Nowy pas rozrządu po 74kkm - czy wymieniać pompę wody?

Data: 2011-09-22 10:25:11
Autor: Yogi\(n\)
Nowy pas rozrządu po 74kkm - czy wymieniać pompę wody?
Użytkownik "dobrov" <dobrov0@interia.pl> napisał w wiadomości news:j5eqt2$mol$1usenet.news.interia.pl...

I w takim przypadku nie wiem, czy ma sens dopłacać do pompy, czy mając
na uwadze niski przebieg uznać, że jeszcze nie "sparciała" ;) i pociągnie
do kolejnej wymiany.

Wymień, jaki to może być koszt? stówka czy dwie pewnie a spokój na kolejne kilkadziesiąt tysięcy.

--
Yogi(n)

Data: 2011-09-22 11:48:21
Autor: 4CX250
Użytkownik "Yogi(n)" <yogi_n@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4e7af0e4$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Po co? Wydatek zupełnie zbędny. Pompa zanim padnie totalnie to długo wczesnie daje o sobie znać że cos jest nie tak. Z reguły od pierwszych symptomów uszkodzenia da się przejechać często jeszcze kilka tysięcy km.

Marek

Nowy pas rozrządu po 74kkm - czy wymieniać pompę wody?