Nowy papież - smutna prawda.

Data: 2013-03-17 12:00:07
Autor: xan
Nowy papież - smutna prawda.
W dniu 17.03.2013 11:40, SZEF psr pisze:
Jakoś nikt nie protestuje przeciwko człowiekowi, który zajmuje się nie
istniejącym Bogiem oraz księgą napisaną przez hebrajskich pastuchów.

I nikt go nie wyśmiewa.

O co w tym wszystkim chodzi, agenci hasbary?

Papież? TAK!

Bóg? NIE!!!!!

Dziwne...

Może odpowiedz na to, dlaczego ateistów obchodzi tak bardzo to, kto został wybrany na papieża oraz jakieś kulisy odejścia poprzednika ?

Nie szkoda im marnowania czasu na to ?

Data: 2013-03-18 03:12:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nowy papież - smutna prawda.

"xan" ki47no$8e5$1@news.icm.edu.pl

Może odpowiedz na to, dlaczego ateistów obchodzi tak bardzo to, kto został wybrany na papieża oraz jakieś kulisy odejścia poprzednika ?

Nie szkoda im marnowania czasu na to ?

Czas to pieniądz. A że papieże drenują ich kieszenie,
czas poświęcony rozważaniom okołopapieżowym zwraca się :)

To ateistyczne podejście. :)

Natomiast ludzie wiary mówią (wzorem prymasa tysiąclecia) -- czas
to miłość. A że biskupi nastają na ich życie (na moje przykładowo)
czas poświęcony rozważaniom okołopapieżowym zwraca się... :)

-=-

Jak to jest -- każdy człowiek musi słuchać papieża, każdy musi płacić
na rozpustne życie papieża, ale rozważać o papieżu nikomu nie wolno?...

-=-

Wiele razy pisałem o tym, że Kopania, jako profesor uniwersytetu,
w Katedrze Teologii Katolickiej, będąc podwładnym metropolity,
arcybiskupa Ozorowskiego (dobrze, że nie ma arcykardynałów czy
arcypapieży -- bo akurat biskup Rzymu jest zwierzchnikiem każdego
kardynała i każdego arcybiskupa) głosił nieistnienie Boga
i nieistnienie prawdy.

-=-

Tylu księży obchodzi, ile ja mam pieniędzy, z kim spotykam
się, ile zarabiam itd. -- a mnie nie wolno rozmyślać o tym,
że papież Boga ma w dupie. Każdy duchowny drenuje moje
kieszenie -- ja nie zaglądam do cudzych kieszenie czy
portfeli.

Kilkanaście lat temu nawet przydzielono mi opiekuna
finansowego w zasranym banku PeKaO S.A. -- mniema,
iż lepiej ode mnie znał stan moich finansów. :)
Znał i donosił Kościołowi.

-=-

Do inicjatora wątku -- ludzie są podobni do sita, :)
Jeśli chcesz im coś powiedzieć -- powiedz im nie jeden
raz, nie dwa, nie dziesięć, ale mów tak często, aż
pojmą/zrozumieją, zapamiętają i pogodzą się z tym,
co im mówisz. Czyń to cierpliwie, beznamiętnie,
jak Syzyf wtaczający głaz... Wiesz, kto mnie tego
nauczył? Zgadnij. ;) Uczyliście mnie zasrańcy
wiary, wytrwałości, wierności itd. -- teraz
zbieracie tego konsekwencje. Dla mnie jesteście
mięczakami -- zniewieściałymi mężczyznami, którym
brak wszystkiego -- wytrwałości, wary, konsekwencji...

No dobra -- pofantazjowałem sobie. :)
Konsekwencji wam nie brak -- nienawidzicie Boga konsekwentnie. :)

Nienawidzicie i pocieszacie się Jego nieistnieniem.
Aż raz na jakiś czas ten (nieistniejący rzekomo Bóg)
tak wam przypierdoli, jak pod Smoleńskiem, pod Jeżewem czy podobnie. :)

Codziennie wymadlacie dla mnie choroby, czekacie na moją śmierć,
wymadlacie u innych ludzi nienawiść do mnie -- a mimo tego
wszystkiego nie wierzycie w istnienie Boga. :) Wierzycie
i drżycie? Niezupełnie! Wy wierzycie w nieistnienie Boga
i drżycie przed Nim, przed nieistniejącym (waszym zdaniem)
Bogiem!!!

Niemal jak schizofrenicy!!!

A wszystko z powodu jednej cipki Korterińskiej -- i z powodu pieniędzy.

Data: 2013-03-18 08:15:03
Autor: xan
Nowy papież - smutna prawda.
W dniu 18.03.2013 03:12, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

[...]

Ile to ateisci na papieża płacą ?

Nowy papież - smutna prawda.