[OT] Nowy polski samochód za jedyne 229 tys... USD :-)

Data: 2017-03-29 20:20:42
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
[OT] Nowy polski samochód za jedyne 229 tys... USD :-)
nie chcę dyskutować z jedynie słusznymi opiniami, zakładam odgałąź...

mnie to ciekawi na ile to jest "polska myśl techniczna"?

ciekawi mnie też czy solaris to "polska myśl techniczna"?

ciekawi  mnie czy pesa i newag to też "polska myśl techniczna"?

ciekawi mnie w jaki sposób przekazano wiedzę projektantom, kiedy na przykład na takiej politechnice warszawskiej, na żadnym z wykładów nie było nic co by się mogło przydać w projektowaniu...

taki OT, ale mnie to ciekawi... model kolesie euro i wrogowie wolności...

[OT] Nowy polski samochód za jedyne 229 tys... USD :-)