Nowy niedorzecznik nierzÄ…du

Data: 2014-01-07 17:59:57
Autor: u2
Nowy niedorzecznik nierzÄ…du
Kidawa-Błońska nowym rzecznikiem rządu :

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/kidawa-blonska-nowym-rzecznikiem-rzadu,9524967267

Dotychczasowa wiceszefowa klubu PO Małgorzata Kidawa-Błońska została nowym rzecznikiem rządu. Posłanka zastąpiła Pawła Grasia. O podpisaniu nominacji dla Kidawy-Błońskiej premier Donald Tusk poinformował na konferencji prasowej po posiedzeniu Rady Ministrów.
"Jak pan minister Graś zauważył - nie wiem czy zauważył, bo zabrał głos (na początku konferencji prasowej), ale już nie jest rzecznikiem prasowym rządu, a więc jest dziś uzurpatorem – podpisałem nominację i zakres obowiązków dla nowego ministra, sekretarza stanu w mojej kancelarii" - powiedział premier.
"Nie jest tak łatwo zastąpić Pawła Grasia, ale któż ma do tego więcej talentów i predyspozycji, niż pani minister Kidawa-Błońska. Według mojej wiedzy nikt w Polsce sobie lepiej nie poradzi w tej nowej roli" - oświadczył premier.
Graś pełnił funkcję rzecznika rządu od 23 lutego 2009 roku. W grudniu ub.r. został sekretarzem generalnym PO. Premier zapowiedział wtedy zmianę na stanowisku rzecznika, ponieważ – jak przekonywał - obie funkcje są nie do pogodzenia.
Kidawa-Błońska (ur. w 1957 r.) jest posłanką PO od 2005 roku; z sukcesem startowała do Sejmu ze stołecznej listy Platformy także w 2007 i 2011 roku. Jest żoną reżysera filmowego Jana Kidawy Błońskiego, z którym ma syna Jana.
Kidawa-Błońska w 1983 ukończyła studia socjologiczne na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.
W drugiej połowie lat 80. pracowała w dziale literackim Studia Filmowego im. Karola Irzykowskiego. Od 1994 do 2005 była producentem filmowym w spółce Gambit Production. Działała w Unii Wolności, od 2001 należy do Platformy Obywatelskiej (w latach 2006-2013 kierowała warszawskimi strukturami partii). Przez kilka lat zasiadała w radzie m.st. Warszawy.
PAP, lz

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Nowy niedorzecznik nierzÄ…du