[mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSaver

Data: 2012-05-21 23:12:37
Autor: Pan Sowa
[mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
W dniu 2012-05-17 10:33,  Konfabulator pisze:
Ja już nie wiem czy oni klientów traktują jak stado baranów, czy sami nimi są...

Dzisiaj wykonałem przelew ostatnich środków z eMax+ na eKonto (a później dalej w świat) i zostałem przywitany jakąś kuriozalną informacją że gdybym miał włączoną tytułową usługę to za 15 lat uzbierałbym 50 tyś zł :)

Nawet to zabawne tylko, że niekoniecznie w przypadku banku.

Data: 2012-05-22 08:29:55
Autor: Marx
On 21.05.2012 23:12, Pan Sowa wrote:
[...]

mi się to kojarzy z puentą pewnego starego dowcipu:
"a mógł zabić..."
Marx

[mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSaver