Nowy prezydent Czech powiedzial dzisiaj-Ja zniszcze Globalism i nowy swiatowy porzadek

Data: 2017-10-26 06:50:59
Autor: maciek zawieja
Nowy prezydent Czech powiedzial dzisiaj-Ja zniszcze Globalism i nowy swiatowy porzadek
Zniszcze   takich  ludzi  jak   Palant   z   Amazonki  Brawo    ten  to  powinien
byc   pierszym   w   kolejce
New Czech Republic President: 'I'll Destroy Globalism & The New World Order'

https://gloria.tv/video/tqRXNKAJ7nyc4aAcndshi99FC

Nowy prezydent Czech powiedzial dzisiaj-Ja zniszcze Globalism i nowy swiatowy porzadek