Nowy papieĹź - smutna prawda.

Data: 2013-03-17 18:40:11
Autor: SZEF psr
Nowy papieĹź - smutna prawda.
Jakoś nikt nie protestuje przeciwko człowiekowi, który zajmuje się nie istniejącym Bogiem oraz księgą napisaną przez hebrajskich pastuchów.

I nikt go nie wyśmiewa.

O co w tym wszystkim chodzi, agenci hasbary?

PapieĹź? TAK!

BĂłg? NIE!!!!!

Dziwne...

http://zakazanawiedza.wordpress.com/2013/03/14/habemus-papam/

Po niezwykłej rezygnacji papieża Benedykta XVI , wielu komentatorów polityki Watykańskiej głowiło się nad przyczyną takiego postępowania. Czy były papież obecnie noszący tytuł emerytowanego papieża ustąpił z własnej woli czy też jego decyzja została wymuszona przez jakąś wpływową grupę w Kościele Katolickim?

Przed wyborem nowego Ojca Świętego mogliśmy tylko spekulować jaka frakcja mogła zmusić do ustąpienia Benedykta XVI .

Gdy na placu św Piotra ogłoszono imię i nazwisko nowego papieża którym został kardynał Jorge Mario Bergoglio , zapanowała cisza , wszyscy zebrani spodziewali się (tak samo jak komentatorzy ) wyboru kardynała Scoli , jednak zwyciężył Argentyński jezuita…

Jorge Mario Bergoglio przybrał imię Franciszek , nie po Franciszku z Asyżu tylko po jednym z założycieli Towarzystwa Jezusowego Franciszku Ksawerym ( trzeci generał jezuitów także miał na imię Franciszek ! A pochodził z rodu Borgiów ! )

Przyjrzyjmy się teraz biografii nowego papieża Franciszka aby ustalić jaka frakcja mogła wpłynąć na jego niezwykle szybki wybór .

11 marca 1958 wstąpił do zakonu jezuitów. Był mistrzem nowicjatu w Villa Barilari, profesorem Wydziału Teologii i rektorem Colegio Maximo San Jose w San Miguel, członkiem konsulty prowincji zakonnej San Miguel, prowincjałem Argentyny (1973–1979 )

Możemy więc zauważyć iż nowy Pontifex Maximus nie jest ,,pomniejszym” jezuitą, lecz byłym prowincjałem ! Powyżej prowincjała znajduje się już tylko generał Towarzystwa Jezusowego.

Czyli frakcja która najwięcej zyskała po wyborze nowego papieża to jezuici…

W lutym 2001 roku Jan Paweł II wyniósł go do godności kardynalskiej, nadając tytuł prezbitera S. Roberto Bellarmino

W herbie kardynalskim Bergoglio znajdziemy kiść winogron , pentagram i symbol Towarzystwa Jezusowego .

W książce El Silencio (Cisza ) Horacio Verbitsky przedstawia dokumenty świadczące o tym iż podczas trwania junty wojskowej generała Redondo i brudnej wojny Bergoglio donosił władzom na lewicujących księży i zakonników którzy następnie ,,znikali”.

W pierwszej dekadzie XXI wieku pojawiły się oskarżenia przeciwko kardynałowi Bergoglio, obwiniające go o związek z porwaniem dwóch księży, które miało miejsce w 1976 r. Rzecznik kardynała określił zarzuty jako “stare oszczerstwa”. Oskarżenie nie precyzuje również natury domniemanego zaangażowania kardynała w opisywaną sprawę (1) Bergoglio dwukrotnie skorzystał z przysługującego mu prawa niestawienia się przed argentyńskim sądem w sprawie tortur obu księży.

Według The Guardian, w związku z tymi oskarżeniami jego wybór na papieża …rodzi ryzyko błyskawicznej kontrowersji związanej z rolą nowego papieża w pogmatwanej historii Argentyny (2)

W październiku 2012 roku Bergoglio przeprosił naród argentyński za postawę kleru podczas brudnej wojny, jednak za winnych przemocy panującej w tym okresie uznał takoż juntę jak i lewicę sprzeciwiającą się dyktaturze (3)

Jaka to była postawa za którą musiał przepraszać przyszły papież?

Junta wojskowa Jorge Videli i Emilio Massery (1976- 1983) jest odpowiedzialna za tysiące mordów politycznych, które to odbywały się pod kropidłem Kościoła Katolickiego.

Już na początku przewrotu kapelan armii , biskup Victor Bonamin ogłosił : ,, Wojskowi odkupują nieczystość w naszym narodzie i oczyszczeni w Jordanie krwi stają na czele narodu.”. (4)

W najcięższej katowni ESMA w Buenos Aires kapelan Luis Mancenido mówił oficerom , że mogą torturowac i zabijać , bo spełniają biblijny obowiązek odsiewania ziarna od plew .

Nuncjusz Apostolski w Argentynie Pio Laghi przyjaźnił się z szefem katowni ESMA generałem Emilio Masserą , który był kardynalskim partnerem tenisowym…

Nuncjusz wiedział o wszystkich zbrodniach reżimu gdyż podejmowano u niego liczne dobrze udokumentowane interwencje na rzecz ofiar ! Trzy miesiące po zamachu nuncjusz pojechał do prowincji Tucuman , gdzie błogosławił oddziały generała Antonia Bussiego pacyfikujące prowincję…

Langhi odradzał papieżowi przyjmowanie rodzin ofiar za to polecał aby ugościć generałów junty.

Dyktatura upadła w 1983 r.

Kiedy armia wymusiła na władzach demokratycznych ułaskawienie generałów , Jan Paweł II pochwalił akt amnestyjny , zaś na przyjęcie z okazji 13 rocznicy pontyfikatu Jana Pawła II w październiku 1991r. w nuncjaturze w Buenos Aires podjęto byłych zbrodniarzy reżimu…

Papież Franciszek miał za co przepraszać.

Ci ciekawe po wyborze papieĹźa zmieniono jego wpis biograficzny na wikipedii  .

http://www.tokfm.pl/blogi/karl

Teraz  biografia papieska jest bardziej ,,wywaĹźona ” .

http://pl.wikipedia.org/wiki/Franciszek_(papieĹź)

Czas pokaże kim otoczy się w Watykanie Jorge Mario Bergoglio. Jeżeli będą to ludzie Towarzystwa Jezusowego wtedy hipoteza o wymuszonej przez jezuitów rezygnacji Benedykta XVI zacznie być coraz bardziej wiarygodna.

1- Argentine Cardinal Named in Kidnap Lawsuit, Los Angeles Times

2 – Hooper, John (2013) Cardinal Jorge Bergoglio elected 266th pontiff and takes name Pope Francis, theguardian.co.uk

3- “Jorge Bergoglio: Who is the new pope?”, 13 marca 2013, http://www.cbsnews.com

4- Mariusz Agnosiewicz Kościół a Faszyzm str 253

Cisza Horatio Verbitsky’ego do pobrania http://ebooks-n.blogspot.com/2013/03/el-silencio-silence-horacio-verbitsky.html
Breaking the silence: the Catholic Church in Argentina and the ‘dirty war’
HORACIO VERBITSKY 27 July 2005

http://www.opendemocracy.net/democracy-protest/catholicchurch_2709.jsp

http://www.concordatwatch.eu/showtopic.php?org_id=11781&kb_header_id=48350

http://therealnews.com/t2/index.php?option=com_content&task=view&id=767&Itemid=74&jumival=9868#.UUHs13ame8Y

Data: 2013-03-17 05:51:49
Autor: Przemysław M.
Nowy papieĹź - smutna prawda.
Dnia Sun, 17 Mar 2013 18:40:11 +0800, SZEF psr napisał(a):

Jakoś nikt nie protestuje przeciwko człowiekowi

Może nikt nie zwraca uwagi na te majaczenia, o szczegóły musisz zapytać wierchuszkę PO kiedy wrócą z pielgrzymki do Rzymu.

--

Wasza Świątobliwość,

    Oby pełniona przez Waszą Świątobliwość posługa przyniosła wszystkim
ludziom obfite owoce duchowe oraz przyczyniła się do pomnażania dobra,
miłości i pokoju
    Fragment depeszy gratulacyjnej

Z wielką radością pragnę przekazać Waszej Świątobliwości w imieniu Rządu
Rzeczypospolitej Polskiej oraz moim własnym najszczersze gratulacje z
okazji wyboru na Tron Piotrowy.  Oby pełniona przez Waszą Świątobliwość
posługa przyniosła wszystkim ludziom obfite owoce duchowe oraz przyczyniła
się do pomnażania dobra, miłości i pokoju.

Pragnę jednocześnie zapewnić Ojca Świętego o woli i gotowości Polski do
dalszego umacniania więzi i współpracy ze Stolicą Apostolską w obronie
kultury chrześcijańskiej w Europie i na świecie.

Życzę Waszej Świątobliwości wytrwałości w pełnieniu misji kierowania
Kościołem Powszechnym.

Donald Tusk
Premier RP

Data: 2013-03-17 12:00:07
Autor: xan
Nowy papież - smutna prawda.
W dniu 17.03.2013 11:40, SZEF psr pisze:
[...]

Papież? TAK!

Bóg? NIE!!!!!

Dziwne...

Może odpowiedz na to, dlaczego ateistów obchodzi tak bardzo to, kto został wybrany na papieża oraz jakieś kulisy odejścia poprzednika ?

Nie szkoda im marnowania czasu na to ?

Data: 2013-03-18 03:12:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy papież - smutna prawda.

"xan" ki47no$8e5$1@news.icm.edu.pl

Może odpowiedz na to, dlaczego ateistów obchodzi tak bardzo to, kto został wybrany na papieża oraz jakieś kulisy odejścia poprzednika ?

Nie szkoda im marnowania czasu na to ?

Czas to pieniądz. A że papieże drenują ich kieszenie,
czas poświęcony rozważaniom okołopapieżowym zwraca się :)

To ateistyczne podejście. :)

Natomiast ludzie wiary mówią (wzorem prymasa tysiąclecia) -- czas
to miłość. A że biskupi nastają na ich życie (na moje przykładowo)
czas poświęcony rozważaniom okołopapieżowym zwraca się... :)

-=-

Jak to jest -- każdy człowiek musi słuchać papieża, każdy musi płacić
na rozpustne życie papieża, ale rozważać o papieżu nikomu nie wolno?...

-=-

Wiele razy pisałem o tym, że Kopania, jako profesor uniwersytetu,
w Katedrze Teologii Katolickiej, będąc podwładnym metropolity,
arcybiskupa Ozorowskiego (dobrze, że nie ma arcykardynałów czy
arcypapieży -- bo akurat biskup Rzymu jest zwierzchnikiem każdego
kardynała i każdego arcybiskupa) głosił nieistnienie Boga
i nieistnienie prawdy.

-=-

Tylu księży obchodzi, ile ja mam pieniędzy, z kim spotykam
się, ile zarabiam itd. -- a mnie nie wolno rozmyślać o tym,
że papież Boga ma w dupie. Każdy duchowny drenuje moje
kieszenie -- ja nie zaglądam do cudzych kieszenie czy
portfeli.

Kilkanaście lat temu nawet przydzielono mi opiekuna
finansowego w zasranym banku PeKaO S.A. -- mniema,
iż lepiej ode mnie znał stan moich finansów. :)
Znał i donosił Kościołowi.

-=-

Do inicjatora wątku -- ludzie są podobni do sita, :)
Jeśli chcesz im coś powiedzieć -- powiedz im nie jeden
raz, nie dwa, nie dziesięć, ale mów tak często, aż
pojmą/zrozumieją, zapamiętają i pogodzą się z tym,
co im mówisz. Czyń to cierpliwie, beznamiętnie,
jak Syzyf wtaczający głaz... Wiesz, kto mnie tego
nauczył? Zgadnij. ;) Uczyliście mnie zasrańcy
wiary, wytrwałości, wierności itd. -- teraz
zbieracie tego konsekwencje. Dla mnie jesteście
mięczakami -- zniewieściałymi mężczyznami, którym
brak wszystkiego -- wytrwałości, wary, konsekwencji...

No dobra -- pofantazjowałem sobie. :)
Konsekwencji wam nie brak -- nienawidzicie Boga konsekwentnie. :)

Nienawidzicie i pocieszacie się Jego nieistnieniem.
Aż raz na jakiś czas ten (nieistniejący rzekomo Bóg)
tak wam przypierdoli, jak pod Smoleńskiem, pod Jeżewem czy podobnie. :)

Codziennie wymadlacie dla mnie choroby, czekacie na moją śmierć,
wymadlacie u innych ludzi nienawiść do mnie -- a mimo tego
wszystkiego nie wierzycie w istnienie Boga. :) Wierzycie
i drżycie? Niezupełnie! Wy wierzycie w nieistnienie Boga
i drżycie przed Nim, przed nieistniejącym (waszym zdaniem)
Bogiem!!!

Niemal jak schizofrenicy!!!

A wszystko z powodu jednej cipki Korterińskiej -- i z powodu pieniędzy.

Data: 2013-03-18 08:15:03
Autor: xan
Nowy papież - smutna prawda.
W dniu 18.03.2013 03:12, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Ile to ateisci na papieża płacą ?

Data: 2013-03-18 08:13:42
Autor: Trybun
Nowy papieĹź - smutna prawda.
W dniu 2013-03-17 11:40, SZEF psr pisze:
[...]

Nic w tym dziwnego.. Dopóki nie poznamy odpowiedzi na kluczowe pytania, to wielu hochsztaplerów będzie na tej niewiedzy żerować.

Data: 2013-03-21 15:17:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kim tak naprawdę jest Horacio Verbitsky

"SZEF psr" jMudnV_kdaCsl9rMnZ2dnUVZ_t6dnZ2d@westnet.com.au

A dla papieża Bóg istnieje?

Istnieje, istnieje -- papiez latał helikopterem, aby uprzyjemnić
sobie życie, za pieniądze nędzarzy, którym zabierano pieniadze,
aby je przekazać papieżowi. :)

-=-

Gdy wiele lat temu twierdziłem, że chlebem powszednim może być
także helikopter, uznano mnie za głupca. (oczywiście nie tylko
wtedy mnie uznano za głupca) Nie mieściło się ludziom w ich
głowach pogodzenie latania helikopterem dla hecy z łaską Boga,
gdyż i helikopter jest drogi, i jego utrzymanie jest drogie,
i samo latanie jest drogie, bo chociażby helikopter spala
dużo paliwa...

Co teraz? Nazwiecie mnie mędrcem czy unacie, że BXVI to rozpustnik?

Ani jedno, ani drugie -- uznacie, że BXVI miał prawo do latania
dla przyjemności, gdyż był papiezem. To zrozumiałe. :)

Ale Bóg nie ma względu na człowieka...
Dla Boga każdy człowiek jest równie ważny...

Dlaczego zatem BXVI mógł polatać (za pieniądze zabierane wiernym
rzekomo na ich potrzeby,  nie na przyjemność papieża) helikopterem,
a ja nie mogę? A ja -- nie mogłem nawet jeść tyle, ile Bóg mi
przeznaczył, to znaczy około 6000 kcal dziennie?...

Ja nie mogłem, bo nie miałem pieniędzy -- nie miałem, gdyż
Ozorowski nakazał gnębienie mnie, celem którego było budowanie
firmy popieranej przez prałata papieskiego, księdza Stanisława
Rabiczko... Firma miała drenować kieszenie podatników a mój
głód miał mnie nauczyć pokory wobec moich oprawców.

-=-

Wyszło inaczej? Oprawcy stracili władzę poprzez samobójcze rozwiązanie
parlamentu a następnie w wyniku masy błędów i wypaczeń, czyli katastrofy
smoleńskiej?... Jakoś tak. Co pozostało? BXVI latał helikopterem, JPII
fruwał po całym świecie, masy wiernych (chcąc lub nie chcąc) płaciły
na rozpustne życie papieży, ja mam uszkodzenia kręgosłupa, na świecie
jest kryzys gospodarczy...

-=-

Franek bije się w piersi i zapowiada poprawę, czyli kupuje pozłacany
pierścień... ;) Być może nawet ogłosi zbiórkę pieniędzy na kupno tanich
szat liturgicznych, może kupi nowe, tańsze samochody, biedniej wyposażone
i tańsze helikoptery... ;) (z trzema łopatami, zamiast z czterema?...)

-=-

IMO Bóg istnieje i interweniuje -- w Smoleńsku chociażby.
Szkoda jednak, że pozwala w ogóle na głupotę, jaką jest
żerowanie kapłanów na innych ludziach. Ale Bóg daje
ludziom wolną wolę, daje rozum i daje masakry (holokaust
chociażby) aby pokazać, że ,,cywilizacja życia'' nie ceni
życia ludzkiego zbyt wysoko, przez co na pewno nie jest
rzeczywistą cywilizacją życia. :)

Nowy papieĹź - smutna prawda.