Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi

Data: 2014-08-07 08:20:34
Autor: Chris
Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
W dniu 2014-08-07 04:15, Pszemol pisze:
http://venturebeat.com/2014/08/05/xiaomi-unseats-samsung-as-top-mobile-vendor-in-china/

Ktoś z Was miał może bliższy kontakt ze słuchawkami marki Xiaomi?

No fajny tylko czemu Xiaomi Redmi Note szpieguje swoich użytkowników ??

"Urządzenie systematycznie łączy się bowiem z jednym z chińskich serwerów, co samo w sobie zbrodnią jeszcze nie jest. Problem w tym, iż jednocześnie przekazywane są na niego prywatne dane użytkowników - wiadomości tekstowe, oraz zdjęcia."

Tego to chyba nawet Apple nie robi :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-07 07:27:28
Autor: G Nowak
On 07/08/2014 07:20, Chris wrote:

[...]

Meh, nie widze w tym problemu. I tak wiekszosc wolalaby uzywac CM11. Wazniejsze zeby byl mniejszy od OnePlus One.

--
Pozdr

Data: 2014-08-07 07:37:42
Autor: januszek
Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
Chris napisa?(a):

[...]

Robią wszyscy. Tu jest link od jednego z userów MI2s, ktory podsluchiwal swoj telefon i wkleil to co telefon wysyla: http://wklej.to/5Gupk

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2014-08-08 15:44:17
Autor: a...mx
Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
januszek wrote:

Chris napisa?(a):

[...]

ping z komunikatora jabbera, pewnie domyślnie jest dodany jakiś xiaomowy user do listy

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2014-08-07 12:10:17
Autor: J.F.
Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lrv5ri$9ad$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Ja tam nie wiem, ale zaloze sie ze moj samsung regularnie laczy sie z jednym z koreanskich serwerow.

J.

Data: 2014-08-07 12:42:55
Autor: Chris
W dniu 2014-08-07 12:10, J.F. pisze:
[...]

Hmm miałem Samsunga ale o tym nic nie wiem :) zwłaszcza gdy bez mojej wiedzy wysyłał by wszystkie fotki i filmiki :)

A jak wpisze konto google, to android zaraz tam wszystko synchronizuje :-)

Ale o tym ja wiem i zgadam się z tym a Xiaomi wysyła w tajemnicy :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-07 13:04:42
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-07 12:42, Chris pisze:

[...]

Jesteś pewny że Xiaomi to robi? Przecie takie przesyłanie filmików czy fotek musi generować kosmiczny wręcz transfer danych... A poza tym komu potrzebna poza jankesami inwigilacja normalnych ludzi?

Data: 2014-08-07 06:39:19
Autor: Pszemol
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53e35d45$0$2225$65785112news.neostrada.pl...
Jesteś pewny że Xiaomi to robi? Przecie takie przesyłanie filmików czy fotek musi generować kosmiczny wręcz transfer danych... A poza tym
komu potrzebna poza jankesami inwigilacja normalnych ludzi?

Ha, ha, ha :-)) Dobre... Ty nie wiesz co się dzieje w Chinach??

Data: 2014-08-07 13:59:45
Autor: Budzik
Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

Trybun jest miłosnikiem demokracji Rosyjsko Chinskiej...

Data: 2014-08-08 16:01:13
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-07 15:59, Budzik pisze:
[...]

Lubisz się droczyć, przecież doskonale wiesz że jeżeli w ogóle już jestem, to jestem miłośnikiem tylko i wyłącznie faktów i prawdy.

Data: 2014-08-08 15:59:38
Autor: Budzik
Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
Użytkownik Trybun Ilich@jahu.com ...

Lubisz się droczyć, przecież doskonale wiesz że jeżeli w ogóle już jestem, to jestem miłośnikiem tylko i wyłącznie faktów i prawdy.

Fakty i mity brzmi lepiej...
Duzo mówisz o faktach ale jak przychodzi co do czego to okazuje sie ze te fakty to "byc moze" "prawdopodobnie" "jest mozliwe" itd.

Data: 2014-08-09 15:34:29
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-08 17:59, Budzik pisze:
[...]

Musisz wybaczyć, bardzo rzadko korzystam z podpowiedzi netowych w swoich wypowiedziach. U mnie przede wszystkim doświadczenia własne, logika i rachunek prawdopodobieństwa. Nie podam Ci przecie w odpowiedzi gotowego felietonu pióra Michalkiewicza czy kogoś jemu podobnemu.

Data: 2014-08-09 08:39:24
Autor: Pszemol
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53e62358$0$2156$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Problem w tym, że nie weryfikując w zaufanych źródłach swoich przeświadczeń
i opinii ryzykujesz że będziesz wyciągał błędne wnioski i głosił fałszywe tezy.
Tak jak teraz głosiłeś tezę, że iPhone jest drogi, nie wiedząc nawet że są o wiele
droższe smarfony na rynku - Ty po prostu ich nie widziałeś i wyrobiłeś sobie
na podstawie tej NIEWIEDZY fałszywą opinię o produkcie Apple.

Data: 2014-08-09 14:59:34
Autor: Budzik
[...]

Hmm... Przecież to że inne smartfony sa jeszcze droższe nie implikuje faktu, że iphone jest tani...

Data: 2014-08-09 10:08:51
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA384A50C9F9F5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Miałem wrażenie, że wyróżnił go z reszty smartfonów jako "ten drogi".
Tymczasem bardzo dużo smartfonów ma podobną cenę do iPhone...

Data: 2014-08-09 16:59:33
Autor: Budzik
[...]

Ok. Na rynku smartfonów iphone jest drogi, tak jak wiele flagowych modeli innych producentów. Ok?

Data: 2014-08-09 12:39:20
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA384C0A164ED8budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Zgoda - iPhone jest po prostu telefonem z górnej półki...
Ale przecież nie jest wyjątkowo drogi w porównaniu do innych.

Nawiasem mówiąc są w Polsce duże abonamenty gdzie iPhone
masz za 1zł - w USA takich abonamentów nie ma, niestety :-)

Data: 2014-08-09 18:59:33
Autor: Budzik
[...]

Abonamenty pomijam.
Suma sumarum idzie przeciez wyliczyc z takiego abo cene telefonu.
W jakim abo iphone jest za 1zł?

Data: 2014-08-09 14:25:30
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA384D1B2BF12Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Ktoś tu na grupie kiedyś podawał - nie pamiętam, wygooglaj sobie.

Data: 2014-08-10 07:59:36
Autor: Budzik
[...]

w PLAy 190zł i masz 5s za złotówkę.
Czyli telefon w tym abo kosztuje 150zł x 24 = 3600zl.
No rzeczywiście taniocha... ROTFL...

Data: 2014-08-10 12:01:53
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA385628FA21EDbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Jesteś pewny że w tym abonamencie jest tylko to co w innym za 40zł?
Bo inaczej trochę zawyżasz cenę telefonu...
Swoją drogą ile kosztuje iPhone5S/16G bez simlocka, bez abonamentu
po doliczeniu cła i VATu? W sensie - cena brutto iP5S bez zobowiązań?

Data: 2014-08-10 20:59:29
Autor: Budzik
[...]

To zalezy do czego porównywac.
Ale powiedzmy ze troche wiecej internetu.
Wszystko inne to samo bo za 40 masz rozmowy i smsy nielimitowane.

Ile kosztuje sam iphone - nie mam pojecia.
http://apple.strefamarek.allegro.pl/apple-iphone-5s-32gb-gwiezdna-
szarosc.html

3200zł?

Data: 2014-08-11 13:33:52
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-09 15:39, Pszemol pisze:

[...]

Ależ oczywiście że weryfikuję. Co najmniej w kilku źródłach. Jeden przykład - biorę netowy sklep, np. Komputronik , wybieram telefony- sortowanie, ceny malejąco, i jak myślisz, wyroby jakiej  firmy okupują początek listy...

Data: 2014-08-09 13:59:35
Autor: Budzik
[...]

Wybaczam.
Ale nie wierze.
Nie idzie wszystkiego sprawdzić samemu. A zwłaszcza faktów.
Samemu mozna wyciągać wnioski.
Ale fakty to fakty a nie interpretacje wynikające z Twojego doświadczenia.

Data: 2014-08-11 13:42:25
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-09 15:59, Budzik pisze:
[...]

Nie interesuje mnie sprawdzanie. Na tematy ściśle specjalistyczne nie wypowiadam się, a wiedza ogólna, pewnie nie wiesz, ale ja przeczytałem pełne zestawy stanów posiadania z kilku bibliotek. I żeby nie było, tematy w których zajmuje stanowisko to nie jest tylko wiedza książkowa.

Data: 2014-08-11 16:59:58
Autor: Budzik
[...]

Poddaje sie.
Chyba nie kontrolujesz tematów w jakich sie wypowiadasz...

Data: 2014-08-07 14:06:59
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-07 13:39, Pszemol pisze:
[...]

Wzrost gospodarczy jak... 150. Kompletny brak aspiracji imperialnych, wszyscy (normalni) ludzie to wiedzą.

Data: 2014-08-07 07:31:22
Autor: Pszemol
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53e36bde$0$2372$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poczytaj co się dzieje z ludźmi, którzy próbowali "przypomnieć"
niedawno rocznicę Tienanmen i sprawdź czy ta strona Wikipedii:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tiananmen_Square_protests_of_1989
otwiera się jak będziesz kiedyś w Chinach...
Przekonasz się wtedy o normalności tego kraju i jego aspiracjach.

Data: 2014-08-08 16:00:53
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-07 14:31, Pszemol pisze:
[...]

Dobra rada, daj sobie spokój z pogłębianiem wiedzy w tematyce "polityka",  w kuźni propagandy kapitalistycznej - Wikipedii. Kiedeś owszem, ale od kiedy znalazła bogatego sponsora, (przypuszczalnie współczesne gestapo, czyli nie tylko z licencją na zabijanie ale także na torturowanie ludzi) to całą zawartość w tym temacie należy spuścić do szamba, tyle jest warta.

Data: 2014-08-08 15:00:29
Autor: Pszemol
Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:
> [...]

Przekonasz się wtedy o normalności tego kraju i jego aspiracjach.

Dobra rada, daj sobie spokój z pogłębianiem wiedzy w tematyce "polityka",
 w kuĹşni propagandy kapitalistycznej - Wikipedii. Kiedeś owszem, ale od
[...]

Konkretnie i tresciwie napisz gdzie w tym artykule widzisz jakas nieprawde?

Data: 2014-08-09 15:33:56
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-08 17:00, Pszemol pisze:

Konkretnie i tresciwie napisz gdzie w tym artykule widzisz jakas nieprawde?

Nie wiem, nie czytałem, nie mam najmniejszego zamiaru zaglądać na stronę Wiki. Ich widzenie wydarzeń politycznych już od kilku lat przestało mnie interesować. Kiedyś byli w miarę obiektywni, teraz to już tylko kapitalistyczna pralnia mózgów.

Data: 2014-08-09 08:37:06
Autor: Pszemol
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53e62338$0$2360$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale zdajesz sobie sprawę, że nie bardzo wiesz o czym mówisz?
Wiki nie jest redagowana przez jakąś jednolitą grupę ludzi.
Wiki jest otwarta do edycji przez cały świat - Ty też możesz tam
napisać o faktach jeśli faktycznie są to fakty a nie wymysły...
Musisz jedynie podać źródła na poparcie.

Poza tym krytykując jakieś słowa a potem przyznając się że nawet
ich nie czytałeś zwyczajnie kompromitujesz się... robisz z siebie klowna.

Data: 2014-08-11 13:31:23
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-09 15:37, Pszemol pisze:
[...]

Nie bądĹş naiwniakiem, są moderatorzy, są ludzie ktĂłrzy ten projekt utrzymują, i oczywiście czerpią korzyści... To raczej oni robią z siebie błazna. Nie wiem czy pamiętasz, kiedyś Ernesto Guevara był opisywany na Wiki jako nieomal BĂłstwo, ucieleśnienie Wolności RĂłwności Braterstwa.. Po za sponsorowaniu bankruta (Wiki) przez jakąś tajnego darczyńce, Che opisywany jest juĹź w niej tylko jako zabĂłjca niewinnych. Zresztą nie chodzi  tylko Che, Wiki rozdaje stronniczo na lewo i prawo kopniaki całemu ruchowi lewicowemu. Tak więc jak chcesz się taplać w szambie propagandy kapitalistĂłw to się taplaj, ale nie powołuj się na argumenty w tym szambie zawarte w dyskusji ze mną.

Data: 2014-08-12 14:12:48
Autor: masti
Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
Dnia pięknego Mon, 11 Aug 2014 13:31:23 +0200 osobnik zwany Trybun
napisał:

[...]

juĹź tylko kapitalistyczna pralnia mĂłzgĂłw.

[...]

Nie bądź naiwniakiem, są moderatorzy, są ludzie którzy ten projekt
utrzymują, i oczywiście czerpią korzyści...

nadal pokazujesz, że nie masz pojęcia jak ten projekt działa. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-09 13:46:55
Autor: masti
Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
Dnia pięknego Sat, 09 Aug 2014 15:33:56 +0200 osobnik zwany Trybun
napisał:

[...]

oczywiście, że Cię nie interesuje bo Wiki wymaga podania źródeł soich wpisów, a nie twoich pomysłów na polityczną wizję świata

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-11 13:31:36
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-09 15:46, masti pisze:

[...]

Nie chcę Cię obrażać, a więc - bez komentarza.

Data: 2014-08-07 17:48:57
Autor: dizel
On Thu, 07 Aug 2014 13:04:42 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

[...]

No właśnie. Jeśli to prawda to myślę że te bardziej znane firmy też to
robią tylko może o tym nie słychać, albo jeszcze nikt do tego nie
doszedł.
Z drugiej strony to nie wiem co o tym myśleć bo tak na logikę to
jednak trochę tych użytkowników jest, jeśli tak by każda firma
szpiegowała każdą osobę na świecie to ciekawe gdzie by te dane niby
składowali przecież to są ogromne ilości danych które gdzieś trzeba
pomieścić.
Zresztą czasem śmieszy mnie to niby dbanie o swoją prywatność, a
profil na facebooku otwarty z adresem i numerem telefonu i selfi do
tego na pół ekranu.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-08 16:02:38
Autor: Trybun
W dniu 2014-08-07 17:48, dizel pisze:

[...]

Po prostu konkurencja widząc w Xiaomi prawdziwą konkurencję, robi mu złą opinię. Z tą inwigilacją to kompletna bzdura, zwłaszcza jeżeli weźmiemy pod uwagę Chiny. Pomyślałby ktoś że ktoś tam w Pekinie czyha na fotki i filmiki Polaków... absurd, nie ma absolutnie żadnych powodów aby Chińczycy mieli to robić.

Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi