Nowy, piekny stadion? Po co?

Data: 2010-11-28 05:06:46
Autor: PB
Nowy, piekny stadion? Po co?
On 28 Lis, 11:40, Danpe <dan...@poczta.onet.pl> wrote:
Na przykladzie Cracovii widac, ze nowy stadion (wg niektorych z
zewnatrz piekny, wg innych - delikatesy) nie wystarczy, aby widowisko
bylo lepsze, oraz, co wazniejsze, aby zapelnic trybuny.

oczywiście, że tak. Niemniej, kiedy dysponuje się dobrym stadionem, z
dobrym zapleczem treningowym ponadto, łatwiej jest ściągnąć graczy
wzmacniających zespół.

Fekwencja 4000 na meczu z przeciwnikiem z gornej czesci tabeli
wrazenia nie robi.

dzielenie obecnej tabeli na głórną czy dolną połowę to w sumie zabawa,
bo róznicre punktowe są takie, jakby ich nie było.....

Sprawa jest prosta, pikniki oleja mecze, jak tylko druzyna bedzie grac
slabo, te 4 000 na meczu z GKS to te same 4 000, ktore caly czas
chodzily na  Cracovie.

bywało mniej.

Obojetnie co niektorzy na tej grupie proboja wmowic innym, pikniki to
zaden skarb dla klubu, szczegolnie w momentach gorszej postawy
pilkarzy.

taaa? No to funkcjonuj w ekstraklasie o tych 4 tys biletów i ani
jednego więcej. Życzę powodzenia w roli takiego menadżera.

Bez tych 4 000 wiernych kibicow, wsrod ktorych znajdziemy z pewnoscia
grupe 100, Cracovia pewnie gralaby w 3 albo 4 lidze na starym
stadionie. To oni pzyczynili sie do tego, ze o Cracovii zaczeto mowic
w mediach, oraz do  zainteresowania klubem Filipiaka.

zwłaszcza jak tłukli szyby na Basztowej....

Klub z taką historią, z dużego miasta, zawsze znajdzie inwestora.

Data: 2010-11-28 14:13:55
Autor: Cavallino
Nowy, piekny stadion? Po co?
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:

kiedy dysponuje się dobrym stadionem, z
dobrym zapleczem treningowym ponadto, łatwiej jest ściągnąć graczy
wzmacniających zespół.

To mit jakiś jest.
Łatwiej to jest przyciągnąć kibiców, jak się dobrze gra.
Ale kopacz pójdzie tam, gdzie więcej zapłacą - to pierwsza kategoria i będzie więcej grał mniej się męczac na treningach - to drugach.
Jakość stadionu i kibiców występuje wyłącznie w bajeczkach na użytek kibiców, wiara w nie jest cokolwiek naiwna.

[...]

Jaką frekwencję ma Polonia W-wa?

Klub z taką historią, z dużego miasta, zawsze znajdzie inwestora.

Powiedz to działaczom Warty Poznań.

Data: 2010-11-28 06:22:52
Autor: PB
Nowy, piekny stadion? Po co?
On 28 Lis, 14:13, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Jak frekwencj ma Polonia W-wa?

okolo 4,5-5 tys, w mweczu z Legią chyba komplet, w meczu z Ruchem 3,5,
ale stadion zdaje się jest max na 7 tys. To i tak niezłe wyniki.

>Klub z tak histori , z du ego miasta, zawsze znajdzie inwestora.

Powiedz to dzia aczom Warty Pozna .

przy całym szacunku dla Warty i Poznania - to jednak nie to samo. W
przypadku Cracovii dochodzi ta dodatkowa otoczka najstrarszego
polskiego klubu, pasiastych koszulek, ktore zna każdy kibic (a często
nie tylko kibic), etc, etc . Reprezentantów też chyba więcej Cracovia
historycznie dała.

No i Kraków trochę większy niż Poznań, o te jakieś 200 tys mieszkańców
chyba.

Data: 2010-11-28 15:43:24
Autor: Cavallino
Nowy, piekny stadion? Po co?
wrote:
Jak frekwencj ma Polonia W-wa?

okolo 4,5-5 tys, w mweczu z Legią chyba komplet, w meczu z Ruchem 3,5,
ale stadion zdaje się jest max na 7 tys. To i tak niezłe wyniki.

Ano właśnie.
Czyli z grubsza na 4 tys frekwencji bazują.

> [...]

przypadku Cracovii dochodzi ta dodatkowa otoczka najstrarszego
polskiego klubu, pasiastych koszulek, ktore zna każdy kibic

Zdecydowanie przeceniasz znaczenie krakowskiego futbolu.
Dla poznaniaków jakieś tam krakowskie klubiki, grające od raptem kilku lat w lidze niewiel znaczą, dla reszty Polski również, więc gdyby zasada o której mówisz działała, to Warta już dawno miałaby sponsora.
A wygląda na to że prędzej się rozpadnie.

[...]

Zdecyduj się może, bo zarówno Warta spełnia Twoje kryteria klubu z tradycjami, jak i Poznań dużego miasta, więc nie rozumiem co Ci się nie podoba.
Jeśli chciałeś napisać konkretnie o Cracovii, to nie trzeba było ubierać tej wypowiedzi w inne przymiotniki, które jak się okazuje nic nie znaczą.

Data: 2010-11-28 16:25:30
Autor: Danpe
Nowy, piekny stadion? Po co?

wrote:
> [...]

Dla poznaniaków jakieś tam krakowskie klubiki, grające od raptem kilku lat w lidze niewiel znaczą,

hahaha "kilku lat"
Ponad 100 lat.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-28 20:46:38
Autor: Cavallino
Nowy, piekny stadion? Po co?
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Z iloma latami przerwy?
I kiedy w ogóle Cracovia się liczyła w czymkolwiek?
Już mało kto pamietający podobne okoliczności ostał się na tym świecie.

Data: 2010-11-28 21:09:27
Autor: maciej
Nowy, piekny stadion? Po co?
?Cavallino napisał:

I kiedy w ogóle Cracovia się liczyła w czymkolwiek?

W hokeja dają radę :-)

Data: 2010-11-28 21:21:54
Autor: Danpe
Nowy, piekny stadion? Po co?
On Sun, 28 Nov 2010 20:46:38 +0100, "Cavallino"
[...]

Dosc regularnie patrzac na MP Wisly.

I kiedy w ogóle Cracovia się liczyła w czymkolwiek?

Jesli chodzi o pilke, to dosc dawno. Choc ja uwazam, ze sam pobyt w
ekstraklasie jest liczeniem sie w czymkolwiek, klazdy zespol liczy sie
w walce o MP, komus oddaje punkty, komus zabiera.

Już mało kto pamietający podobne okoliczności ostał się na tym świecie.

Co za roznica? Piszesz, ze klubiki graja kilka lat w Ekstraklasie.
Sorry ale kilka lat to gral, ale Radzionkow, nie obrazajac Mariana.
A pisanie "klubiki" o zasluzonych isznaowanych klubach majacych ponad
100 lat samemu bedac kibicem klubiku istniejacego de facto od ja wiem?
kilku lat? kiedy to Amica zmienila nazwe jest co najmniej smieszne,
choc ja uwazam to za skrajny idiotyzm.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-29 00:27:39
Autor: Cavallino
Nowy, piekny stadion? Po co?
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:39e5f65krldse77bqa0bcbhbpa2pdjgf1i4ax.com...
[...]

Nie wiem kiedy straciłeś wątek, ale cały czas mowa o Cracovii, a nie Wiśle.

I kiedy w ogóle Cracovia się liczyła w czymkolwiek?

Jesli chodzi o pilke, to dosc dawno.

No.
Mniej więcej tak samo dawno jak Warta.
Niewielu pamięta.

Co za roznica? Piszesz, ze klubiki graja kilka lat w Ekstraklasie.

Dokładnie.
Klubik.

Sorry ale kilka lat to gral, ale Radzionkow, nie obrazajac Mariana.
A pisanie "klubiki" o zasluzonych isznaowanych klubach majacych ponad
100 lat

Już to kiedyś słyszałem.
Mówi ci coś hasło "Fortuna"?

Jarzysz, że to iż brandzlowanie się pehistorią jest może trendy w Krakowie, wcale nie oznacza że gdziekolwiek indziej też jest taki obowiązek?
W każdym razie zachowaj podobne bzdety na dyskusje z pasiakami, mnie to nudzi.

Data: 2010-11-29 21:15:34
Autor: Koriat
Nowy, piekny stadion? Po co?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:icuoha$e0u$1news.onet.pl...
[...]
Według wikipedii pierwszym mistrzem Anglii był niejaki Preston North End, ale nie wynika z tego, że ma abonament na miejsce w ekstraklasie, a władze lokalne mają łożyć na klub pieniądze tylko dlatego, że był pierwszym mistrzem Anglii. Grał wtedy dobrze? - i fajnie, ale teraz dobrze grają inne drużyny.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2010-11-29 22:00:51
Autor: Danpe
Nowy, piekny stadion? Po co?
On Mon, 29 Nov 2010 00:27:39 +0100, "Cavallino"
[...]

to ile tych Cracovii w Krakowie jest, ze napisales "klubiki"?

[...]

Prehistoria to mezozoik, a nie kilkadziesiat lat wstecz.
Tak sobie mysle, ze w sumie nie pozostaje Ci nic innego, procz pisania
takich bzdur. Wszak kibicujesz klubikowi, ktory powstal kilka lat temu
w wyniku jakiegos dziwnego ukladu. Nie masz o jakiej historii pisac,
wiec tego nie rozumiesz, nie czujesz. Pomijajac ten fakt, ludzi, ktorzy nie szanuja swojej historii uwazam
za gowno wartych darmozjadow, ale rozne sa filozofie, mozesz miec
odmienna.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-29 23:25:13
Autor: Cavallino
Nowy, piekny stadion? Po co?
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Nie wiem kiedy straciłeś wątek, ale cały czas mowa o Cracovii, a nie Wiśle.

to ile tych Cracovii w Krakowie jest, ze napisales "klubiki"?

Pewnie parę klubików jeszcze by się w Krakowie znalazło i nadal żaden to powód, żeby cała Polska się nimi brandzlowała bardziej niż innymi zapchajdziurami ligowymi.

A o tym pisał Przemek, że niby ma obowiązek.

Prehistoria to mezozoik, a nie kilkadziesiat lat wstecz.

W piłce to nawet 25 lat wstecz.

Data: 2010-11-28 15:44:08
Autor: Danpe
Nowy, piekny stadion? Po co?

wrote:
> [...]

historycznie dała.

No i Kraków trochę większy niż Poznań, o te jakieś 200 tys mieszkańców

Ale Krakow ma kilka klubow.
A Warta start mniala troche wczesniej od Lecha i nawet sukcesy
odnosila, o ile mnie pamiec nie myli. Zreszta co  tu duzo mowic,
jakbys mnie zapytal jakies 15 lat temu jaki znam klub z Poznania to
bym powiedzial Warta, Olimpia, Lech. W tej kolejosci.
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-28 15:51:36
Autor: Cavallino
Nowy, piekny stadion? Po co?
[...]

Ja podobnie jeśli chodzi o Kraków: Hutnik, Cracovia i Wisła.
Wszystkie balansujące koło II ligi.

Data: 2010-11-28 16:25:05
Autor: Danpe
Nowy, piekny stadion? Po co?
On Sun, 28 Nov 2010 15:51:36 +0100, "Cavallino"
[...]

Hutnik ~15 lat temu kolo 2 ligi?
Z tego co pamietam to gral w Pucharach, pozniej spadl w wyniku knowan
zapewne poczatkujacego Fryzjera. Wisla roznie, o Cracovii nic mi nie
wiadomo bo mialem ich wtedy w (_!_)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-28 14:18:31
Autor: Fidelio
Nowy, piekny stadion? Po co?
[...]

Jakośc stadionu to jakośc warunków pracy, także na pewno nie jest całkiem bez znaczenia.
Poza tym, piłkarz piłkarzowi nierówny, każdy może mieć różne priorytety. Inne miał Brożek, inne Lewy np., dlatego ciężko generalizować.

PS. Dlaczego mistrz Polski grał ostatnie 30 minut meczu z Koroną bez napastnika :-)?

Data: 2010-11-28 14:22:15
Autor: Cavallino
Nowy, piekny stadion? Po co?
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

[...]

Taka to różnica, po czym się biega?
Zresztą biega się po płycie, a nie po stadionie. ;-)
1 zł więcej w kontrakcie ma większe znaczenie.

Poza tym, piłkarz piłkarzowi nierówny, każdy może mieć różne priorytety. Inne miał Brożek, inne Lewy

Brożek w wieku Lewego pewnie priorytety miał te same, tylko umiejętności inne.

PS. Dlaczego mistrz Polski grał ostatnie 30 minut meczu z Koroną bez napastnika :-)?

W końcu gra o utrzymanie, to trzeba było 0-0 bronić.
Zawsze to lepsze niż kolejna porażka na wyjeździe.
Zresztą gdyby sędzia nie oszukał, to 3 punkty zostałyby zdobyte.

Data: 2010-11-28 14:26:41
Autor: Fidelio
Nowy, piekny stadion? Po co?
Taka to różnica, po czym się biega?
Zresztą biega się po płycie, a nie po stadionie. ;-)
1 zł więcej w kontrakcie ma większe znaczenie.

Ej, ej, przecież stadion to cała infrastruktura, nie tylko płyta.
Myślę, że lepiej biegać po równej murawie niż kartoflisku.

tym, piłkarz piłkarzowi nierówny, każdy może mieć różne priorytety.
Inne miał Brożek, inne Lewy

Brożek w wieku Lewego pewnie priorytety miał te same, tylko umiejętności inne.

Podobno był moment, że go chcieli to on nie chciał, a jak już chciał to go nie chcieli.

[...]

On pewnie po prostu nie widział, bo pobiegł do liniowego, a liniowy też miał daleko żeby dostrzec, że stopa trafiła na stopę a nie gdzieś obok.
Z przebiegu gry to nawet im się nie należało zwycięstwo ;-)

Data: 2010-11-28 14:30:36
Autor: Cavallino
Nowy, piekny stadion? Po co?
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Ej, ej, przecież stadion to cała infrastruktura, nie tylko płyta.

Odwrotnie.
Dobry stadion wcale nie oznacza dobrej płyty.

Myślę, że lepiej biegać po równej murawie niż kartoflisku.

Na pewno, ale wtedy szuka się dobrej płyty, a nie dobrego stadionu.
Można spokojnie założyć, że na dużych stadionach murawa będzie gorsza.

On pewnie po prostu nie widział, bo pobiegł do liniowego, a liniowy też miał daleko żeby dostrzec, że stopa trafiła na stopę a nie gdzieś obok.

Co i tak nic nie zmienia, kolejny raz czarna mafia odebrała nam punkty tylko dlatego, że tak chcieli (nie oglądali powtórek).

Z przebiegu gry to nawet im się nie należało zwycięstwo ;-)

Legii się nie należało już ze 4 razy, Wiśle ze 3, a wygrywali.
Im się gwiżdże wydumane faule, a Lechowi nie gwiżdże się 1 ewidentnego i 1 kontrowersyjnego w jednym meczu.
Ten drugi to faul Hernaniego na Rudnevsie przy główce (popchnięcie), po której Artjoms naruszył kolano.

Nowy, piekny stadion? Po co?