Nowy nieuzywany Twin 2x12l (2x80cf.) + stage 12l (80cf) Market

Data: 2011-09-18 09:10:10
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Nowy nieuzywany Twin 2x12l (2x80cf.) + stage 12l (80cf) Market
Jak w temacie , do sprzedania nowe , nieużywane butle 12 litrowe lub jak ktoś woli dokładniej 80 stóp sześciennych firmy Catalina. Konkretniej dwie w twinsecie z manifoldem SOS i obejmami i butla z zaworem (bez uprzęży), w całości lub osobno twin i osobno butla.

Butle styczń 2006, nigdy nie nabijane , nigdy nie były w wodzie , stanowiły wystawe w centrum nurkowym. Butle trzeba poddać atestowi ( wykonac test hydrostatyczny - ostatnio płaciłem 17zł za sztukę).

Cena: Twinset 1600zł,  Butla 650zł

Wysyłka kurierem na koszt odbiorcy po wcześniejszej wpłacie na konto.

kontakt tylko mailowy: venturi@o2.pl

Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania - Dahab / Egipt

Data: 2011-09-18 20:40:09
Autor:
CTP VENTURI venturi@o2.pl <adambigboss@poczta.onet.pl> napisał(a):
Butle trzeba poddać atestowi ( wykonac test hydrostatyczny - ostatnio płaciłem 17zł za sztukę).

Gdzie i kiedy ? Częstochowa miała niskie ceny. 3 lata temu w Warszawie w tanim ateście na ul. Emaliowej płaciłem 34 zł, znam też 3 razy droższe atesty.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-18 23:05:40
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Nowy nieuzywany Twin 2x12l (2x80cf.) + stage 12l (80cf) Market
W zeszłym roku w prywatnej firmie na terenie ZACHEMU, a za piaskowanie, proszkowe lakierowanie i atest za butle 4 litrowe płaciłem 35zł Pozdrawiam

Adam

Data: 2011-09-19 06:33:49
Autor:
[...]

Podaj więcej namiarów, innym też może się to przydać.

"Przeprowadzenie atestu (legalizacji) dla butli w Polsce po raz pierwszy
110,00
Przeprowadzenie atestu (legalizacji) dla butli w Polsce po raz kolejny 90,00
Mycie butli 80,00"

To przykład z Warszawy, nie oferujący pasywacji wewnętrznej powierzchni butli.

pozdrawiam rc

--

Nowy nieuzywany Twin 2x12l (2x80cf.) + stage 12l (80cf) Market