[mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSave r

Data: 2012-05-17 18:02:20
Autor: MK
[mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSave r
W dniu 17.05.2012 o 10:33  Konfabulator <wandotroll1.SKASUJ@gazeta.pl>  pisze:

http://www.mbank.pl/oszczednosci/regularne-oszczedzanie/msaver/

Kto rozkmini co autor tego produktu chciał osiągnąć zostanie guru pl.b.b.

Resztówki z transakcji mają trafiać na nieoprocentowane konto mSaver, a  jednocześnie według
kalkulatora zarabiają po 4% albo nawet i 8% na jakiś funduszach z  których nie można się wycofać
bez straty przez 5 lat. Przy okazji, idealny moment na takie inwestycje  około giełdowe, chyba, że jest
tam fundusz grający na upadek Grecji.

Ja już nie wiem czy oni klientów traktują jak stado baranów, czy sami  nimi są...

Wyglada to na kopie poduktu, ktory ma juz kilka lat Citi. Jak tak dalej  pojdzie to niedlugo wszystkie banki beda jak Citi, jeden byly prezes w  BRE, inny do Aliora...

MK

Data: 2012-05-17 18:08:11
Autor: MK
W dniu 17.05.2012 o 18:02 MK <macka@interia.pl> pisze:

[...]

A tu juz mozna aktywowac ;).
http://www.multibank.pl/multisaver

MK

Data: 2012-05-17 18:16:05
Autor: MK
W dniu 17.05.2012 o 18:08 MK <macka@interia.pl> pisze:

A tu juz mozna aktywowac ;).
http://www.multibank.pl/multisaver

Nie moglem sie powstrzymac i przeprowadzilem symulacje...

Potencjalne oszczędności za ostatnie miesiące na podstawie historii  transakcji.
Miesiąc Suma obciążeń Kwota zaoszczędzona
Kwiecień 2012 2700 zł 210,00 zł
Marzec 2012   4000 zł 200,00 zł
Luty 2012 3500 zł 250,00 zł

Poniżej przedstawiamy potencjalne oszczędności za ostatnie transakcje  dokonane na rachunku.
Data
operacji Data
zaksięgowania Opis operacji Kwota
operacji Kwota
zaoszczędzona
10-04-2012 12-04-2012 TESCO NR34057 K.10 27,52 zł 2,48 zł
Suma oszczędności 2,48 zł

NIe wiem jak to wyliczyli, bo karty uzywam do multitransferu i czasami jak  inna zawiedzie, a zawodzi Polbankowa ciagana z paska, wiec Tesco moglo sie  trafic, ale kto logicznie wytlumaczy na czym zaoszczedze te 2,48? Bank mi  doplaci? ;)

MK

Data: 2012-05-17 19:08:46
Autor: Marcin Mokrzycki
On Thu, 17 May 2012 18:02:20 +0200, MK wrote:

Wyglada to na kopie poduktu, ktory ma juz kilka lat Citi.

Miał, już nie ma. Najwidoczniej nie było na niego chętnych.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

[mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSave r