Nowy pomysł Bolka

Data: 2016-02-28 13:14:39
Autor: Chiron
Nowy pomysł Bolka
W końcu si fqurzył i napisał: "czego się mnie czepiacie- inni dłużej kablowali"
http://telewizjarepublika.pl/walesa-przyznaje-sie-do-wspolpracy-byly-prezydent-jagielski-ma-dluzszy-staz-jako-tw,30107.html

i jak go ma KOD bronić, kiedy on sam się wkopuje zamiast- jak mu poradziła pani redaktor- wynająć sobie agencję PR?

--

Chiron

Data: 2016-02-28 16:29:47
Autor: Pajdak
Nowy pomysł Bolka

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:nauobf$jif$1node1.news.atman.pl...
[...]

"Pod sceną jest też Jacek Karnowski, prezydent Sopotu, który przyszedł z logo
Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy.To sprzeciw wobec pomysłom
działaczy PiS-u, którzy życzyliby sobie zmiany patrona gdańskiego lotniska."

Teraz wiesz ciemniaczku o co chodzi w tym wszystkim? Jarka żółć zalewa ;-)))
--
Lepudruk

Nowy pomysł Bolka