wiedzieć, że niska cena połączona jest tu z
nie-stuprocentową zgodnością. Często to nie przeszkadza w niczym ale zawsze
trafić możesz na sposób użycia internetu który u tego operatora będzie
działać dziwnie lub nie działać wcale...

Data: 2012-11-04 17:20:16
Autor: Krystek
Nowy net w Plusie
W dniu 2012-11-03 19:27, Pszemol pisze:
Jacek Midura<jacek@m.krakow.pl>  wrote:
Dnia 2012-11-02, o godz. 21:49:03
UnclePete  napisaÅ‚(a):

[...]

Tak jak w T-Mobile w USA. Znajomy ma (uwaga uwaga!) iPhone'a i nie działa mu transmisja 3G w tej sieci. Tylko EDGE.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-11-04 14:16:11
Autor: Pszemol
Nowy net w Plusie

http://support.t-mobile.com/docs/DOC-4771

Data: 2012-11-04 22:03:39
Autor: Maciej Bebenek
Nowy net w Plusie
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

To nieczego nie zmienia. iPhone nie obsługuje AWS1700, w którym działa 3G T
Mobile US.

Data: 2012-11-03 12:02:05
Autor: dizel
Nowy net w Plusie
On Fri, 2 Nov 2012 12:27:33 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Choæby po to, ¿e ten internet z Orange jest kompresowany
niemi³o i nie wszystko dzia³a na takim ³±czu...

Z tym kompresowaniem to mijasz siê z prawd± bo od jakiego¶ czasu
Orange nie stosuje kompresji, ogólnie wygl±da to tak ¿e na niektórych
jeszcze kompresuje ale na wiêkszo¶ci nie, do tej pory nie wiadomo
dlaczego tak jest.

Pozdrawiam

Data: 2012-11-03 06:39:51
Autor: Pszemol
Nowy net w Plusie
wrote:

[...]

Mijaæ to Ty siê mijasz z logik± w tym jednym przyd³ugim zdaniu...
Zastanów siê - nie stosuje kompresji czy jeszcze kompresuje?

Z kompresj± czy jak±kolwiek ingerencj± w ogl±dane strony
z automatu jest tak, ¿e dzia³a to w zakresie w jakim jest to
przetestowane. Strony *standardowe*, gdzie Orange wie, ¿e
du¿o ludzi wchodzi i ogl±da, jak np. youtube bêdzie dzia³aæ.
Ale ju¿ inne, bardziej egzotyczne strony, u¿ywaj±ce jako¶
mniej standardowych sposobów dzia³ania mog± nie dzia³aæ
z automatem kompresuj±cym Orange.
Ja piszê o tym co osobi¶cie niedawno do¶wiadczy³em w Krakowie,
a wiêc niby wszystko dzia³a ale co jaki¶ czas napotykasz witrynê
naktórej masz same ma³e czerwone iksy w naro¿nikach miejsc
gdzie normalnie masz obrazki. Nie wiem czy mój IE nie rozumia³
formatu obrazków skompresowanych przez Orange, czy im siê
automat do komresowania zjara³ w tamtym czasie ale do dzi¶
mam uraz bo musia³em siê domy¶laæ co mam zepsute u siebie
w komputerze z internetem zanim siê dowiedzia³em ¿e to Orange
co¶ chrzani...

Data: 2012-11-03 12:59:31
Autor: dizel
Nowy net w Plusie

wrote:

[...]

Chyba po polsku nie rozumiesz. Nie kompresuje ale na niektórych
kartach jest dalej kompresja, nie wiadomo dlaczego na jednych jest a
na innych nie. Po angielsku mam to napisaæ?

[...]

To ¿e u ciebie jest kompresja na karcie Orange to nie znaczy ¿e maj±
j± wszyscy. Mo¿e telefon zmieñ :)

Pozdrawiam

Data: 2012-11-03 12:31:11
Autor: Pszemol
Nowy net w Plusie

wrote:

Choćby po to, że ten internet z Orange jest kompresowany
niemiło i nie wszystko działa na takim łączu...

Z tym kompresowaniem to mijasz siÄ™ z prawdÄ… bo od jakiegoÅ› czasu
Orange nie stosuje kompresji, ogólnie wygląda to tak że na niektórych
jeszcze kompresuje ale na większości nie, do tej pory nie wiadomo
dlaczego tak jest.

Mijać to Ty się mijasz z logiką w tym jednym przydługim zdaniu...
Zastanów się - nie stosuje kompresji czy jeszcze kompresuje?

Chyba po polsku nie rozumiesz. Nie kompresuje ale na niektórych
kartach jest dalej kompresja, nie wiadomo dlaczego na jednych jest a
na innych nie. Po angielsku mam to napisać?

Chyba faktycznie nie rozumiem... albo Ty niewyraźnie piszesz - jedno z
dwojga :)

Sugerujesz że to czy Orange kompresuje czy nie zależy od konkretnego SIMa?
Nie od tego jakiego APNa masz ustawionego w telefonie/modemie?
Ok, jak zatem sprawdzić czy na moim SIMie jest kompresja? Jak kupujec
starter wiedzieć że ma/nie ma kompresji? Chciałbym kupic takiego bez
kompresji :)

Z kompresjÄ… czy jakÄ…kolwiek ingerencjÄ… w oglÄ…dane strony
z automatu jest tak, że działa to w zakresie w jakim jest to
przetestowane. Strony *standardowe*, gdzie Orange wie, że
dużo ludzi wchodzi i ogląda, jak np. youtube będzie działać.
Ale już inne, bardziej egzotyczne strony, używające jakoś
mniej standardowych sposobów działania mogą nie działać
z automatem kompresujÄ…cym Orange.
Ja piszę o tym co osobiście niedawno doświadczyłem w Krakowie,
a więc niby wszystko działa ale co jakiś czas napotykasz witrynę
naktórej masz same małe czerwone iksy w narożnikach miejsc
gdzie normalnie masz obrazki. Nie wiem czy mój IE nie rozumiał
formatu obrazków skompresowanych przez Orange, czy im się
automat do komresowania zjarał w tamtym czasie ale do dziś
mam uraz bo musiałem się domyślać co mam zepsute u siebie
w komputerze z internetem zanim się dowiedziałem że to Orange
coÅ› chrzani...

To że u ciebie jest kompresja na karcie Orange to nie znaczy że mają
ją wszyscy. Może telefon zmień :)

I znowu jesteś nielogiczny - piszesz wyżej, że ta kompresja zależy od karty
a tu sugerujesz wymianÄ™ telefonu a nie karty... Co mi da inny telefon skoro
włożę do niego tą samą kartę? :)

Data: 2012-11-03 14:30:35
Autor: dizel
Nowy net w Plusie
On Sat, 3 Nov 2012 12:31:11 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

Sugerujesz ¿e to czy Orange kompresuje czy nie zale¿y od konkretnego SIMa?
Nie od tego jakiego APNa masz ustawionego w telefonie/modemie?
Ok, jak zatem sprawdziæ czy na moim SIMie jest kompresja? Jak kupujec
starter wiedzieæ ¿e ma/nie ma kompresji? Chcia³bym kupic takiego bez
kompresji :)

spytaj siê w salonie firmowym Orange to mo¿e ci odpowiedz±.
[...]

I znowu jeste¶ nielogiczny - piszesz wy¿ej, ¿e ta kompresja zale¿y od karty
a tu sugerujesz wymianê telefonu a nie karty... Co mi da inny telefon skoro
w³o¿ê do niego t± sam± kartê? :)

Z trolem nie ma o czym gadaæ wiêc to by³a moja ostatnia wypowied¼ w
tym temacie. Ty oczywi¶cie wiesz najlepiej jak wszystko dzia³a w
Orange. Je¶li nie rozumesz po polsku to powiem tak: No comment
Wszystko w tym temacie.

Pozdrawiam

Data: 2012-11-03 15:32:18
Autor: Maciej Bebenek
Nowy net w Plusie
dizel <xxx@xxx.xx> wrote:
[...]

Z trolem nie ma o czym gadać więc to była moja ostatnia wypowiedź w
tym temacie. Ty oczywiście wiesz najlepiej jak wszystko działa w
Orange. Jeśli nie rozumesz po polsku to powiem tak: No comment
Wszystko w tym temacie.

Aż mnie zaintrygowałeś tą kompresją. Czyli jak to jest: działa/nie działa -
jak kogut policyjny? Działa na starszych kartach, nie działa na młodszych?
Albo działa wyłącznie dla numerów podzielnych przez 9?
;-)

Data: 2012-11-03 20:41:33
Autor: Pszemol
Nowy net w Plusie
wrote:
[...]

spytaj się w salonie firmowym Orange to może ci odpowiedzą.

Nie graj na drugi raz experta skoro oczywiste jest że nie masz pojęcia o
czym mówisz...

Data: 2012-11-02 18:27:10
Autor: Diabe³son
Nowy net w Plusie
W dniu 2012-11-02 18:08, ToMasz pisze:

allegro-> orange free na kartê
6 giga - 23.99 + wysy³ka 2 z³ote.
http://allegro.pl/orange-free-6gb-lacznie-internet-na-karte-szybko-i2759235574.html

Dzi¶ wzi±³em 2 :)

Ale zastanowi³bym siê nad ofert± Plusa 15 GB gdyby oferowali co¶ takiego, jak kontynuacjê dostêpu z ni¿sz± prêdko¶ci± po skoñczeniu dostêpnego transferu jak to jest w T-Mobile ZCP.

--
! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !

Data: 2012-11-02 20:40:24
Autor: kuba
Nowy net w Plusie
No to ja niele w tym pleju musz przepaca, pacc 10 z za 1GB.

Nowy net w Plusie