Nowy plan PO na pozbycie się Kamińskiego

Data: 2009-10-08 11:15:35
Autor: iaforek
Nowy plan PO na pozbycie się Kamińskiego
Panika wybuchła. PełO szuka haków. Może i Julka Pitera znajdzie jakiegoś dorsza za 8zł :) Słońce Peru zaprzecza sam sobie. Kilka cytatów z inforamcji __tylko__ z jednego dnia:

Donald T. o wykorzystywaniu służb w walce z opozycją:

'Donald Tusk (...) Zapewnił, że podległe mu __służby__ nigdy nie wykorzystywały i __nie__ __będą__ wykorzystywać walki z korupcją do walki z opozycją.'
'Donald Tusk za wszelką cenę chce odwołać szefa CBA. PO znalazła na to nowy sposób. Otóż __Agencja__ __Bezpieczeństwa__ __Wewnętrznego__ mogłaby (...)'.

Donald T. o etycznym zachowaniu Mariusz Kamińskiego:

'- Działania pana __Kamińskiego__ __nie__ dają gwarancji ani pewności __etycznego__ działania zgodnego z prawem. Dlatego podjąłem decyzję o odwołaniu szefa CBA - mówił Tusk.'
'Premier ocenił, że "dobrze się stało", iż CBA "doszło do informacji o skandalicznych zachowaniach polityków". "__Nie__ __miałem__ i __nie__ __mam__ __żadnych__ __zastrzeżeń__ __o__ __charakterze__ __etycznym__ czy politycznym wobec pana (Mariusza) __Kamińskiego__ za to, że doszedł do tej wiedzy i mi ją przedstawił" - podkreślił.'

Co tam panowie wykształciuchy, obrońcy Słońca Peru, poszukiwacze zbrodni kaczyzmu? Jakiś komentarz na temat rozdwojenia jaźni pana premiera?

Źródła cytatów:
http://www.rp.pl/artykul/374342_Dymisja_Kaminskiego__trzech_ministrow_odchodzi.html
http://www.dziennik.pl/polityka/article453047/Nowy_plan_PO_na_pozbycie_sie_Kaminskiego.html
http://www.dziennik.pl/polityka/article453300/Tusk_Ta_afera_pokazuje_bolaczki_Polski.html

--
iaforek

Data: 2009-10-08 14:12:01
Autor: Krzysztof
Nowy plan PO na pozbycie się Kamińskiego

Panika wybuchła. PełO szuka haków.
Nie musi - pan byly minister sportu L. i viceminister od lekow sa wystarczajacymi dowodami.
K.

Nowy plan PO na pozbycie się Kamińskiego