Nowy pomysł oszusta.

Data: 2011-01-18 09:08:23
Autor: Azor jest pedałem
Nowy pomysł oszusta.
Po serii biznesowych porażek ta budowa może mu pomóc w poprawieniu wizerunku. Dwupoziomowa świątynia na trzy tysiące wiernych nad samym brzegiem Wisły w Toruniu to nowa inwestycja, za którą stoi ojciec Tadeusz Rydzyk.

Imponujący projekt świątyni, zwieńczonej ażurową kopułą z koroną na szczycie, przygotował mieszkający w USA architekt Andrzej Ryczek. Na dolnym poziomie ma powstać "kaplica pamięci" z nazwiskami Polaków, którzy zginęli, ratując Żydów.

Ojciec Rydzyk musi uzyskać jeszcze decyzję środowiskową i pozwolenia na budowę. Jeśli to się powiedzie, robotnicy rozpoczną pierwsze prace wczesną wiosną.

Nie wiadomo, skąd ojciec Rydzyk weźmie pieniądze. W Toruniu krąży niepotwierdzona informacja

, że zakonnik ogłosi zbiórkę na ten cel. Nie może liczyć na środki z ostatnich inwestycji, gdyż te zakończyły się fiaskiem. Telewizję Trwam ogląda zaledwie 7 proc. widzów. "Nasz Dziennik" swój nakład ukrywa. To właśnie tam ukazują się ogłoszenia, w których Lux Veritatis odcina się od telefonii
"W Rodzinie". Duże, łatwe w obsłudze
aparaty komórkowe miały zdobyć popularność wśród słuchaczy i telewidzów stacji związanych z o. Rydzykiem. Ale biznes
z jednym z najbogatszych Polaków Romanem Karkosikiem upadł po roku, a właściciele telefonów
działających w tej sieci
- mimo wykupionych kart - stracili możliwość dzwonienia. Podobnie nierentowna jest inwestycja w źródła geotermalne, które pochłonęły ogromne sumy.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/318040,ojciec-dyrektor-ma-nowy-pomysl-to-ogromna-inwestycja.html

Przemysław Warzywny

--

"Prezydent wszedł do kabiny załogi i zapytał: "Panowie, kto jest zwierzchnikiem sił zbrojnych?". "Pan, panie prezydencie" - padło w odpowiedzi. "W takim razie proszę wykonać polecenie i lądować w Tibilisi" - tak, według relacji jednego z pilotów, wyglądała pamiętna podróż Lecha Kaczyńskiego do Gruzji w 2008 roku."

Data: 2011-01-18 09:23:24
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej
Nowy pomysł oszusta.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ih3hpq$fmf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzisz łamago! Tak się robi kasę! Przy Rydzyku Owsiak to cienias! ;-)

Data: 2011-01-18 14:09:47
Autor: cyc
Nowy pomysł oszusta.

Użytkownik "Wasz Ukochany Dobrodziej" <wasz.nowy.stary.user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d354df6$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rydzyk , gdyby zastosowano wobec niego obowiazujacych wszystkich prawo nie bylby biznesmenem , tylko kryminalista !!.

cyc

Data: 2011-01-18 19:04:43
Autor: .heÂŽsk.
Nowy pomysł oszusta.
On Tue, 18 Jan 2011 09:23:24 +0100, "Wasz Ukochany Dobrodziej"
<wasz.nowy.stary.user@domena.org> wrote:

> [...]

Widzisz łamago! Tak się robi kasę! Przy Rydzyku Owsiak to cienias! ;-)

 pisalem juz kiedys, ze katabasy zbieraja w kazda niedziele wiecej
 kasy niz owsiak w wielkim graniu. zastanawiam sie ile z tej kasy
 idzie do loszku ojczulka torunskiego? faktem jest, ze tadziowi  sprytu odmowic nie mozna. goloci moherom kieszenie az furczy!
 bo przeciez nie kradnie! gdyby kradl gnilby w pierdlu, n'est pas?

Data: 2011-01-18 19:04:42
Autor: .heÂŽsk.
Nowy pomysł oszusta.
On Tue, 18 Jan 2011 09:08:23 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

[...]

 skad ojczulek ma tyle kasy? przeciez nie z tacy! oswiec prosze!

Data: 2011-01-18 19:30:34
Autor: Marek Czaplicki
Nowy pomysł oszusta.
..he?sk. pisze na pl.soc.polityka, w dniu wtorek, 18 stycznia 2011 19:04 :

 Dwupoziomowa świątynia na trzy tysiące wiernych nad samym
brzegiem Wisły w Toruniu to nowa inwestycja, za którą stoi ojciec Tadeusz
Rydzyk.

fajnie to brzmi, "świątynia jako inwestycja".
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Nowy pomysł oszusta.