Nowy raport na temat zamachu smoleńskiego

Data: 2013-04-06 18:38:54
Autor: pluton_
Nowy raport na temat zamachu smoleńskiego
10 kwietnia zostanie opublikowany kolejny raport zespołu parlamentarnego
dotycz±cy przyczyn tragedii smoleńskiej.

Ktora to juz wersja ? 47 ? 48 ?
Czy ktos moze pamieta, czym roznila sie wersja 23 od 36 ?

  Będzie to nowatorska analiza samego przebiegu tragedii smoleńskiej

Ja mam bardziej nowatorska amalize: Otoz byly dwie lodzie podwodne:
jedna z szambim, a druga wyslana dla zmylki. W rejonie smolenskim
na te lodz wyslana dla zmylki napadla operujaca w tamtym rejonie gora lodowa
wystrzeliwujac 2 torpedy wypelnione helem.

Natomiast lodz podwodna z prezydentem  przez nikogo nie niepokojona
poplynela przez Moskwe do Nowosybirska.

oraz istotne analizy prawne pokazuj±ce, w jaki sposób władze rz±du

Co to sa wladze rzadu ?

  Agencja o ¶wiatowym zasięgu wyemitowała relacje naocznych ¶wiadków
tragedii oraz symulację, na której widać wybuch na pokładzie rz±dowego
samolotu.

A ja mam symulacje, na ktorej widac, jak wszyscy generalowie tancza salse.

  - Raport pokaże, w jaki sposób doprowadzono do zupełnego
obezwładnienia polskiego aparatu bezpieczeństwa, aparatu
dyplomatycznego, aparatu prawnego oraz polskiej prokuratury. Te analizy
będ± do państwa dyspozycji 10 kwietnia - zapowiedział Antoni Macierewicz.

O! to ciekawe. Niech Antek z prezikiem obezwladniaja aparat za kazdym razem,
jak aparat zaplanuje nowy podatek.

Nullification

Data: 2013-04-06 18:38:59
Autor: u2
W dniu 2013-04-06 18:38, pluton_ pisze:
10 kwietnia zostanie opublikowany kolejny raport zespołu parlamentarnego
>dotyczący przyczyn tragedii smoleńskiej.
Ktora to juz wersja ? 47 ? 48 ?
Czy ktos moze pamieta, czym roznila sie wersja 23 od 36 ?

Te plutek, robisz tutaj za klauna wespol wzespol z bidzikiem.

Data: 2013-04-06 22:33:10
Autor: pluton_
Nowy raport na temat zamachu smoleńskiego

Te plutek, robisz tutaj za klauna wespol wzespol z bidzikiem.

Kazdy ma jakas swoja role do odegrania: ja klauna, ty pierdolca
i jakos to sie kreci.

Nullification

Nowy raport na temat zamachu smoleńskiego