Nowy numer od Virgin- kurier

Data: 2016-08-10 08:42:34
Autor: Dominik Ałaszewski
Nowy numer od Virgin- kurier
Muszę Dziewicę pochwalić, zachciało mi się nowego
numeru, postanowiłem przetestować zamówienie startera
ze strony za 5 zł, już za obowiązywania Ustawy inwig^H^H^H antyterrorystycznej.

Parę dni trwało, ale kurier DPD dojechał,
pesel z dowodu sprawdził, za godzinę sms i mail
"wniosek o rejestrację numeru został pozytywnie
zweryfikowany" :-)

Data: 2016-08-13 17:42:59
Autor: Trybun
Nowy numer od Virgin- kurier
W dniu 2016-08-10 o 10:42, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

No ale w sumie to za co ich chwalisz?

Data: 2016-08-13 23:48:52
Autor: h.sliwinski
Nowy numer od Virgin- kurier
W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 17:42:58 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
>
> Parę dni trwało, ale kurier DPD dojechał,
> pesel z dowodu sprawdził, za godzinę sms i mail
> "wniosek o rejestrację numeru został pozytywnie

Za darmowego kuriera?

--
Heniek

Data: 2016-08-14 18:43:21
Autor: Liwiusz
Nowy numer od Virgin- kurier
W dniu 2016-08-14 o 08:48, h.sliwinski@gmail.com pisze:
[...]

Faktycznie, łaskawcy!

--
Liwiusz

Data: 2016-08-15 02:00:46
Autor: h.sliwinski
Nowy numer od Virgin- kurier

> Za darmowego kuriera?

Faktycznie, łaskawcy!

Osobiście chwalę takie rozwiązanie.
Klient nie musi ruszać 4 liter, aby zarejestrować numer.
Góra przychodzi do Mahometa.

--
Heniek

Data: 2016-08-15 19:53:33
Autor: J.F.
Nowy numer od Virgin- kurier
Dnia Mon, 15 Aug 2016 02:00:46 -0700 (PDT), h.sliwinski@gmail.com
[...]

Ja tam mam salon po drodze, i chwale sobie, ze moge zalatwic kiedy ja
chce, a nie wtedy, kiedy kurier chce.
Ale VM ma tyle salonow, ze musi przez kurierow ...

J.

Data: 2016-08-17 06:08:18
Autor: h.sliwinski
Nowy numer od Virgin- kurier

> [...]

chce, a nie wtedy, kiedy kurier chce.
Ale VM ma tyle salonow, ze musi przez kurierow ...

Masz jakiś niedzisiejszych kurierów.
Do mnie jadą nawet jak jestem nie na ich terenie.
Nigdy żaden nie miał problemów.
Może tak działa wieloletnia współpraca przy nadawaniu/odbieraniu przesyłek ze sklepu/Allegro?
Zawsze mówiłem, że ja to mam szczęście ;-)

--
Heniek

Data: 2016-08-17 15:44:04
Autor: Akarm