Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?

Data: 2009-11-21 21:00:46
Autor: Feromon
Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?

Użytkownik " klesmerr" <klesmerr@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he6f3b$lj6$1inews.gazeta.pl...
Witam

Ostatnio spotkałem się z nowym produktem, który nie dawno wszedł do Polski.
Jest to zdrowotny Sok MonaVie. Czy może ktoś z szanownych forumowiczów lub
forumowiczek miał styczność z tym produktem ?

Ja miałem dawno temu styczność z bajką o Lisie Vitalisie, który zwierzętom w lesie sprzedawał ze śniegu placki...
Może to była zdrowa, polodowcowa woda?
Co q**wa może być zdrowotnego w przetworzonym fabrycznie soku???
A jaki termin ważności tego "panaceum"? Czy te konserwanty nas zakonserwują też?
Trzeba pić wodę jak zwierzęta i jeść owoce z drzewa, a nie z hipermarketu....
W raju było tak fajnie... pie***ny wąż...

Feromon
PS. Mona Lisa + c'est la vie = MonaWie? Ale nie poWie...

Nowy produkt na Polskim rynku - Co to za produkt ?