Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Nowy przekr臋t ta sama platforma

Nowy przekr臋t ta sama platforma

Data: 2014-01-27 16:51:40
Autor: MarkWoydak
Nowy przekr臋t ta sama platforma
PiS-owski PSYCHOPATA podpisuj膮cy si臋 "Mark Woydak" (u偶ywaj膮cy r贸wnie偶 innych ksywek) piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika
40tude_Dialog/2.0.15.1pl to OSZO艁OM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie psychicznej. Pity bez umiaru denaturat i p臋dzony ze zgni艂ych burak贸w samogon z 3-ciego t艂oczenia dokonaly calkowitego spustoszenia w m贸zgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego ratunku! M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Wspierajmy go w tych ci臋zkich chwilach! Nie ma on nikogo opor贸cz nas! Nawet zdychaj膮cy pies i wylenia艂y ze staro艣ci kot go opu艣cili! Pies nasra艂 mu pod drzwiami, a kot do zaple艣nia艂ego od brudu wyra, kt贸re ten nieszcz臋艣nik nazywa 艂贸zkiem. Ten posraniec po ca艂onocnym fistingu z podobnym sobie indywidium wylaz艂 z nory i zn贸w zasrywa grup臋 ze swego rozwalonego odbytu. M贸dlmy si臋 bracia i siostry! Nadzieja na pe艂ny powr贸t do zdrowia psychicznego tego osobnika jest niewielka, a nawet bliska zera ale spe艂nijmy chrze艣cia艅ski obowi膮zek! Wzno艣my mod艂y za PiS-owskiego chorego psychicznie brata! Niech dobry Mzimu ma w opiece jego bliskich!

MW

Bydlak i psychopata "Mark Woydak" <mark.woydak@forst.gm.de> napisa艂 w wiadomo艣ci news:wpdn9wxs6avj$.w2zrei5itdnp$.dlg40tude.net...

Przekr臋t w Kolejach 艢l膮skich

Zr贸bmy sobie w艂asne koleje na 艢l膮sku 鈥 pomy艣la艂o kilku polityk贸w PO i
szybko przeszli do realizacji planu. Dzi艣 owym planem zajmuje si臋
prokuratura.

Co wam strzeli艂o do g艂owy z tymi kolejami, po co to by艂o? 鈥 pytam wa偶nego
艣l膮skiego polityka Platformy Obywatelskiej. 鈥 Pomys艂 by艂 艣wietny,
chcieli艣my si臋 uniezale偶ni膰 od roszczeniowej sp贸艂ki PKP Przewozy
Regionalne. Generalnie mia艂o by膰 pi臋knie, tylko do realizacji projektu
wzi臋li si臋 z艂odzieje 鈥 brzmi szczera odpowied藕. Za realizacj臋 tego projektu
odpowiada艂 bowiem by艂y marsza艂ek wojew贸dztwa Adam Matusiewicz, najbli偶szy
wsp贸艂pracownik szefa regionu PO Tomasza Tomczykiewicza.

鈥 To gotowy akt oskar偶enia i zapis gigantycznego przekr臋tu 鈥 przyznaje
inny polityk partii rz膮dz膮cej, gdy pokazuj臋 mu materia艂y, do kt贸rych
dotarli艣my. To dokumenty z wewn臋trznej kontroli prowadzonej w firmie Inteko
w listopadzie i grudniu ubieg艂ego roku. Ta sp贸艂ka c贸rka Kolei 艢l膮skich
powsta艂a w czerwcu 2012 r. Mia艂a zorganizowa膰 system biletomat贸w i zaj膮膰
si臋 zakupami taboru. Prezesem zosta艂 Witold W. Nie mo偶emy poda膰 ca艂ego
nazwiska, bo prokuratura ponad miesi膮c temu postawi艂a mu zarzuty.

Z prezesem W. nikt nie zawar艂 umowy o prac臋. Z dokument贸w wynika, 偶e
obowi膮zki szefa sp贸艂ki pe艂ni艂 na podstawie umowy doradztwa gospodarczego.
Ot, po prostu zosta艂 w艂asnym doradc膮 i za to bra艂 pieni膮dze. Podczas
kontroli nie odnaleziono co prawda 偶adnej analizy ani opinii sporz膮dzonej
przez prezesa-doradc臋. Odnaleziono za to faktur臋 na 12 tys. z艂 netto za
pa藕dziernik 2013 r. Nie wiadomo, ile Witold W. zarobi艂, dzia艂aj膮c od
czerwca 2012 r., bo z firmy znikn臋艂o wiele faktur i dokument贸w.

Prezes energicznie przyst臋puje do zakupu taboru kolejowego. Kupuje od Sasa
do lasa. R贸偶ne sk艂ady od r贸偶nych producent贸w. Po 艢l膮sku kr膮偶y anegdota: na
dworcu stoi kilku zaciekawionych kolejarzy, kt贸rzy zamiast rusza膰 swoimi
poci膮gami w drog臋, z uwag膮 czego艣 wypatruj膮. Na pytanie, na co czekaj膮,
odpowiadaj膮: zaraz wje偶d偶a poci膮g Kolei 艢l膮skich, chcemy zobaczy膰, co to za
cudactwo.

Prezes zamawia sk艂ady z rozmachem. Gdy zamarzy艂 mu si臋 szynobus, to za dwa
miliony plus koszty przejazdu sprowadzono go z austriackiego Graz. Nikogo
nie obchodzi艂o, 偶e koszt dostosowania pojazdu do polskich wymog贸w wyniesie
dodatkowo nawet 700 tys. z艂. Do dzi艣 nie wiadomo, czy 贸w szynobus zosta艂
dopuszczony do ruchu w Polsce. Na razie stoi na bocznicy w Chrzanowie i
jest przedmiotem sporu.

Z dnia na dzie艅 prezes Inteko rozkr臋ca si臋 jednak coraz bardziej. Na
kolejnej umowie brakuje co prawda daty, ale jest kwota. Ponad 25 milion贸w
z艂otych za 13 pojazd贸w. Szynobusy nie maj膮 dokument贸w uprawniaj膮cych do
je偶d偶enia po Polsce. Niemal przy ka偶dym zakupie brakuje wielu dokument贸w: a
to faktur, a to um贸w, a to dokumentacji technicznej. Prezes najwyra藕niej
nie lubi papier贸w. Sporo rzeczy za艂atwia na tak zwana g臋b臋. Na przyk艂ad
wysoko艣膰 miesi臋cznego czynszu na dzier偶aw臋 autobus贸w szynowych w wysoko艣ci
65 tys. z艂 netto prezesi Inteko i Energo-Utech ustalili sobie ustnie. Owa
ustna umowa obowi膮zywa艂a przez osiem miesi臋cy.

W audycie s艂owo 鈥瀊rak鈥 powtarza si臋 tysi膮ce razy.

Ca艂y tekst w najnowszym numerze tygodnika "Wprost".

Nowy przekr臋t ta sama platforma

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona