Nowy raport na temat zamachu smole艅skiego

Data: 2013-04-06 16:45:42
Autor: u2
Nowy raport na temat zamachu smole艅skiego
.... juz 10/04 :

http://niezalezna.pl/40107-juz-10-kwietnia-nowe-informacje-o-przyczynach-katastrofy-smolenskiej

10 kwietnia zostanie opublikowany kolejny raport zespo艂u parlamentarnego dotycz膮cy przyczyn tragedii smole艅skiej.

  B臋dzie to nowatorska analiza samego przebiegu tragedii smole艅skiej oraz istotne analizy prawne pokazuj膮ce, w jaki spos贸b w艂adze rz膮du Donalda Tuska doprowadzi艂y do tego, 偶e pa艅stwowa komisja, na czele kt贸rej sta艂 Jerzy Miller zosta艂a powo艂ana nielegalnie i w ten spos贸b, 偶e jej dzia艂ania nie maj膮 podstaw mocy prawnej.

  Zesp贸艂 parlamentarny przeanalizuje r贸wnie偶 materia艂 rosyjskiej agencji informacyjnej RIA Novosti opublikowany w dniu katastrofy smole艅skiej.

  Agencja o 艣wiatowym zasi臋gu wyemitowa艂a relacje naocznych 艣wiadk贸w tragedii oraz symulacj臋, na kt贸rej wida膰 wybuch na pok艂adzie rz膮dowego samolotu. Ani w relacjach, ani w komentarzu lektora nie ma ani s艂owa o 鈥瀙ancernej brzozie鈥 czy czterech podej艣ciach do l膮dowania.

  - Raport poka偶e, w jaki spos贸b doprowadzono do zupe艂nego obezw艂adnienia polskiego aparatu bezpiecze艅stwa, aparatu dyplomatycznego, aparatu prawnego oraz polskiej prokuratury. Te analizy b臋d膮 do pa艅stwa dyspozycji 10 kwietnia - zapowiedzia艂 Antoni Macierewicz.
--

"G艂贸wn膮 motywacj膮 mojej aktywno艣ci publicznej by艂a potrzeba w艂adzy
i 偶膮dza popularno艣ci. Ta druga by艂a nawet silniejsza od pierwszej,

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15鈥16 pa藕dziernika 2005

Data: 2013-04-06 16:58:10
Autor: Marek Czaplicki
Nowy raport na temat zamachu smole駍kiego
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 16:45:

  - Raport poka縠, w jaki spos骲 doprowadzono do zupe硁ego
obezw砤dnienia polskiego aparatu bezpiecze駍twa, aparatu
dyplomatycznego, aparatu prawnego oraz polskiej prokuratury. Te analizy
b阣 do pa駍twa dyspozycji 10 kwietnia - zapowiedzia Antoni Macierewicz.

a teraz, doda, pozwol pa駍two 縠 zjem obiad.

Data: 2013-04-06 17:28:11
Autor: u2
[...]

a teraz, doda艂, pozwol膮 pa艅stwo 偶e zjem obiad.

Uwazaj, bo nasikasz na nogawki czeplik.

Data: 2013-04-06 18:38:54
Autor: pluton_
Nowy raport na temat zamachu smole駍kiego
10 kwietnia zostanie opublikowany kolejny raport zespo硊 parlamentarnego
dotycz眂y przyczyn tragedii smole駍kiej.

Ktora to juz wersja ? 47 ? 48 ?
Czy ktos moze pamieta, czym roznila sie wersja 23 od 36 ?

  B阣zie to nowatorska analiza samego przebiegu tragedii smole駍kiej

Ja mam bardziej nowatorska amalize: Otoz byly dwie lodzie podwodne:
jedna z szambim, a druga wyslana dla zmylki. W rejonie smolenskim
na te lodz wyslana dla zmylki napadla operujaca w tamtym rejonie gora lodowa
wystrzeliwujac 2 torpedy wypelnione helem.

Natomiast lodz podwodna z prezydentem  przez nikogo nie niepokojona
poplynela przez Moskwe do Nowosybirska.

oraz istotne analizy prawne pokazuj眂e, w jaki spos骲 w砤dze rz眃u

Co to sa wladze rzadu ?

  Agencja o 秝iatowym zasi阦u wyemitowa砤 relacje naocznych 秝iadk體
tragedii oraz symulacj, na kt髍ej wida wybuch na pok砤dzie rz眃owego
samolotu.

A ja mam symulacje, na ktorej widac, jak wszyscy generalowie tancza salse.

[...]

O! to ciekawe. Niech Antek z prezikiem obezwladniaja aparat za kazdym razem,
jak aparat zaplanuje nowy podatek.

Nullification

Data: 2013-04-06 18:38:59
Autor: u2
W dniu 2013-04-06 18:38, pluton_ pisze:
10 kwietnia zostanie opublikowany kolejny raport zespo艂u parlamentarnego
>dotycz膮cy przyczyn tragedii smole艅skiej.
Ktora to juz wersja ? 47 ? 48 ?
Czy ktos moze pamieta, czym roznila sie wersja 23 od 36 ?

Te plutek, robisz tutaj za klauna wespol wzespol z bidzikiem.

Data: 2013-04-06 22:33:10
Autor: pluton_
Nowy raport na temat zamachu smole駍kiego

Te plutek, robisz tutaj za klauna wespol wzespol z bidzikiem.

Kazdy ma jakas swoja role do odegrania: ja klauna, ty pierdolca
i jakos to sie kreci.

Nullification

Nowy raport na temat zamachu smole艅skiego