Nowy numer od Virgin- kurier

Data: 2016-08-13 17:42:59
Autor: Trybun
Nowy numer od Virgin- kurier
W dniu 2016-08-10 o 10:42, Dominik Ałaszewski pisze:
Muszę Dziewicę pochwalić, zachciało mi się nowego
numeru, postanowiłem przetestować zamówienie startera
ze strony za 5 zł, już za obowi±zywania Ustawy
inwig^H^H^H antyterrorystycznej.

Parę dni trwało, ale kurier DPD dojechał,
pesel z dowodu sprawdził, za godzinę sms i mail
"wniosek o rejestrację numeru został pozytywnie
zweryfikowany" :-)

No ale w sumie to za co ich chwalisz?

Data: 2016-08-13 23:48:52
Autor: h.sliwinski
Nowy numer od Virgin- kurier
W dniu sobota, 13 sierpnia 2016 17:42:58 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
>
> Parę dni trwało, ale kurier DPD dojechał,
> pesel z dowodu sprawdził, za godzinę sms i mail
> "wniosek o rejestrację numeru został pozytywnie

Za darmowego kuriera?

--
Heniek

Data: 2016-08-14 18:43:21
Autor: Liwiusz
Nowy numer od Virgin- kurier
W dniu 2016-08-14 o 08:48, h.sliwinski@gmail.com pisze:
[...]

Faktycznie, łaskawcy!

--
Liwiusz

Data: 2016-08-15 02:00:46
Autor: h.sliwinski
Nowy numer od Virgin- kurier

> Za darmowego kuriera?

Faktycznie, łaskawcy!

Osobi¶cie chwalę takie rozwi±zanie.
Klient nie musi ruszać 4 liter, aby zarejestrować numer.
Góra przychodzi do Mahometa.

--
Heniek

Data: 2016-08-15 19:53:33
Autor: J.F.
Nowy numer od Virgin- kurier
Dnia Mon, 15 Aug 2016 02:00:46 -0700 (PDT), h.sliwinski@gmail.com
[...]

Ja tam mam salon po drodze, i chwale sobie, ze moge zalatwic kiedy ja
chce, a nie wtedy, kiedy kurier chce.
Ale VM ma tyle salonow, ze musi przez kurierow ...

J.

Data: 2016-08-17 06:08:18
Autor: h.sliwinski
Nowy numer od Virgin- kurier

> [...]

chce, a nie wtedy, kiedy kurier chce.
Ale VM ma tyle salonow, ze musi przez kurierow ...

Masz jaki¶ niedzisiejszych kurierów.
Do mnie jad± nawet jak jestem nie na ich terenie.
Nigdy żaden nie miał problemów.
Może tak działa wieloletnia współpraca przy nadawaniu/odbieraniu przesyłek ze sklepu/Allegro?
Zawsze mówiłem, że ja to mam szczę¶cie ;-)

--
Heniek

Data: 2016-08-17 15:44:04
Autor: Akarm