Nowy parametr w ofertach

Data: 2011-08-25 00:40:49
Autor: lukz
Nowy parametr w ofertach
W dniu 2011-08-24 23:41, kamil d pisze:
"średnia wieku właścicieli 75lat" :D

http://allegro.pl/mercedes-i1781982068.html

Dla mnie to zadna zaleta. Brzmi tak samo jak telefon komorkowy uzywany przez kobiete ;) Kto widzal jak te telefony miela sie w torebce razem z kluczami i milijonem innych rzeczy ten wie o co chodzi ;)

Data: 2011-08-25 17:33:38
Autor: Olo
Nowy parametr w ofertach

dla mnie auto od dziadka również żadna zaleta - http://www.youtube.com/watch?v=4pCfmqO197A

Data: 2011-08-25 23:25:12
Autor: Grejon
Nowy parametr w ofertach
W dniu 2011-08-25 17:33, Olo pisze:

dla mnie auto od dziadka również żadna zaleta -
http://www.youtube.com/watch?v=4pCfmqO197A

Dla równowagi

http://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0

PS. Tak, to parkowanie Pandy mierzącej 1,49 w garażu szerokości 1,55.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Nowy parametr w ofertach