[spamik] Nowy program do faktur itp.

Data: 2009-04-29 10:21:43
Autor: autor
[spamik] Nowy program do faktur itp.
na marginesie, Wlasnie na serwer idzie nowa wersja gdzie wywalilem z druku
date platnosci w fakturze zaliczkowej (zalozylem wczesniej ze skoro jest ta
sama co data sprzedazy to nie ma problemu tym bardziej ze moge przeciez
narysowac nawet kwiatki na fakturze, niezbedne sa dane wynione w rozporzadzeniach)

Data: 2009-04-29 12:25:09
Autor: jaxa-lotka
  autor pisze:
[...]

BTW: wyslij mi na priva - jaxa20(......)gmail.com swoj kontakt e-mail.
potestuje sobie program i byc moze bede zainteresowana dostosowaniem go do konkretnego profilu dzialalnosci.

jaxa-LOTKA

Data: 2009-04-29 10:31:06
Autor: autor
jaxa-lotka <niewazny@adres.com> napisał(a):
  autor pisze:
> [...]
potestuje sobie program i byc moze bede zainteresowana dostosowaniem go do konkretnego profilu dzialalnosci.

pisz na biuro  malpeczka szacuneczek.org.pl pozdrawiam ps.
dodatki staraj sie opisywac tak zeby mozna bylo uniwerslanie to zrobic , uwzglednie wszystko i za dwa tygodnie bede przygotowywac druga wersje, juz
mi wlasnie zgloszono zapotrzebowanie na obrazek przy towarze wiec juz mowie ze
to dojdzie

--

[spamik] Nowy program do faktur itp.