Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?

Data: 2009-11-21 07:58:00
Autor:
Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?

   Ja ostatnio miałam styczno¶ć z tym produktem. Jest to fajna alternatywa dla innych dietetycznych soków / syropów, których na
naszym rynku jest mnóstwo.  Ja osobi¶cie zdecydowałam się zamówić taki sok, ponieważ moja znajoma z niego
korzysta i bardzo go sobie chwali.    Pozdrawiam   Kaasia

Data: 2009-11-21 09:15:04
Autor: KOMTUR
sweetdream666@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

 Ja osobi¶cie zdecydowałam się zamówić taki sok, ponieważ moja znajoma z niego
korzysta i bardzo go sobie chwali.

Amoja znajoma dostala po ni m takiego rozwolnienia i bolu brzucha, ze o malo w szpitalu nie wyladowala.

Ostroznie wiec.

KOMTUR

Data: 2009-11-21 09:05:45
Autor: klesmerr
Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?

 Rozwolnienia, ból brzucha. To daje do my¶lenia. A nie wiesz może jaki sok zamówiła ? Chodzi mi o rodzaj.
Z tego co wiem, s± trzy rodzaje. Każdy ma etykietę innego koloru ( Fiolet,
Zieleń, Czerwień ).     Klesmerr

Data: 2009-11-21 10:10:13
Autor: zly
Dnia Sat, 21 Nov 2009 09:15:04 +0100, KOMTUR napisał(a):

Amoja znajoma dostala po ni m takiego rozwolnienia i bolu brzucha, ze o malo w szpitalu nie wyladowala.
Ostroznie wiec.

Podobnie moja mała siostra. Resztę musiałem wylać do kibla :/

--
marcin

Data: 2009-11-21 09:34:52
Autor: kasia
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał(a):
> [...]

> Ostroznie wiec.

Podobnie moja mała siostra. Resztę musiałem wylać do kibla :/

    Szanowni forumowicze  Soki tego typu maj± na celu zdrowotne działanie.  Nie jest to żadn± tajemnic±, a tym bardziej jakim¶ błędem, iż przy pierwszym
spożyciu sok oczyszcza nasz organizm z wszelkich toksyn. St±d zapewne
rozwolnienia, ból brzucha. Nie jest możliwe, aby sok zadziałał z dnia na dzień
i dał wszystkim nie¶miertelno¶ć. Mówię tu nie tylko o soku MonaVie ale również
o innych popularnych sokach min. firmy Akuna.

 Sama stosuję tego typu preparaty i na samym pocz±tku, kiedy wcze¶niej nie
miałam z nimi styczno¶ci, występowały również takie objawy. Lecz ja o tym
doskonale wiedziałam. Ale my¶lę, że to kwestia odpowiedniej edukacji.  Pozdrawiam  Kasia

Data: 2009-11-21 10:07:03
Autor: kegoxT
[...]

  Zgadzam się z przedmówczyni±. Trzeba dokładnie prze¶ledzić wszystkie informacje zwi±zane z tego rodzajem
soków, zanim kto¶ znajomy lub nie znajomy wci¶nie nam, extra cud leczniczy.  Ja obecnie stosuję soki innej firmy ( Akuna ), jednak słyszałem co nie co o
MonaVie i opinie s± naprawdę pozytywne na ten temat.  kegoxT

Data: 2009-11-21 10:33:16
Autor: Gowiq
Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?

Ja osobi¶cie nie wierze w żadne cudawianki, bo jest to kolejny sposób na wyci±gnięcie pieniędzy od ludzi. Najlepsze s± naturalne metody. Ni jest to łatwe bo pełno dzisiaj fast foodów, kebabów, mc donaldów i innych, ale dla chc±cego nic trudnego.  Grzegorz
--
Wiadomo¶ć wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2009-11-21 12:07:35
Autor: zly
Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?
Dnia Sat, 21 Nov 2009 10:07:03 +0000 (UTC), kegoxT napisał(a):

 Zgadzam siÄ™ z przedmĂłwczyni±.

I myślisz baranie, że jak będziesz się podpisywać innymi nickami (klesmerr,
sweetdream666, kasia, kegoxT) to nikt siÄ™ nie zorientuje ĹĽe jesteĹ› jednÄ… i
tą samą osobą? Pseudobiznesmenem, który podstępem i kłamstwem próbuje
zrobić reklamę swojemu produktowi?
--
marcin

Data: 2009-11-21 12:32:03
Autor: cef
zly wrote:

 Zgadzam siÄ™ z przedmĂłwczyni±.

I myślisz baranie, że jak będziesz się podpisywać innymi nickami

Czyli jednak szkodzi, skoro dyskutuje siÄ™ po nim z samym sobÄ….

Data: 2009-11-21 14:44:25
Autor: ml

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:1txt2wt4myx0u$.dlgpiki.fixed...
[...]

Ciekawe czy w Bielsko-biala wszyscy tak kombinuja...
ML

Data: 2009-11-21 19:58:59
Autor: Kriso
Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomo¶ci news:1txt2wt4myx0u$.dlgpiki.fixed...
Dnia Sat, 21 Nov 2009 10:07:03 +0000 (UTC), kegoxT napisał(a):

 Zgadzam się z przedmówczyni?.

I my¶lisz baranie, że jak będziesz się podpisywać innymi nickami (klesmerr,
sweetdream666, kasia, kegoxT) to nikt się nie zorientuje że jeste¶ jedn± i
t± sam± osob±? Pseudobiznesmenem, który podstępem i kłamstwem próbuje
zrobić reklamę swojemu produktowi?
--

Za takie przekrety powinien sam tego gowna 10 litrow wypic.

Kriso

Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?