Nowy, piekny stadion? Po co?

Data: 2010-11-28 13:07:11
Autor: Fidelio
Nowy, piekny stadion? Po co?
Uzytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:4vb4f6h9g6jnu9vr8djvn5evoqejomopms4ax.com...
Na przykladzie Cracovii widac, ze nowy stadion (wg niektorych z
zewnatrz piekny, wg innych - delikatesy) nie wystarczy, aby widowisko
bylo lepsze, oraz, co wazniejsze, aby zapelnic trybuny.

Zeby bylo lepsze niz bylo na starym stadionie wystarczy, ale na pewno byloby lepsze gdyby stadion byl pelen.

Fekwencja 4000 na meczu z przeciwnikiem z gornej czesci tabeli
wrazenia nie robi. Fortuna pewnie siedzi gleboko w swojej norze i sie
wstydzi, za swoje zapowiedzi odnosnie frekwencji w ekstraklasie.
Zapewne taka frekwencja jest dla niektorych klubow z czolowki 1 ligi
spokojnie do przeskoczenia.

Sprawa jest prosta, pikniki oleja mecze, jak tylko druzyna bedzie grac
slabo, te 4 000 na meczu z GKS to te same 4 000, ktore caly czas
chodzily na  Cracovie. Bez wzgledu na stadion i wyniki, ktore sa
wyznacznikiem przyjsc/ nie przyjsc na mecz dla parowkozercow.
Obojetnie co niektorzy na tej grupie proboja wmowic innym, pikniki to
zaden skarb dla klubu, szczegolnie w momentach gorszej postawy
pilkarzy.

Spróbuj zapelnic stadion bez pikników.
Owszem, na poziomie 3 i 4 ligi to Ci najwierniejsi moga decydowac o przetrwaniu, natomiast im wyzej tym bardziej klubowi potrzebna kasa ergo trzeba przyciagnac na stadion pikników.

Bez tych 4 000 wiernych kibicow, wsrod ktorych znajdziemy z pewnoscia
grupe 100, Cracovia pewnie gralaby w 3 albo 4 lidze na starym
stadionie. To oni pzyczynili sie do tego, ze o Cracovii zaczeto mowic
w mediach, oraz do  zainteresowania klubem Filipiaka.

To samo co powyzej.

Data: 2010-11-28 13:56:36
Autor: Danpe
Nowy, piekny stadion? Po co?
On Sun, 28 Nov 2010 13:07:11 +0100, "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu>
wrote:

[...]

Zalezy, czy patrzysz na boisko, czy na trybuny ;)
Mnie nie przeszkadzal stadion-kurnik, jak Wisla lala Saragosse.

[...]

Momentami decydujacymi dla byc/ nie byc dla klubu sa wlasnie te
momenty spadku, czy pustej kasy. Jak widac Cracovia takich kibicow
miala, z tego, co slysze Hutnik tez ma.
Taka Olimpia nie miala tyle szczescia, Wawelowi Krakow tez nie wroze
dobrze.

Ale nie o to chodzi.
Zastanawia mnie fakt, ze na pierwszych meczach po otwarciu stadionu
Cracovii byl prawie komplet, a pozniej coraz gorzej. Podobnie bylo po
awansie. Zastanawia mnie, czy przyczyna tego jest tylko slaba postawa druzyny,
czy wystepuje wplyw innych faktow: marne albo brak opraw, oraz duzo
wulgaryzmow podczas dopingu: WTSK ale nie tylko. Mnie dwa ostatnie
fakty wystepujace rownoczesnie potrafilyby skutecznie odstraszyc od
chodzenia na mecze.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-28 05:12:28
Autor: PB
Nowy, piekny stadion? Po co?
On 28 Lis, 13:56, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

po awansie przyciągają kibiców lepsze drużyny rywali.

A stadion.....trochę ludzi przyszło na zasadzie jak się jeździ po raz
pierwszy do centrum handlowego :) żeby zobaczyć jak wygląda :) albo
jak ja ostatnio poszedłem do Starbucksa, żeby posmakować kawy :).
Wyzwiska mogą zniechęcić, zwłaszcza w takiej ilości, jak przy Kałuży.

Jeśli w Wiśle nie pojawią się nowi, lepsi gracze, po jakimś czasie
zaobserwujesz podobne zjawisko. Poziom sportowy jest najważniejszy.

Data: 2010-11-28 14:13:21
Autor: Fidelio
Nowy, piekny stadion? Po co?
wrote:

[...]

Jasne, ale na fajnym stadionie widowisko zyskuje z automatu.
Podobnie jak polska liga zyskuje kiedy relacje robi C+.

[...]

Kibice odegrali pewnie ważną rolę w przypadku Cracovii, ale gdyby w odpowiednim momencie nie włączył się Filipiak, to też nie wiadomo jakby się to skończyło. Na pewno nie ekstraklasą.

[...]

To są w Polsce stadiony, na których brak wulgaryzmów :-)? Nie wiedziałem :-)

Data: 2010-11-28 15:39:44
Autor: Danpe
Nowy, piekny stadion? Po co?
On Sun, 28 Nov 2010 14:13:21 +0100, "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu>
wrote:

To są w Polsce stadiony, na których brak wulgaryzmów :-)? Nie wiedziałem :-)

Zapewne nie ma,  istotna jest ich ilosc.
Watpie, czy na Legii, Lechu czy Wisle ich ilosc jest taka sama jak
przy ul. Kaluzy.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-29 22:28:51
Autor: Roberto
Nowy, piekny stadion? Po co?
On 28 Lis, 13:56, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
On Sun, 28 Nov 2010 13:07:11 +0100, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu>
wrote:

> [...]

wulgaryzmow podczas dopingu: WTSK ale nie tylko. Mnie dwa ostatnie
fakty wystepujace rownoczesnie potrafilyby skutecznie odstraszyc od

Słaba gra

Data: 2010-11-30 17:04:20
Autor: Doomin
Nowy, piekny stadion? Po co?
W dniu 2010-11-28 13:56, Danpe pisze:
[...]

Zimno jest, tylko psycho-piknik pojdzie w takim
momencie...

Nowy, piekny stadion? Po co?