Nowy projekt POlszewickiej bandy ratowania RP przed skutkami kryzysu! Czytaj! :- /

Data: 2012-01-22 14:42:38
Autor: Antenka
Nowy projekt POlszewickiej bandy ratowania RP przed skutkami kryzysu! Czytaj! :- /
1. Primo po pierwsze - totalna inwigilacja każdego Polaka  w necie.
2. Po drugie secundo - powołanie  "Policji d/s abonamentu rtv"!
3. Po trzecie - razem z kominiarzem lecimy na mecz! See you! Bye, bye!

Antenka

Data: 2012-01-23 00:11:16
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

3. Po trzecie - razem z kominiarzem lecimy na mecz! See you! Bye, bye!

Nos ci rośnie Pinokio :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-25 14:16:52
Autor: Antenka
On 23 Sty, 00:11, "Grzegorz Z." <tictac...@colleen.org> wrote:
Antenka napisał:

> 3. Po trzecie - razem z kominiarzem lecimy na mecz! See you! Bye, bye!

Nos ci rośnie Pinokio :) <

GrześZ.! Jak ja się za tą anarchistyczną, tęczową gapą stęskniłam :-
o)))

Antenka

Nikt tak fajnie nie pluje jak ty, szczecińska alpako hłe hłe hłe :-P

Nowy projekt POlszewickiej bandy ratowania RP przed skutkami kryzysu! Czytaj! :- /